geef maar tip hoor, want ik heb wel vaker allerlei topics geopend, die soms werken en soms niet. maar ok, ik zie de link wel verschijnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gaan we weer...
jij vind.. dat iedereen.. blabla..
moet iedereen lekker zelluf weten
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Also er zijn geen ok prijzen voor London, heb Westend geboekt voor 230 p nacht en tegen dudje gezegd dat het iets minder was dan dat
Redelijk in de context van London is 150-200 pond per nacht. Maar soms heb je dan nog steeds een kakkerlakachtige schijtzooi.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je had er vandaag al kunnen zijn![]()
redelijke geprijsde slaapplek <---> Londen
gaat hem nie worden
Als ie het maar opruimt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Krijg je wel dudje over je heen he
Dit klopt... mijn rug doet inmiddels geen pijn meer, dus misschien tijd voor nog een keer?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vrij letterlijk, vorige keer besprong dud0r fogel toen hij m zag
Prijs verschil tussen met een half uur met de metro of westend was dan weer minimaal dus eh voor dat geld minder warme metro luchtquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Redelijk in de context van London is 150-200 pond per nacht. Maar soms heb je dan nog steeds een kakkerlakachtige schijtzooi.
alle. waarom gelijk drama van maken? ik vind het wel een leuk idee en zeg er wat over.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:55 schreef Kissingbird het volgende:
tip is : tip of is het een idee.. of zou het leuk zijn als?
blabla![]()
Ik heb een heel scala aan kleine handdoekjes hier gescoord van 30 x 30 en heb ze bekroond tot faphandoekjesquote:
omg. ok naja had kunnen weten dat jij dit weer zou doen. najaquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een heel scala aan kleine handdoekjes hier gescoord van 30 x 30 en heb ze bekroond tot faphandoekjes
Is een topic uit 2010.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:59 schreef kree het volgende:
Oww who hij was al dicht voor ik kon posten.
nouja geeft al aan dat t zo niet werkt dus, hoewel sta achter het idee.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:02 schreef Fogel het volgende:
Tot later, ik moet weer even de huisartsassistente moonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |