Wil je in het vervolg dan niet zoveel paniek meer zaaien?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nieuws, het paste blijkbaar door de brievenbus
Eind goed, al goed
Akkoordquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg dan niet zoveel paniek meer zaaien?
Graag een herwaardering van de dag.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed nieuws, het paste blijkbaar door de brievenbus
Eind goed, al goed
Vanwege de terugkeer van Willem II op het hoogste niveau? Laten we het hopen. Meer Brabant hier is zeer welkom. Desnoods maar Tilburg dan.quote:
Dat was ten tijde van Eric van der Leur en Tijjani Babangida.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Roda-supporter.
Mensen met 2 clubs. Hmmm.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 07:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ten tijde van Eric van der Leur en Tijjani Babangida.
Hoogtepunt Bekerfinale tegen Heerenveen. Topshow.
Waar gekocht? Dat zou toch niet moeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren online een Apple card gekocht voor jr. @:Pisces29
Nu wil hij dat ding inwisselen, krijgt hij de melding 'This can only be used in USA'
Wat is dit nu weer
Inb4 Android users; Apple
Gewoon op de site van Apple.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar gekocht? Dat zou toch niet moeten.
VPN aanzetten?
Dan kun je hem mooi cadeau geven aan Scrummie!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Nu wil hij dat ding inwisselen, krijgt hij de melding 'This can only be used in USA'
Wat is dit nu weer
Goh die kaart is usa only.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit nu weer
Alleen geldig voor aankopen in Nederlandse Apple Stores (winkels, online en in Apple apps).quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon op de site van Apple.
https://www.apple.com/nl/shop/buy-giftcard/giftcard/25-euros
Alleen geldig voor aankopen in Nederlandse Apple Stores (winkels, online en in Apple apps). Ga voor ondersteuning naar support.apple.com/giftcard.quote:
Sommige items zijn mogelijk niet beschikbaar voor aankoop.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen geldig voor aankopen in Nederlandse Apple Stores (winkels, online en in Apple apps). Ga voor ondersteuning naar support.apple.com/giftcard.
Onlogisch had het het niet over de giftcardquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen geldig voor aankopen in Nederlandse Apple Stores (winkels, online en in Apple apps). Ga voor ondersteuning naar support.apple.com/giftcard.
Ah ja, ik klikte zijn linkje aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:42 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Onlogisch had het het niet over de giftcard
Waarom heb je het dat dan over de AppleCard debielquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Your gift card has been sent.
Dat staat in mijn mail.
Sorry maat. Vergeef me mijn lompheid.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Waarom heb je het dat dan over de AppleCard debiel
Volgende week nieuwequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga volgende week even kijken voor een iPad. Die Samsung Galaxy tabs worden me toch iets te snel mokertraag.
Wat een geld voor nog steeds een klein scherm wel.
Ja, presentatie, maar die komt dan pas eind van het jaar uit.quote:
Gewoon voor een LenovoGOD of XiaomiGOD gaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga volgende week even kijken voor een iPad. Die Samsung Galaxy tabs worden me toch iets te snel mokertraag.
Wat een geld voor nog steeds een klein scherm wel.
Mobiel werkt lekkerder maar is voor andere dingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb persoonlijk niks met een tablet. Mobiel vind ik veel fijner lol
Ik mis dat wel een beetje ja. Al ben ik in bed meer van de podcast en ook in het vliegtuig. Twijfel nog om misschien een laptop te kopen. Zo dat ik wanneer mijn vriendin aan het gamen is ik voetbal kan kijken. Dat vind ik toch wel minder chill op mobielquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mobiel werkt lekkerder maar is voor andere dingen.
Series kijken op een tablet, in bed, in het vliegtuig, etc.
Android tablets zijn wel mokerkut jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, presentatie, maar die komt dan pas eind van het jaar uit.Ik wil er nu al eentje.
Dat zei iemand.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:01 schreef Bezsen het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij dat dat spul pas eind jaar released wordt
Zover ik weet doet Apple dat maar zelden. Tenzij er een volledig nieuwe lijn wordt aangekondigd.quote:
Had hem al bijna meegenomen deze week, maar ben toch maar thuis nog even gaan nalezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Eens. Ik heb zelf de nieuwe iPad mini. Gebruik ‘m bijna dagelijks. Ligt wat lekkerder in de hand dan die grote maar ja dan heb je wel meer scherm. Al stoor ik me daar niet aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mobiel werkt lekkerder maar is voor andere dingen.
Series kijken op een tablet, in bed, in het vliegtuig, etc.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had hem al bijna meegenomen deze week, maar ben toch maar thuis nog even gaan nalezen.Waar wil je hem voor gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PellèGodquote:
Enkel Netflix en surfen. Verder niks.quote:
Kleiner en ouder, niet wat ik zoek. Als ik het doe, dan doe ik het goed. Dan ook lang plezier van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan gewoon de 9th gen goedkoopste versie nemen zou ik zeggen
Fair.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleiner en ouder, niet wat ik zoek. Als ik het doe, dan doe ik het goed. Dan ook lang plezier van.
Ik leg geen 600+ neer om een kleinere tablet dan nu te hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fair.
Hoewel met dit beperkte gebruik de 9th tegen 10th gen echt marginaal korter/langer mee zullen gaan.
De 9th gen is de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik leg geen 600+ neer om een kleinere tablet dan nu te hebben.![]()
Ik koop echt geen ouder iets.quote:
Ik heb nu 64gb en dat is echt een drama.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:34 schreef Bezsen het volgende:
Vooral omdat je geen 256GB nodig hebt voor browsen/netflixen.
Volgende week announcen ze een grotere ipad air.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu 64gb en dat is echt een drama.
Dus ik haal die ik gekozen heb volgende week op.
Minder te tweaken is soms wel jammer.quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
We moeten allemaal bidden voor onze goede VBL vriend @:RensAjacied
Hij heeft Dengue in Bali
Oei.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Destemeer reden om voor onze makker te biddenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Die gast heeft nog twee reacties nodig voor een leuk aantal, laat dat even zijn eerste prioriteit zijn zeg
Ik dengue het niet nee.quote:
Hij is op vakantie op Bali idiootquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef Salina het volgende:
Misschien opgelopen op Lombok of de Gili's? Meer kans op dengue daar dan op Bali denk ik.
We laten God gewoon zijn dengue doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Destemeer reden om voor onze makker te bidden
Dat sowieso maatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We laten God gewoon zijn dengue doen.
quote:
ja komop zegquote:
@Salina moet je altijd kort houden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ja komop zeg
onze maat gaat 2 weken naar bali krijgt dengue
En dan heb je zo'n betweter die vraagt of ie niet toevallig op Lombok is
Da's bali zeg @Salinaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Bezsen het volgende:
Vrienden
Hij heeft Dengue in Bali
Da's een goeie vriendquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:51 schreef vrijgevochten het volgende:
wel fijn dat we zo de slachtoffers in indo herdenken nu zo met Rensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |