heb je wat te puzzelen.. lekker tijdverdrijfquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kut er zit een cijferslot op een koffer en het is niet 0000
Ohjeequote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kut er zit een cijferslot op een koffer en het is niet 0000
Hoe kwam je erachter?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik gok dat muts het geeft ingesteld
Haar kennende zonder het te weten
Aww minimikeyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritant als kpn dat ongevraagd voor je doet en afgaat op de kijkwijzer heb je niet eens kinderen heb je opeens een kinderslot.
Misschien dacht het algoritme wel dat je een kind was en heeft daardoor 'per ongeluk' een kinderslot gezet op bepaald internet gedragquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Irritant als kpn dat ongevraagd voor je doet en afgaat op de kijkwijzer heb je niet eens kinderen heb je opeens een kinderslot.
fijn als je het nummer niet weet. geen "natuurfilms "meer kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
Als je alles dubbel ziet heb je wel dubbel het leest en kijk plezier.
Ieder nadeel hept zijn voordeel
Vieze goedkope ham is altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van met van die vieze goedkope ham er op.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Vieze goedkope ham is altijdVan dat waterige spul met veel te veel zout
Een belediging voor het varken waar dat vlees vandaan komt.
Liever pizza met ananas en goede ham of bacon
Moet je mijn zusje vragenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey! Waarom gebruik je de laatste 4 nummers van mijn telefoon nummer voor je koffer?
Gewoon 9999 gebruiken. Als iemand alle combinaties afgaat, dan zijn ze wel een maand verder voor ze daar op komenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet je mijn zusje vragen
Ik gebruik gewoon may the 4th zoals het hoort voor mijn cijferslot
koffer met groter cijferslot kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het woord geheim in nummers niet past
Ha nee was toen bij een update opeens 2016 ofzo ?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dacht het algoritme wel dat je een kind was en heeft daardoor 'per ongeluk' een kinderslot gezet op bepaald internet gedrag
Mmquote:Op vrijdag 3 mei 2024 01:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan snel in bed gaan liggen en oogjes dicht doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |