Even voor de serieusheid, het boeit mij niet wat voor een werk mijn vriend doet. Om eerlijk te zeggen weet ik wel waar hij werkt maar wat hij daar daadwerkelijk doet....eigenlijk weet niemand dat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:44 schreef jantjevertonghen het volgende:
Peace.
In de wereld verkloten ze het al genoeg,
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
Slotje is onnodig. Ik heb hier pissig over
quote:
Armani kun je naar het gedrag van coolguy kijken. Lijkt mij haaks op de richtlijnen van fok dat hij te pas en te onpas mijn topics sluit op basis van wie ik ben. Met het laatste topic was immers niks mee. De persoon moet niet gesloten worden, maar het topic. Wat ik ook open, hij sluit het. Hoor graag van Je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef Armani XL het volgende:
Topic maar een beetje opgeruimd. Ga maar bekvechten in DM oké
Ik heb godzijdank geen idee wie bent, maar jij opent in R&P, wat een serieus forum is, een topic over een psycholoog-gesprek maar je hebt geen idee wat je daar moet vragen, en afgelopen dagen heb je topic na topic geopend over 'je probleem', maar uiteindelijk bleek dat de moeite die mensen hadden genomen voor niks was, omdat je helemaal niet eerlijk was geweest over de situatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Armani kun je naar het gedrag van coolguy kijken. Lijkt mij haaks op de richtlijnen van fok dat hij te pas en te onpas mijn topics sluit op basis van wie ik ben. Met het laatste topic was immers niks mee. De persoon moet niet gesloten worden, maar het topic. Wat ik ook open, hij sluit het. Hoor graag van Je.
Weet je wat; krijg de tering maar met je RP. Ik heb tenminste sociaal vangnet waar ik op terug kan vallen. Wat betreft fok ga ik wel naar klb. Zoek het uit ventquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen idee wie bent, maar jij opent in R&P, wat een serieus forum is, een topic over een psycholoog-gesprek maar je hebt geen idee wat je daar moet vragen, en afgelopen dagen heb je topic na topic geopend over 'je probleem', maar uiteindelijk bleek dat de moeite die mensen hadden genomen voor niks was, omdat je helemaal niet eerlijk was geweest over de situatie.
Nou, op basis van leugens zijn er geen vragen te bedenken die je aan de psycholoog kunt stellen die ook zinnig zijn.
Donequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:38 schreef Sally het volgende:
Topic van Cupfighter in ONZ aangemaakt!
TR is daar ook geplaatst, maar dacht om ook hier te vermelden....
report betreffende
https://forum.fok.nl/topic/2717302/
Verzoek van hemzelf is dergelijke topics en posts zsm te verwijderen.
Omdat verzonnen topics vaak niet grappig zijn, me dunkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
R&P / Plasangst uit het niets?
Wat is de reden van sluiting van dit topic? Plaats ik eens wat gevoeligs, wordt dat weer weggeveegd...
TS is vrouw en plast in een urinoir …. jajaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
R&P / Plasangst uit het niets?
Wat is de reden van sluiting van dit topic? Plaats ik eens wat gevoeligs, wordt dat weer weggeveegd...
Omdat ik er nu pas aandacht aan schenk. Nu is het ook dicht. R&P is geen speeltuin.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Lienekien het volgende:
R&P / M'n relatie wil dit bespreken met mij
Waarom staat dit nog in R&P?
Mag die ergens anders dan heropend? Mijn topic is niet verzonnen (ja dat van die verborgen camera was een grapje ok) maar wil graag de lezers informeren hoe het verder gaat en bespreken met de volgersquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat ik er nu pas aandacht aan schenk. Nu is het ook dicht. R&P is geen speeltuin.
Ja, in VER. Ik verplaats 'm.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag die ergens anders dan heropend? Mijn topic is niet verzonnen (ja dat van die verborgen camera was een grapje ok) maar wil graag de lezers informeren hoe het verder gaat en bespreken met de volgers
Ach kom, je gaat zelf amper serieus in op de serieuze vragen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:05 schreef Paul het volgende:
@:coolguy wat is eigenlijk de reden dat ik dit onderwerp niet in R en P mag bespreken, nu lijkt het toch meer dat het een onzintopic is terwijl dat het totaal niet is, ok ik maakt een grapje maar ben je nu niet heel streng
Hoezo ik beantwoord zo'n beetje elke usert die mij vragen steltquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach kom, je gaat zelf amper serieus in op de serieuze vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |