quote:Amstelveense moeder met dochter bij IDF uitgemaakt voor kindermoordenaar
Volgens het Centrum Informatie en Documentatie Isral (CIDI) heeft een Amstelveense vrouw vanmiddag ongewenst bezoek gekregen van drie onbekende personen. De dochter van de vrouw dient voor de IDF (Israel Defense Forces). De bewoonster werd daarop uitgescholden voor kindermoordenaar.
Daarnaast vond het trio dat ze zich moest schamen en begreep niet waarom ze nog in Nederland woont. In een reactie op X/Twitter schrijft het CIDI: ‘Dit ontstellende incident is een rechtstreeks gevolg van de heksenjacht waartoe op sociale media al langere tijd wordt opgeroepen: een Joodse moeder is inmiddels niet meer veilig in haar eigen huis. Waar stopt dit?’
Update: Het Tweede Kamerlid Ulysse Ellian heeft het bericht ondertussen bevestigd. Het gaat om een moeder die al enige tijd zwaar wordt gentimideerd. Er zijn beelden van de daders.
Tegen Jodenhaat. Maar dit is het ook niet. Je moet beter opletten in ingrijpen soms op straat. Zoals Balkende steeds weer deed......quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet mijn OP
Tijd voor een algemeen topic omtrent het groeiend antisemitisme in Nederland.
[ x ]
Na de schandalige vertoning bij het holocaust museum, het intimideren en uitschelden van Lenny Kuhr, worden Joden nu ook al thuis bedreigd.
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
"En zal binnenkort berecht worden"
Het is wachten op de eerste dodelijke slachtoffers.
Irrelevant; mensen bespugen is een van de laagste der laagste dingen... Gewoon nooit doen, op niemand. Nooit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En veelal is het een moslim iemand tegen een niet moslim iemand. Ik woonde jaren in Amsterdam. Oost Indische buurt. en de Pijp Diamantbuurt. De ellende komt 9 van de 10 keer van 1 kant.
Met je eens. Volkomen. Maar het gebeurt wel steeds.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Irrelevant; mensen bespugen is een van de laagste der laagste dingen... Gewoon nooit doen, op niemand. Nooit.
quote:Is antizionisme hetzelfde als antisemitisme? De laatste tijd wordt dat in ieder geval vaak beweerd. Zo werd het feit dat Lenny Kuhr door demonstranten bij haar concert werd uitgemaakt voor zionist, door velen als antisemitisch gezien. En het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden stelde december vorig jaar al in een resolutie dat antisemitisme gelijk stond antizionisme.
Maar dat idee getuigt van weinig kennis van de Joodse geschiedenis, zo vindt de in Nederland wonende Amerikaanse historicus Benjamin Moser. Want het antizionisme, dat is juist door Joden uitgevonden.
Waar is de 4 mei herdenking een protest?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:12 schreef Jaroon het volgende:
We gaan wel een echt rare kant op zo. Dat Joden zich niet meer veilig voelen o.a. Dat de 4 mei herdenking een protest wordt. Eerder gezien en toen de man hard geslagen. Ergens stopt het.
Dat was de verwachting deels. Geen idee hoe het gelopen is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar is de 4 mei herdenking een protest?
Spookbeelden, aangejaagd door oa de Telegraaf. Heel kwalijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat was de verwachting deels. Geen idee hoe het gelopen is.
Jup. Mona Keijzer had vooraf nog goede hoop, maar zal er nu wel flink de pee in hebbenquote:
Ja, er was inderdaad totaal geen aanleiding voor of zoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spookbeelden, aangejaagd door oa de Telegraaf. Heel kwalijk.
Ga jij eens met een keppeltje op door kanaleneiland wandelen. Toptip, neem een plastic zakje mee voor je tanden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wereldvreemd vooral.quote:
Ik reageerde op een post over Dodenherdenking.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ga jij eens met een keppeltje op door kanaleneiland wandelen. Toptip, neem een plastic zakje mee voor je tanden.
Gok eens wat er gebeurd zou zijn als al die in essentie al achterlijke maatregelen niet waren genomen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post over Dodenherdenking.
Maar dat eeuwig herhalen over die maatregelen, guttegut.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gok eens wat er gebeurd zou zijn als al die in essentie al achterlijke maatregelen niet waren genomen?
Klein gokje?
Ik liep vandaag achter een klein vrouwtje met een Isralisch vlaggetje tijdens de stille tocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:50 schreef golfer het volgende:
Gelukkig geen grote incidenten.
Ook bij het monument/beeld van Hannie Schaft in Haarlem, waar ik al 40 jaar bloemen leg en 2 minuten stil ben, dit jaar geen wappies of andere verstoringen.
Kan. Maar er zijn vreemde mensen met ideen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan waren er 20.000 mensen geweest. Ik heb er moeite mee, de waard zit erin dat iedereen uit zichzelf samen stil is. Als die gezamenlijkheid er niet meer is dan is dat het probleem en deze maatregelen symptoombestrijding, de schijn ophouden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gok eens wat er gebeurd zou zijn als al die in essentie al achterlijke maatregelen niet waren genomen?
Klein gokje?
Je doet alsof iets normaals.....normaal is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik liep vandaag achter een klein vrouwtje met een Isralisch vlaggetje tijdens de stille tocht.
Geen verkeerd woord of gebaar of wat dan ook gezien of gehoord.
Was ik erg blij mee.
En we kwamen langs veel plekken met ehm, Dner-zaken, zal ik maar zeggen.
Erg lullig voor de radicaal rechtse lui die er zich stiekem op verheugd hadden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Appa stond al bekend als debiel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
Volkomen gestoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:54 schreef Mylene het volgende:
Rapper Appa aangehouden: hij zou opruiende berichten hebben gepost over Dodenherdenking
De 41-jarige man die zaterdagochtend in Amsterdam werd aangehouden omdat hij opruiende berichten op sociale media zou hebben geplaatst over de Nationale Dodenherdenking op de Dam, is Rachid El Ghazaoui, beter bekend als rapper Appa. Hij zou hebben opgeroepen te schreeuwen tijdens de twee minuten stilte.
(Parool)
quote:Op zondag 5 mei 2024 00:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Denkend dat ik een nachtmerrie had...maar het is echt waar. Pak de Zwitsal er maar maar weer bij inc zalvende talkpoeder.
#homohaat#vrouwenhaat#isralhaat#westenshaat#BansheeBoy
Een overgroot deel van de 'anti-Isral demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Anderzijds moeten we er ook voor waken dat kritiek op Israel niet gemakshalve antisemitisme wordt genoemd.
Tegen het extremisme van BansheeBoy zal je helaas nooit op tegen kunnen komenquote:Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Isral demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is. Bij de andere zaken zijn geen Joden betrokken, dat is het verschil. Dan mogen ze toch eens aan zelfreflectie doen, waarom ze zich alleen roeren als het Joden betreft die zich verdedigen tegen terreur.
Een groot deel zal gewoon antisemiet zijn.
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.quote:
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt n als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:00 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een overgroot deel van de 'anti-Isral demonstranten' demonstreert niet tegen zaken die veel erger zijn dan wat er nu in Gaza gebeurt. Dan mag je je best afvragen waarom dat is.
Blablablaquote:Op zondag 5 mei 2024 01:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal voor iedereen een andere reden zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat het merendeel antisemiet is vind ik een gevaarlijke en niet te funderen aanname. Ze zullen er ongetwijfeld tussen zitten, maar het wordt nu gebruikt/misbruikt n als ruis ingezet om maar niet op basis van inhoud en argumenten tot een gesprek te komen.
En toch vond ik hem ontzettend sterk in het 1 op 1 gesprek met Sven Kockelman. Hij wist hoe hij hem moest decoderen en dat is hem aardig gelukt. Ik was er blij mee. Ontzettend blij.quote:
Geen takbir erbij?quote:Op zondag 5 mei 2024 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij dropt een mening. Een voor velen hele legitieme mening zelfs.
Ik heb dat in de tweet niet gezien.quote:
Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.quote:
Hij is op basis daarvan aangehouden. Zelfs met Takbir op vls te dunne gronden.quote:
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaustquote:Op zondag 5 mei 2024 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien niet in die tweet, maar zijn uitspraken in het verleden laten daar geen misverstand over bestaan. Ik zou niet al teveel moeite besteden aan het verdedigen van een tokkie als Appa want dat ga je niet winnen.
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.quote:Op zondag 5 mei 2024 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen die het opnemen voor Appa mogen linea recta naar het gesticht. Die gozer ontkende doodleuk de Holocaust
Helemaal gemist dit artikel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:02 schreef Aether het volgende:
NOS heeft al een "tegengeluid".
Moslimjongeren over discriminatie: 'Bespuugd vanwege mijn hoofddoek'
https://nos.nl/l/2519015
Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.
Heb je een linkje waarin hij de Holocaust ontkent.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, hij doet dit helemaal niet expres. Hij gelooft echt dat de Holocaust een leugen is.
Dat is wel jammer! Ik denk dat het een troll is.quote:Op zondag 5 mei 2024 01:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het meest erge is dat ik ook nog met hem wil afspreken in Dordt. Zijn woonplaats.
Een vrouw op man gesprek. Maar dat durft hij niet.
Het een praat het ander niet goed h.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helemaal gemist dit artikel.
Waren het niet moslims die zelf aan het spugen waren naar Joden bij de opening van het Holocaustmuseum? Dat bepaalde media het compleet verzonnen slachtofferschap van moslims maar blijven faciliteren is bijzonder om te zien.
Compleet verzonnen is een klein beetje overdrevenquote:Op zondag 5 mei 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helemaal gemist dit artikel.
Waren het niet moslims die zelf aan het spugen waren naar Joden bij de opening van het Holocaustmuseum? Dat bepaalde media het compleet verzonnen slachtofferschap van moslims maar blijven faciliteren is bijzonder om te zien.
De bron ontbreekt hier. Het zou trouwens interessant zijn om dit tegenover de gevallen van discriminatie te zetten waarbij de daders uit de Islamtische hoek. De kans is groot dat dit dan een pijnlijk contrast zou geven, vooral als het bijvoorbeeld gaat over homofobie, antisemitisme of vrouwenhaat.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Compleet verzonnen is een klein beetje overdreven
[ afbeelding ]
Ik heb de bron expres niet bijgezet omdat je dan daar over gaat zeiken. Je had het over 'het compleet verzonnen slachtofferschap van moslims' en dat lijkt toch echt compleet verzonnen onzin.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De bron ontbreekt hier. Het zou trouwens interessant zijn om dit tegenover de gevallen van discriminatie te zetten waarbij de daders uit de Islamtische hoek. De kans is groot dat dit dan een pijnlijk contrast zou geven, vooral als het bijvoorbeeld gaat over homofobie, antisemitisme of vrouwenhaat.
Hmm, rare aanname, dit lijkt mij opzich wel een degelijke bron. En het laatste sluit mijn punt niet uit natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de bron expres niet bijgezet omdat je dan daar over gaat zeiken. Je had het over 'het compleet verzonnen slachtofferschap van moslims' en dat lijkt toch echt compleet verzonnen onzin.
De bron
https://open.overheid.nl/(...)76-f805eb29aa59/file
Oja. Die vrouwenhaat waar je 't over hebt. Dat zie je hier op 't forum ook. Bij gebruikers die niet eens moslim zijn.
quote:Op zondag 5 mei 2024 10:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt het prima opnemen voor Appa. Wil niet automatisch zeggen dat je het met alles eens bent. Soms shokkeert hij expres om het geluid hoorbaar te krijgen. Lijkt een beetje op de Wilders-stijl daarin.
Je bent weer ouderwets onzin aan het blaten.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Als we het overgrote deel van wat antisemitisme wordt genoemd wetenschappelijk analyseren is het eigenlijk vaak alleen maar kritiek. Het chte antisemitisme moet hard worden aangepakt. Maar wordt door het gedrag van Netanyaho en de zijnen juist aangewakkerd c.q. getriggerd. Ik zie daarin een schone taak om samen met de Semieten hand in hand te ageren tegen betreffend beleid.
Ik keur het af.
Ik had het graag anders gezien. Maar dit is niet anders dan een feitelijke constatering. Helaas moet ik er bij zeggen. Helaas.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent weer ouderwets onzin aan het blaten.
Hmm, dat klopt niet. Het gevaar komt hier juist voor een aanzienlijk deel van de eerstgenoemde kant. De recente beelden van het partijcongres van GroenLinks/PvdA waren daar weer een voorbeeld van. Dit naast de partijdige berichtgeving in veel media en de moeite die men heeft om het Palestijnse terrorisme af te keuren zonder 'Ja, maar ..'.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:02 schreef EmptyBox het volgende:
Er heerst ook een groeiende anti blank (-e mannen) sentiment. De black lives rellen en racisme werden overal gedoogd. Elke cultuur krijgt wel kritiek. Maar Joden zijn blijkbaar vele malen belangrijker. En verdienen blijkbaar veel meer aandacht en sympathie van allemaal. Zij zijn ook het enige onderwerp wat de politieke links en rechtse establishment verbindt en samen 1 vuist laat maken. Al het andere mag vallen maar nooit de Joden. Ofzo. Erg merkwaardig. Hoe heeft deze indoctrinatie zijn weg gevonden naar de harten van zoveel mensen? Het is ook niet zo dat de holocaust de enige genocide is in de bestaan van de menselijke geschiedenis. Ik begrijp de hele eenzijdige verontwaardiging en aandacht niet.
Overal ter wereld van Amerika, Aystralie, Duitsland, Nederland zijn nieuwe wetsvoorstellen gedaan en zelfs aangenomen om specifiek anti-semitisme harder aan te pakken. Zelfs de linkse politieke partijen die voornamelijk pro palestina stemmers onder onder hun gelederen hebben. Durven zich niet voluit uit te spreken tegen Israel zonder ja-maar. En je ziet zelfs hoe een Joe Biden hakkelt op dit onderwerp. In een verkiezingsjaar waarin hij juist veel van deze linkse Pro palestina stemmers voor zich zou moeten winnen. Ze durven van links tot rechts niet. Israel is blijkbaar n grote taboe. Maar waarom is mijn vraag?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dat klopt niet. Het gevaar komt hier juist voor een aanzienlijk deel van de eerstgenoemde kant. De recente beelden van het partijcongres van GroenLinks/PvdA waren daar weer een voorbeeld van. Dit naast de partijdige berichtgeving in veel media en de moeite die men heeft om het Palestijnse terrorisme af te keuren zonder 'Ja, maar ..'.
Als men dit berhaupt al afgekeurd, te veel mensen binnen deze kringen vinden namelijk dat dit terrorisme gerechtvaardigd is, waar de vele pro-Palestijnse sympathisanten op universiteiten in het hele Westen een goed voorbeeld van zijn. De keffiyehs, Hamas hoofdbanden, Hezbollah vlaggen of genocidale slogans die aanzetten tot geweld zijn daar geen uitzondering meer.
Misschien heeft het wel iets met de geschiedenis te maken, denk je niet?quote:
Ik had ook begrepen dat er voor Yom HaShoa niet verdere beveiliging in orde is gemaakt, ondanks aanwijzingen voor het verstoren van de (private) bijeenkomsten en openbare orde; waarbij voornamelijk voor de kleinere Joodse gemeenschappen in Nederland de beveiliging geheel ontbreekt.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:09 schreef golfer het volgende:
Morgen is het Jom Hasjoa.
Ben benieuwd of dat weer aanleiding geeft aan de hersenlozen om daar weer tegen te protesteren.
Nee. Ik heb geen berichten over extra beveiliging gelezen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:19 schreef HannahVrede het volgende:
Ik had ook begrepen dat er voor Yom HaShoa niet verdere beveiliging in orde is gemaakt, ondanks aanwijzingen voor het verstoren van de (private) bijeenkomsten en openbare orde; waarbij voornamelijk voor de kleinere Joodse gemeenschappen in Nederland de beveiliging geheel ontbreekt.
Weet jij daar meer over?
Man man....quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
A few activists at Auschwitz wave Palestinian flags and claim genocide in Gaza
https://www.timesofisrael(...)im-genocide-in-gaza/
[ afbeelding ]
Sinds het internet bestaat is er een ding dat zeker is: het blijkt altijd nog lager te kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Man man....
Lager kun je niet zinken zeg...
De red–green alliance weet zichzelf helaas op deze manier weer eens tot een nieuw dieptepunt te verlagen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Man man....
Lager kun je niet zinken zeg...
Dan heb je totaal geen verstand en fatsoen in je sodemieterquote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk. Ik word behalve heel boos vooral heel verdrietig hiervan.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben het hier over mensen die al maandenlang staan te demonstreren tegen het bestaan van het enige Joodse land ter wereld, onder de smoes van 'genocide'. Een aanzienlijk deel van deze mensen stonden op 7 oktober juichend op de straat en kan het brute terreur van de Palestijnen niet afkeuren. Fatsoen hebben deze mafklappers dus al per definitie niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dan heb je totaal geen verstand en fatsoen in je sodemieter
Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fatsoen, weinig verstand, weinig historisch besef. Gewoon een stel stakkerds dus.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben het hier over mensen die al maandenlang staan te demonstreren tegen het bestaan van het enige Joodse land ter wereld, onder de smoes van 'genocide'. Een aanzienlijk deel van deze mensen stonden op 7 oktober juichend op de straat en kan het brute terreur van de Palestijnen niet afkeuren. Fatsoen hebben deze mafklappers dus al per definitie niet.
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.
Dit denk ik dus ookquote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.
Speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is al jarenlang duidelijk wie jij bent en waarvoor jij staat.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.
Geldt dat ook voor normale kritiek op religie? Of is het dan direct een soort fobie en haat?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.
Mij verbaast niets meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:34 schreef Montagui het volgende:
Het wordt weer gezellig met die Hamas-UvA-demonstranten.![]()
[ x ]
Oppakken die 'studenten'.quote:
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oppakken die 'studenten'.
Wie denken ze wel dat ze zijn??????
Ach straks als het kamp leeg gemaakt is zitten ze bij Op1 te janken dat ze een blauwe plek hebben omdat politie zo met 'bruut geweld' een einde heeft gemaakt aan die onzin.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.
[ x ]
Maar oh wee als hen zelf een strobreed in de weg gelegd wordt bij het krijsen en het filmen daarvan
Zelden zo'n sneu volk gezien. Dat schreeuwwijf ookquote:Op maandag 6 mei 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.
[ x ]
Maar oh wee als hen zelf een strobreed in de weg gelegd wordt bij het krijsen en het filmen daarvan
Wellicht dat jij een voorbeeld kunt aanleveren van "dat ik het opneem voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust". En dan specifiek dat onderdeel. Dus niet ik vind Dennis Bergkamp een topvoetballer en dan aankomen met dat hij onaardig is voor zijn buurvrouw en ik dus anti-buurvrouw ben.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is al jarenlang duidelijk wie jij bent en waarvoor jij staat.
Moet hij niet nog even rellen in een parkeergarage van de Tweede Kamer?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wellicht dat jij een voorbeeld kunt aanleveren van "dat ik het opneem voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust". En dan specifiek dat onderdeel. Dus niet ik vind Dennis Bergkamp een topvoetballer en dan aankomen met dat hij onaardig is voor zijn buurvrouw en ik dus anti-buurvrouw ben.
Want Jason @:Scorpie laat het afweten.
Dank!
Ik snap deze dog whistle totaal niet. Ik denk dat ik er toch te oprecht in zit.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet hij niet nog even rellen in een parkeergarage van de Tweede Kamer?
Dat was vandaag toch precies 22 jaar geleden?
Selectief geheugen?quote:Op maandag 6 mei 2024 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap deze dog whistle totaal niet. Ik denk dat ik er toch te oprecht in zit.
Zou kunnen, maar ik weet oprecht niet wat je bedoelt. Als ij ook oprecht bent zie ik de bewijzen wel verschijnen.quote:
Moet ik even al jouw posts na de moord op Fortuyn tevoorschijn halen of weet je het opeens weer?quote:Op maandag 6 mei 2024 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou kunnen, maar ik weet oprecht niet wat je bedoelt. Als ij ook oprecht bent zie ik de bewijzen wel verschijnen.
Prima hoor, als die maar het volgende aantonen:quote:Op maandag 6 mei 2024 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik even al jouw posts na de moord op Fortuyn tevoorschijn halen of weet je het opeens weer?
Want daar zie ik graag een voorbeeld van. Laatste keer dat ik het vraag. Oprecht posten is alleen leuk als iedereen het doet.quote:Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |