Ik, jij, wij, etc.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dus eigenlijk ben ik te zoet en lok daardoor baldadigheid uit? Als ik jullie goed begrijp![]()
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh dus eigenlijk ben ik te zoet en lok daardoor baldadigheid uit? Als ik jullie goed begrijp![]()
Het prille begin. Beter blijft het niet bij dit soort baldadig gedrag natuurlijk.quote:
Of jouw loze claimsquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het prille begin. Beter blijft het niet bij dit soort baldadig gedrag natuurlijk.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet ik me dus meer als een kreng gedragen
Deze baldadigheid gaat wel heel ver.quote:
Een Tegan is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet ik me dus meer als een kreng gedragen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Tegan is meer dan genoeg.Blijf jij maar gewoon jij.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een Tegan is meer dan genoeg.Blijf jij maar gewoon jij.
Neem een taxi.quote:
Ik ook van jou.quote:
Beetje AirwiN helpt ook.quote:
Kan ruim 6 liter inquote:
Owja, hongerquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ruim 6 liter inEn volgens mij heb ik mezelf overtroffen qua goede soep
Oh haiquote:
Oh!quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ruim 6 liter inEn volgens mij heb ik mezelf overtroffen qua goede soep
Op de fiets toch? Wek me maar uit dat dutje als je er bent.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh haiZal ik maar gewoon naar jou komen?
Soep moet nog even trekken (hue hue @Monsterkoekie @AirwiN), daarna de blender erin. Soep zo dik dat je lepel erin overeind blijft staanquote:
Deze soep krijgt iedere keer weer een nieuwe dimensie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soep moet nog even trekken (hue hue @:Monsterkoekie @:AirwiN), daarna de blender erin. Soep zo dik dat je lepel erin overeind blijft staanIk heb genoeg, je bent welkom
Als ik dan mag blijven slapenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan jij achterop richting Groningen daarna?
Hoezo tag je mij?!quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soep moet nog even trekken (hue hue @:Monsterkoekie @:AirwiN), daarna de blender erin. Soep zo dik dat je lepel erin overeind blijft staanIk heb genoeg, je bent welkom
Of niet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op de fiets toch? Wek me maar uit dat dutje als je er bent.
Ik heb er maar een nodig hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn twee logeerplekken te realiseren in mijn huis
Fok!meet bij CotS?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar als @:AirwiN fietst en jij zit achterop, dan heb ik er twee nodig
Yesquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze soep krijgt iedere keer weer een nieuwe dimensie.
Preipuree?
Omdat hue huequote:
Oh, hij mag ook blijven. @gianni61 ook wel danquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar als @:AirwiN fietst en jij zit achterop, dan heb ik er twee nodig
Maar Cots had maar 2 plekkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, hij mag ook blijven. @:gianni61 ook wel dan.
Ik kruip wel bij Tegan. Opgelost.quote:
Dan kruip ik bij CotSquote:
Oké, beddenverdeling maken dusquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, hij mag ook blijven. @:gianni61 ook wel dan.
quote:
Ik neem die bank wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, beddenverdeling maken dus![]()
Ik heb een bank
Mijn bed, eenpersoons (shotgun!) ennnn een
Logeermatras, waar dan twee mensen opgepropt moet worden
't ken net
Prima verdeling zo.quote:
quote:
Ik kruip wel bij gianni. Die doet tenminste niet ingewikkeld.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]waarom heb ik het idee dat de heren een andere verdeling hadden gehoopt
Liefst bij jou kruipen en zo
One teases who one lovesquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nohvind niet leuk dat je zo doet tegen mij
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kruip wel bij gianni. Die doet tenminste niet ingewikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*plop*quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kruip wel bij gianni. Die doet tenminste niet ingewikkeld.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoetsappig! Worden mensen baldadig van hier!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Barb mag iedere dag zoetsappig tegen mij doen
Gezellig, naast zoetsappig is zuurpruim er nu ook.quote:
Een soort Fokfruitmandquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellig, naast zoetsappig is zuurpruim er nu ook.
Welk fruit ben jij?quote:
Nu kan het feest eindelijk beginnenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
U riep?quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag een veenbes zijn. Die zijn ook zuur.quote:
Ik ben een gegrillde ananasring geflambeerd in spiced rumquote:
Dan ga ik dood aan jouquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een gegrillde ananasring geflambeerd in spiced rum
wutquote:
Kill it with fire!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een gegrillde ananasring geflambeerd in spiced rum
Ik word wel net zo rood als ik in de zon ga zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag een veenbes zijn. Die zijn ook zuur.
Oh shit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Krijg een anafylactische shock van ananas en kiwi
Ik heb altijd rode wangenquote:Op donderdag 2 mei 2024 18:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik word wel net zo rood als ik in de zon ga zitten.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zonnetje trekt weg.. dag zonnetje. Ik wil een dagje comfy trui en pantoffels morgen ❤️
Das prima want dan heb ik toch een medisch middagjequote:Op donderdag 2 mei 2024 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]klinkt wel erg goed! EN dan in de middag regen, voor de gezelligheid
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das prima want dan heb ik toch een medisch middagje
Oh okequote:Op donderdag 2 mei 2024 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet negatief hoor. Gesprek met psychiater en een doorverwijzing regelen met de huisarts
Ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zonnetje trekt weg.. dag zonnetje. Ik wil een dagje comfy trui en pantoffels morgen ❤️
Jij bent een pantoffel?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef Barbusse het volgende:
Mijn soepje is trouwens prijswinnend heerlijk. Getoast speldbroodje met kruidenboter erbij
quote:
Tis je vergevenquote:
quote:
Jammer van die vliegende ratten in het beeld.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer van die vliegende ratten in het beeld.
Bruhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jammer van die vliegende ratten in het beeld.
he's not wrong..quote:
quote:
volgende week een extra lang weekjequote:
quote:
"Hoi werkgever, je hebt helaas een probleem. Er spelen een aantal deadlines en de enige medewerker die daar iets in kan betekenen, namelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:56 schreef Tegan het volgende:
Zoveel zin van de week om vandaag vrij te nemen maar een paar deadlines.
Fietsen naar den haag? Met dit weer zou ik fijn de auto of het ov pakkenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Hoi werkgever, je hebt helaas een probleem. Er spelen een aantal deadlines en de enige medewerker die daar iets in kan betekenen, namelijkik
, is vandaag niet beschikbaar want die gaat fietsen naar Den Haag.
Ik ben benieuwd hoe je dit dilemma goed oplossen. Ik hoor het maandag wel. Dikke doei!"
Haha nee. Dit is niet mijn werkgever die dit afdwingt, maar ik die graag mijn deadlines haal en nu te laat is om aan te geven dat het niet ging lukkenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Hoi werkgever, je hebt helaas een probleem. Er spelen een aantal deadlines en de enige medewerker die daar iets in kan betekenen, namelijkik
, is vandaag niet beschikbaar want die gaat fietsen naar Den Haag.
Ik ben benieuwd hoe je dit dilemma goed oplossen. Ik hoor het maandag wel. Dikke doei!"
Ja, en vrijdag vrijgepaktquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]altijd goed, ivm Hemelvaart?
Hier donderdag geen clubje. Misschien komt er dan een vriendinmisschien ook niet
Veel zuurstof in de lucht en weinig andere fietsers onderweg. Ideaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fietsen naar den haag? Met dit weer zou ik fijn de auto of het ov pakken
Wij blijven wel gewoon in Brabantquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fietsen naar den haag? Met dit weer zou ik fijn de auto of het ov pakken
Neuhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel zuurstof in de lucht en weinig andere fietsers onderweg. Ideaal.
Vanavond weer snel naar Limburgquote:
Dan kom ik zeiknat aanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel zuurstof in de lucht en weinig andere fietsers onderweg. Ideaal.
Saaiquote:
Warm bad staat dan klaar voor je.quote:
quote:
quote:
Bah, die tweede quote moest CotS zijn.quote:
Beterschapjesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
Thanks deernequote:
Nou, het gaat nu wel beter dan gisteren. Maar de nacht was niet leukquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Beterschap Stig! Dus toch doorgezet en echt ziek
mannengriep duurt lang hoor. 112 op speed dialquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het gaat nu wel beter dan gisteren. Maar de nacht was niet leuk
Ik verwacht nog een paar dagen
Och, ik overleef het wel. Ben gewoon moe nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mannengriep duurt lang hoor. 112 op speed dial
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
mannengriep duurt lang hoor. 112 op speed dial
Wat goed, moet je toch lekker het weekend mee ingaan ❤️quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer thuis!
Het boodschappen doen is zelfs gelukt. Therapie was erg zinvol. Nu moe doch tevreden
Ja! ik probeer te leren om zelfstandig naar de supermarkt te gaan ipv bezorgen. Zoveel prikkels en stiekem ook eng. Alleen het is wel gelukt!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat goed, moet je toch lekker het weekend mee ingaan ❤️
Wat zijn G schemas?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! ik probeer te leren om zelfstandig naar de supermarkt te gaan ipv bezorgen. Zoveel prikkels en stiekem ook eng. Alleen het is wel gelukt!
En ik moet de nodige G-schema's maken komende week, maar ik mag het woord "moeten" niet meer gebruiken of via omwegen toepassen op mezelf
En nog wat van dat soort moeilijke dingen die ik wil leren
Een schema waar in je opschrijft wat een feitelijke situatie is, gedachten en dan gevoelens en gedrag. En dan helpende gedachten om ander gedrag of gevoel op te roepenquote:
Ah ik wist niet dat dat zo heet, ik doe dat ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een schema waar in je opschrijft wat een feitelijke situatie is, gedachten en dan gevoelens en gedrag. En dan helpende gedachten om ander gedrag of gevoel op te roepen
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat dat zo heet, ik doe dat ook
Og we maken allemaal wel eens fouten in onze eerlijkheidquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh, ben net weinig empathisch geweest. Iemand zei over zichzelf "dat heb ik dom aangepakt", en ik met mijn domme, botte en moeie hoofd "dat klopt"
Ik had moeten ontkennen![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh, ben net weinig empathisch geweest. Iemand zei over zichzelf "dat heb ik dom aangepakt", en ik met mijn domme, botte en moeie hoofd "dat klopt"
Ik had moeten ontkennen![]()
G-schema is ook wel makkelijker uit te spreken dan gebeurtenis, gedachten, gevoel, gedrag en gevolg schema.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik ben erg fan van die schema's
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Og we maken allemaal wel eens fouten in onze eerlijkheid
quote:
Ja en daarna nog een ander schema wat je moet invullen over het G-schema.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
G-schema is ook wel makkelijker uit te spreken dan gebeurtenis, gedachten, gevoel, gedrag en gevolg schema.
Ik ga je gewoon conditioneren met met straffen en belonen.quote:
Oh dat heb ik nooit gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en daarna nog een ander schema wat je moet invullen over het G-schema.
Ah, ik voel me nu een soort diertjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon conditioneren met met straffen en belonen.
Uiteindelijk zijn we dat allemaal dus niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah, ik voel me nu een soort diertje
Nee, dat is voor het herkennen van patronen e.d.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit gehad.
Of nou ja dat zeg ik wel, maar dat werd destijds bij mij in de groep besproken waarin je dus je schema evalueert. Bedoel je dat?
True, maar zweepslagen en stukjes chocola maakt het afleren erg spannend. Word eerder doodgeslagen dan , dan dat ik chocolade verdienquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we dat allemaal dus niks mis mee.
Is figuurlijk he. In de praktijk kan ik vast wel andere sanctie en beloningen voor je verzinnen. Komt goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True, maar zweepslagen en stukjes chocola maakt het afleren erg spannend. Word eerder doodgeslagen dan , dan dat ik chocolade verdien
Ik maakte een grapje hequote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is figuurlijk he. In de praktijk kan ik vast wel andere sanctie en beloningen voor je verzinnen. Komt goed.
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon conditioneren met met straffen en belonen.
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo vieren dat ik van de psychiater af ben met een vriendin
Geniet er vanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, enorm uitslapen, beetje klussen, relaxen
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
deed een dutje en werd met koorts wakker
doe nog een dutje!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:
Ga vroeg naar bed iddquote:
Het is of griep of mijn lijf trekt weer eens de medicatie slecht. In beide gevallen gewoon dekentje en theetjesquote:
Mag ik je plekje dan, aangezien ik al 2 maanden bezig ben om er een afspraak te krijgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga zo vieren dat ik van de psychiater af ben met een vriendin
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik je plekje dan, aangezien ik al 2 maanden bezig ben om er een afspraak te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ga vroeg naar bed idd
[..]
Het is of griep of mijn lijf trekt weer eens de medicatie slecht. In beide gevallen gewoon dekentje en theetjes
2 maanden? Damn, sonquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik je plekje dan, aangezien ik al 2 maanden bezig ben om er een afspraak te krijgen.
Ik heb geen afspraak meerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
ik heb er nooit 1 gehadquote:
Misschien ff een online testje invullen om het zeker te weten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nooit 1 gehad
misschien is het daar mis gegaan
sommige dingen wil ik niet wetenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien ff een online testje invullen om het zeker te weten.
Begrijpelijkquote:
Iets met van kastje naar de muur gestuurd worden. Herhaaldelijk.quote:
Shit.quote:
Well that sucks monkeyballs...ik hoop dat er een oplossing is snel voor je is snel manquote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets met van kastje naar de muur gestuurd worden. Herhaaldelijk.
[..]
Shit.
Even op mezelf reageren; het was even een reactie op mijn medicijnen. Ben weer beterquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even op mezelf reageren; het was even een reactie op mijn medicijnen. Ben weer beter
Oefenen voor vanavond 20:00 uur.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
M'n kat Naina is overleden. Vredig ingeslapen in haar slaap.
Ach wat sneu, dikke knuffel voor jouquote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
Ahw... Sterktequote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
Ahw.quote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
Sterkte Qquote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
En gecondoleerd Q!quote:Op zondag 5 mei 2024 10:07 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... ik ben niet snel boos, maar iemand heeft me boos gekregen
Vriendin van me heeft nog maar kort te leven. Heftig verhaal, jonge moeder. Hoorde vandaag dat het erger is geworden etc
Vertel een andere vriendin erover. Van even mijn hart luchten
Krijg ik als reactie "kijk naar dit filmpje van mijn kind... zo leuk"
Wtf... ben echt pissig. Hoeft echt geen diepgaande gesprekken, maar een beetje steun had ik wel gewaardeerd
quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vriendin van me heeft nog maar kort te leven. Heftig verhaal, jonge moeder. Hoorde vandaag dat het erger is geworden etc
Wtf... ben echt pissig. Hoeft echt geen diepgaande gesprekken, maar een beetje steun had ik wel gewaardeerd
wutquote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zijn meestal de moeilijkste dingen, ja...quote:Op maandag 6 mei 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Her is zo stom dat ik niks kan doen om haar te helpen
Dat kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op maandag 6 mei 2024 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Her is zo stom dat ik niks kan doen om haar te helpen
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alcohol is de beste coping.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja...
Dank jullie
Neem straks even lekker een wijntje. #ongezondecoping
Kut. Maar goed. Ze is vredig heengegaan in haar slaap. En het ging echt niet meer, ze was helemaal op. Maar ze is 16 jaar bij mij geweest, dat is meer dan een derde van mijn leven. Ga van jankbui naar jankbui. Dat zal wel bijtrekken op termijn maar nu is het nog even heel erg kut.quote:
Ook voor jou:quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Maar goed. Ze is vredig heengegaan in haar slaap. En het ging echt niet meer, ze was helemaal op. Maar ze is 16 jaar bij mij geweest, dat is meer dan een derde van mijn leven. Ga van jankbui naar jankbui. Dat zal wel bijtrekken op termijn maar nu is het nog even heel erg kut.
Grof gezegd: wat ongelooflijk klote zegquote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Maar goed. Ze is vredig heengegaan in haar slaap. En het ging echt niet meer, ze was helemaal op. Maar ze is 16 jaar bij mij geweest, dat is meer dan een derde van mijn leven. Ga van jankbui naar jankbui. Dat zal wel bijtrekken op termijn maar nu is het nog even heel erg kut.
Vrees niet, ik jank genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Grof gezegd: wat ongelooflijk klote zegeen hele dikke knuffel voor jou. En dat verdriet mag er zijn hé, huilen is gezond.
Sterkte jij
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
Buh beterschap lieve Zeehondquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
quote:
Mwah, rauwe vis hoef ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan je wel naar Pieterburen, de zeehondenopvang, brengen
Maar ze helpen zieke zeehondjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, rauwe vis hoef ik niet.
quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook hier nog maar even Beterschap gewenst.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Ja dat wel, al ben ik meer een zeeleeuwquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ze helpen zieke zeehondjes
Zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook hier nog maar even Beterschap gewenst.![]()
Zorg je goed voor jezelf?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, al ben ik meer een zeeleeuw
Goed zo!quote:[..]
Zeker
Hoesten valt nu gelukkig mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoesten als een blaffende zeehond is wel een symptoom van een bepaalde aandoening![]()
Hopelijk heb je dat niet...
[..]
Goed zo!
Verkoudheid?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoesten als een blaffende zeehond is wel een symptoom van een bepaalde aandoening![]()
Hopelijk heb je dat niet...
[..]
Goed zo!
Nee, dit is een heel specifiek kenmerk bij Pseudokroep. Komt vooral voor bij kinderen, maar zeker ook wel bij volwassenenquote:
Wow!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:10 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb weer een level in de richting van volwassenheid uitgespeeld. Zojuist een nieuwe strijkplank gekocht
Weer een dagje overleefdquote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:51 schreef Tegan het volgende:
Nu bedenken waarvan ik ga laten thuisbezorgen voor vanavond bij het Songfestival.
Geen megafan hoor. Songfestival herontdekt toen het het enige was wat me enkele jaren geleden niet spontaan in huilen deed uitbarstenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]!
En Songfestivalgenotverheug me er enorm op
Lekker lezen en met een half oogje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen megafan hoor. Songfestival herontdekt toen het het enige was wat me enkele jaren geleden niet spontaan in huilen deed uitbarsten. Verrassend genoeg.
Knuffel
Sorry weet niet echt iets goeds erop te zeggen. Hoop dat je een beetje kan ontspannen erbij
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:09 schreef Tegan het volgende:
Geen zorgen. Vanavond lekker genieten met snacks.
Door jou lekkere trek ...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:09 schreef Tegan het volgende:
Geen zorgen. Vanavond lekker genieten met snacks.
Ja maar ik ben dik en lelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn snacks zijn besteld! Er is nog tijd.
Hey dat is mijn catchphrase.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen megafan hoor. Songfestival herontdekt toen het het enige was wat me enkele jaren geleden niet spontaan in huilen deed uitbarsten. Verrassend genoeg.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ow. En wie bepaalt dat?quote:
Staat geschreven.quote:
In steen gebeiteld?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Staat geschreven.
Door mijzelf maar dat terzijde.
Nah gewoon in een schriftjequote:
Teleurstellend. 2x.quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Slechts zeven van de tien goed gegokt.
En niet alle snacks opgegeten.
Morgen poging tweequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Morgen poging twee.
Beter scoor je morgen wel douze points.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb niet gekekenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Slechts zeven van de tien goed gegokt.
En niet alle snacks opgegeten.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
De nacht begon brak maar daarna ging het ineens een stuk beter. Stem is bijna terug en ik heb veel minder last van zwaar hoesten en keelpijn (al kan dat ook nog door de pijnstillers komen). Ik denk dat ik een heel eind op weg naar herstel ben; gelukkig komende 2 dagen vrij zodat ik beter kan herstellen
Via NPO kun je het ook kijken en dat ging prima bij mij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken
NLziet deed moeilijk. Dus gegamed (nieuw spel) en gelezen
Ja ach... als ik had gewild had ik via de laptop kunnen kijken. Alleen het was zo wel best.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via NPO kun je het ook kijken en dat ging prima bij mij.
Plus @ChildoftheStars kan via NPO nog even terugkijken!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Via NPO kun je het ook kijken en dat ging prima bij mij.
Ik heb er geen zin in vandaagquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Plus @:Childofthestars kan via NPO nog even terugkijken!
Lekker doen wat goed voeltquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in vandaagmisschien zaterdag de finale
alleen ik ben niet echt in de stemming
Oeh, stuur mij eens een voice app.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
Had vanmorgen een hoestbui en nu klink ik alsof ik dagelijks twee pakjes sigaretten rook. Gelukkig is dat mijn kink
.
0 maar ik had dan ook geen lijstje gemaakt op voorhand.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:55 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel had jij trouwens goed gegokt gisteren @:AirwiN ?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
0 maar ik had dan ook geen lijstje gemaakt op voorhand.
quote:
Wat wiskey erbij en je kunt zo een jazz-zangeres kunnen zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:53 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
Had vanmorgen een hoestbui en nu klink ik alsof ik dagelijks twee pakjes sigaretten rook. Gelukkig is dat mijn kink
.
Sorryquote:
Geen hele analyse maar vind het wel grappig om te bedenken wie ik zou doorlaten naar de finale en of dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar wat was de gok eigenlijk? Van wie scoort het hoogst en zo?
Baileys danquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat wiskey erbij en je kunt zo een jazz-zangeres kunnen zijn
quote:
Zero pointsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |