12 jarige mannelijke zolderkamer autistenquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
in gedachte zijn we allemaal pubers. haha
nou of heel stukje ouder al. en zouden we allemaal willen. konden wat stukje vanaf 15-25 maar ff opnieuw doen en andere keuzes maken. hahaha dat is t wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
12 jarige mannelijke zolderkamer autisten
hmmms nou dat is mooiquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou alle keuzes precies weer hetzelfde maken
Ik maak ze nog iedere dagquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou dat is mooi. goed toch als je zo terugkijkt, ik had er heel aantal wel anders genomen,. hahaha. maarja daarom we zijn niet allemaal hetzelfde. mag ook. en ok soms maak je fouten of niet.
ik ook wel, nu nog, hoewel niet zo zeer meer dingen die echt me dan lang gaan navolgen nog, beetje genoeg erover geleerd wel dat. hahahaha. t kost ff tijdje.quote:
Jazeker, snoeihard aan het werk natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker rustig hier,met u alles wel?
zweet zal er wel vanaf spatten jah. hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, snoeihard aan het werk natuurlijk
quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zou alle keuzes precies weer hetzelfde maken
denk zomaar alleen met dat hebben ze 10 mil binnen gehaald ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef kree het volgende:
tis btw wel grappig, want dat van TOTO. dat werd dus verkocht he voor 2 tientjes ofzo. als download stream.
Ik heb het natuurlijk nooit betaald want had ze zo, maar ook voor de andere 10milieon. is wel lullig dat dit nu gewoon op YouTube staat toch? hahahaha
was in corona tijd dit dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |