SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april![]()
Ik hoop dat het op beeld er beter uit ziet want nu lijkt het alsof hij weggeblazen wordt door windkracht 10 van zijn microfoonstandaard... Recht op in de wind!quote:
Hmm, ik weet niet. Niet wat ik verwacht had in ieder geval.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:20 schreef Funhouse het volgende:
Italië galerij: https://eurovision.tv/gal(...)noia-first-rehearsal
[ afbeelding ]
Dan sta je bekent om een land vol met de beste designers en dan stuur je dit..... Ze kan in ieder geval een heksen battle met Ierland aan...quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:20 schreef Funhouse het volgende:
Italië galerij: https://eurovision.tv/gal(...)noia-first-rehearsal
[ afbeelding ]
Had ik maar één zo’n bilquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:22 schreef ijs_beer het volgende:
Oei. Het is wat minder ontwapenend zo, dan tijdens San Remo.
[ afbeelding ]
Wel vind ik de backdrop mooi. Volgens mij is dat Japanse Kweepeer.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, en weer mensen in de bloten bips. Ook een thema dit jaar.![]()
![]()
Die cameraman joh, hoe houdt ie dat ding wel niet vast.quote:
Joost is weer het slimste jochie van de klas hoor. Die laat eerst de rest zichzelf saboteren en laat zn eigen kaarten, de troef, volgende week zien om dan toe te slaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:26 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen zichzelf saboteert.
Zoals Joost zou zeggen:quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Joost is weer het slimste jochie van de klas hoor. Die laat eerst de rest zichzelf saboteren en laat zn eigen kaarten, de troef, volgende week zien om dan toe te slaan.
Hele aparte stijl, beetje ouderwets ook? Misschien op de gewone beelden wel mooi, maar komt zo wat matig over.quote:
Ik heb ergens gelezen dat het een keuze van de SVT was om standaard letterboxing (die zwarte balken) toe te passen, net zoals bij melfest. De delegaties die een andere aspect ratio wilde moesten daar specifiek naar vragen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:52 schreef BramVeen2002 het volgende:
Wat mij opvalt is dat bijna alle acts van die zwarte balken onder en bovenin het scherm hebben. Dat is volgens mij nog nooit zo veel geweest
Of is dat omdat het op YouTube staat?
Klopt, ik las dat SVT dit heeft doorgevoerd naar alle optredens (MF deed dit al). Ook de beeldkwaliteit (rate) wordt verlaagd van 50 naar 25p voor de shows. Wat erop neerkomt dat alles er iets trager zal uitzien dan vorig jaar, met als reden dat het er dan ook iets filmischer uitziet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:52 schreef BramVeen2002 het volgende:
Wat mij opvalt is dat bijna alle acts van die zwarte balken onder en bovenin het scherm hebben. Dat is volgens mij nog nooit zo veel geweest
Of is dat omdat het op YouTube staat?
2021 was ook heel erg open vind ik. Toen hadden we eerst Malta en Zwitserland op 1 in de odds, tot de repetities, toen wisselden Frankrijk en Italië zich af, tot op het eind Italië de koppositie verstevigde.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we ooit zo'n 'groot' open jaar gehad? Het laatste open jaar dat ik kan herinneren is 2017. En toen ging er een outsider met de winst van door.
Oeeffff. Dat is 'not a good look.'quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:27 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ach, Besa. Weet misschien niet dat je haar likes kan zien?
Zure vrouwen uit Albanië wordt wel een thema zo langzamerhand, hèquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:27 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ach, Besa. Weet misschien niet dat je haar likes kan zien?
Of niet als hij besluit 30 seconden van de repetitie te kiezen waarin het minst te zien is want het blijft Joost.quote:
Is er ooit al weleens een verdwijntruc gedaan? Je laatste uithaal, een berg rook en bam! Verdwenen..quote:
Niet om het even maar als we dit jaar geen kans zouden maken op een hoge positie en hij in de middenmoot was blijven hangen dan had ik dit heeeel graag gezien...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:44 schreef Fretwork het volgende:
Ik gok op superGover op een pogo-stick, Stuntje in een luier met Bengaals vuur, Appie die wormen eet en Joost die vervangen is door een stuk golfkarton.
Ik ben echt alles kwijt.... (Poef)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Is er ooit al weleens een verdwijntruc gedaan? Je laatste uithaal, een berg rook en bam! Verdwenen..
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt.... (Poef)
...
...
Krekels
En dat ie dan middenin een moisepit tussen het publiek tevoorschijn komt...quote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ben echt alles kwijt.... (Poef)
...
...
Krekels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |