Die was zeker zalig, alles trilde hierquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:44 schreef ZaZoe het volgende:
De Rus is reeds ook gearriveerd in Bilthoven
[ x ]
Och het went..alles beter dan fie 5 maanden herfstquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Als dit maar niet de standaard wordt de komende maanden. 2 mooie warme dagen, terreur buien en vervolgens weer 10-14 dagen koel en wisselvallig.
Zeker mooie omgeving. Vorig jaar toen we naar de Vulkaneifel gingen (1e vakantie met onze kleine) extra via het Ahrtal gereden. Dat is het kleine omweggetje wel waardquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
https://www.swr.de/swrakt(...)nwetter-rlp-100.html
Ja, is oa in hetzelfde Landkreis (Ahrweiler). Wel overlast maar gelukkig geen '21...
Als je trouwens van wijn houdt, is het Ahrtal een bijzonder leuk uitstapje. Is maar 2,5 uur karren, mooie omgeving, fantastisch wandelen, goed eten en heerlijke wijn
Waar kan ik tekenenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Als dit maar niet de standaard wordt de komende maanden. 2 mooie warme dagen, terreur buien en vervolgens weer 10-14 dagen koel en wisselvallig.
https://imgur.com/quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:30 schreef Momazie het volgende:
Als ik op buienalarm kijk dan krijgt Ede straks bijna een uur lang regen boven de 20mm/u. Dat kan niet anders dan overlast geven!! Ik weet even niet hoe ik screenshots kan posten, maar ik heb het te doen met ze daar.
Jup, ik ga maar slapen en duim dat het meevalt bij mij in Ede..quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:30 schreef Momazie het volgende:
Als ik op buienalarm kijk dan krijgt Ede straks bijna een uur lang regen boven de 20mm/u. Dat kan niet anders dan overlast geven!! Ik weet even niet hoe ik screenshots kan posten, maar ik heb het te doen met ze daar.
Wij kwamen altijd in Mayschoß en in Altenahr en alles wat aan het riviertje lag is he-le-maal kapot. Tot aan stenen bruggen aan toe.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker mooie omgeving. Vorig jaar toen we naar de Vulkaneifel gingen (1e vakantie met onze kleine) extra via het Ahrtal gereden. Dat is het kleine omweggetje wel waard
Maar wat een ellende hebben die gehad in 2021. Zag je vorig jaar nog de naweeën van.
Als het bij jouw ff lekker uitregent.. scheelt weer bij mij zoquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:39 schreef Drass het volgende:
[..]
Jup, ik ga maar slapen en duim dat het meevalt bij mij in Ede..
Heb ik, richting het zuidwesten, alleen moet ik dan wel constant voor dat raam gaan staan. Dan heb je er net zoveel aan als aan een gewoon raamquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit soort dagen wil ik een slaapkamer met dakraam
Als ik Buienradar bekijk dan gaat het hier rond 0:30 goed los omgeving Dordrecht.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:14 schreef Maver24 het volgende:
Rotterdam krijgt straks zeker de volle laag?
Zeker niet, de komende dagen zijn nog even de laatste stuiptrekkingen lijkt me. Morgen maar even extra genietenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Dan zijn die buien al opquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:16 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Als ik Buienradar bekijk dan gaat het hier rond 0:30 goed los omgeving Dordrecht.
Ik zit tegen Ridderkerk Bolnes aan. Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:16 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Als ik Buienradar bekijk dan gaat het hier rond 0:30 goed los omgeving Dordrecht.
Jullie zeuren zo vaak dat er zelden onweer is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:53 schreef INViCTuS het volgende:
Den Helder niet, maar Haarlem kan wel druppels krijgen denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:35 schreef kree het volgende:
zou dat nog tot de kust komen denken jullie? ik heb er wel mijn twijfels over.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |