Vaak kan je wel een schopje geven.quote:
ja bij deze niet.. lijkt hetquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vaak kan je wel een schopje geven.
Mijn grootste faal was een roast topic.Dat liep binnen een uur helemaal fout.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:04 schreef kree het volgende:
dagboek topics werken btw wel. en uit mijn eigen ervaring.
als je heel verhaal echtt ook vanuit jezelf verteld. en nog he. onderschat niet hoeveel ik wel niet had aan al jullie reacties toen.
Maar samenvatting van allen in topic, nah denk niet dat t werkt,. maar probeer het maar? Kan geen kwaad. ergste is loopt dood of gesloten, who cares, heb dat zo vaak gehad.
ik zou het een poging geven gewoon hoor als ik jou was, maar ok zeg maar ff wat ik denk he.quote:
Topic uit 2010 he...quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:59 schreef kree het volgende:
Oww who hij was al dicht voor ik kon posten.
ja heb je die van mij nog niet gezien toen na incidentje met alcohol, t valt nog mee dat fokkers me niet thuis kwamen ophalen en me op gingen hangen aan een lantaarnpaal ofzo...quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn grootste faal was een roast topic.Dat liep binnen een uur helemaal fout.
Daar werd ik elders toen op gewezen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja heb je die van mij nog niet gezien toen na incidentje met alcohol, t valt nog mee dat fokkers me niet thuis kwamen ophalen en me op gingen hangen aan een lantaarnpaal ofzo...
dus ok ik snap.
Jeujjj - geenquote:
Wie nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar werd ik elders toen op gewezen.
gehehe het viel natuurlijk allemaal mee eigenlijk, maar damn hoe hard ben ik ervoor gestraft. en niet alleen dat. maar ook hier de haat enzo die ik over me heen heb gekregen......quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar werd ik elders toen op gewezen.
Helemaal prima.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:18 schreef kree het volgende:
naja genoeg gezeik alweer geweest, gaan we nu weer leuk doen?
Hi-ha!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |