Q.E.D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.quote:
Aaah hij ging bijna deud ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.
Die hebben wij nooit, dus ik schaar me wel onder "Gezond"
Ik ben niet meer ziekquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Volgens mij ging het hem weer beter. Elders gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Mag nog steeds!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders hadden we de kippensoep brigade op stap moeten sturen
Joepieeeeequote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Ow - weer boven water?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Druk weekje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Druk weekje gehadAh - da's balen. Maar nu rustiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - da's balen. Maar nu rustiger?Deze week is nog ff druk, vanaf volgende week moet het rustiger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
geloof ut ook niequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je het zegt .....
Mannengriep duurt minstens 3 weken ....
Neh, kan niet
Er zou een campagne moeten komen om de impact van de man flu over te brengen. Hier wordt vaak nog lacherig over gedaan.quote:
Start er éénquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er zou een campagne moeten komen om de impact van de man flu over te brengen. Hier wordt vaak nog lacherig over gedaan.
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het is alweer bijna tijd voor het zomerdekbed
Als het -20 is welquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:33 schreef Lovely het volgende:
Een winterdekbed ligt wel fijner dan een zomerdekbed
Ja dan sowieso, maar gelukkig hebben wij die tempraturen hier nietquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar gelukkig hebben wij die tempraturen hier niet
Wel weer mee eens!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:33 schreef Lovely het volgende:
Een winterdekbed ligt wel fijner dan een zomerdekbed
Stiggiequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds een beetje slap.
Lovelyquote:
Ah dat is dan wel fijn..quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
Gelukkig is het ook niet zo druk vandaag.
Kippensoep!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds een beetje slap.
Hmz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef maily het volgende:
Wat is het leukste om te rijden?
Heen naar Amsterdam of terug naar huis?KlassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jawel, Strepsilsquote:
Jawel, moet ze drie dagen gebruiken. Maar nu een ibuprofen genomen en voel het nietquote:
Ah waar ibu al niet goed voor is, maar pas je daar wel mee op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, moet ze drie dagen gebruiken. Maar nu een ibuprofen genomen en voel het niet
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah waar ibu al niet goed voor is, maar pas je daar wel mee op?
Arme arme arme manquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
Early Greysquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
Andere keeltabletjes die je kan nemen (ipv, niet naast) is Trachitol (is ander merk). Die zijn echt ontsmettend ipv verzachtend.quote:
quote:
Sallyquote:
Strephen zit ibuprofen inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Andere keeltabletjes die je kan nemen (ipv, niet naast) is Trachitol (is ander merk). Die zijn echt ontsmettend ipv verzachtend.
En/of Strephen - weer een andere werkzame stof, en ook ontsmettend (wel hetzelfde merk als Strepsils).
Flurbiprofen. Is wel een vorm van NSAID net als ibuprofen, en dus ook een ontstekingsremmer.quote:
Klinkt heel foutquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Flurbiprofen. Is wel een vorm van NSAID net als ibuprofen, en dus ook een ontstekingsremmer.
(en ik zie dat ik een fout in de naam had gemaakt - het is Strepfen)
Ik heb de naam ook niet verzonnenquote:
Klinkt Japans.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Gorgelen met kamilosan is een effectiever btw
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Gorgelen met kamilosan is een effectiever btw
Neem dan gewoon Kamillethee? Veel goedkoper...quote:
Dan wel echte kamille halen en niet nepperdepep van de pickwickquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Neem dan gewoon Kamillethee? Veel goedkoper...
Kan je nog drinken ook nog, zodat je weer vocht aanvult wat je kwijt raakt.![]()
Nee idd! De ECHTEquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wel echte kamille halen en niet nepperdepep van de pickwick
Wat heb jij niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee idd! De ECHTE(Echte Kamille - Matricaria chamomilla
)
https://www.dm.de/search?query=kamillentee&searchType=product
Ik heb ook losse gedroogde bloemetjes
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
DM!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
)
Ben ook snotterig. Goed geslapen. Wakker geworden en meteen weer niesen en snotterenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen. Beter geslapen maar nog wel flink hoesten.
Heel irritant jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ben ook snotterig. Goed geslapen. Wakker geworden en meteen weer niesen en snotteren![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
En dan geen zakdoekjes in de buurt zo gauw.
Herkenbaar, geen zakdoekjes bij de hand hebben...... En dan allergie hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Niesen doe ik wel in mijn mouw .... maar snotteren niet
Oei ja ook lastigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Herkenbaar, geen zakdoekjes bij de hand hebben...... En dan allergie hebben![]()
Noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
Sow, ben me ff een lekkere bavette aan het eten hier!
Heerlijk mals stukje vlees waar ik een lading kruiden op geflikkerd heb.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo?
ToTGodquote:
Bavettequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
Sow, ben me ff een lekkere bavette aan het eten hier!
415 gram!quote:
alleen voor jou?!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
415 gram!![]()
Het lekkerste vind ik het van de bbq met hickory houtsnippers op de kolen!Die smaak trekt echt zo diep in het vlees he!
Ken je bavette niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo?
Jawelquote:
Zonde van de bavettequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk mals stukje vlees waar ik een lading kruiden op geflikkerd heb.
Ik ken het van Meat & More in Utrecht waar een geweldige joviale duidelijk gay ober het ons enorm enthousiast aanraadde!quote:
moest opzoeken wat je nu gemaakt hebt vandaag. Lijkt me wel lekker!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het van Meat & More in Utrecht waar een geweldige joviale duidelijk gay ober het ons enorm enthousiast aanraadde!Geweldige gozer was het!
En het vlees was uitmuntend!
Is het ook!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moest opzoeken wat je nu gemaakt hebt vandaag. Lijkt me wel lekker!
Is ook niet lekker, lijkt me.... Zonde van de vleessmaak...?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het ook!
Normaal doe ik het nooit met zo veel kruiden trouwens.
Prrrrrima!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Is ook niet lekker, lijkt me.... Zonde van de vleessmaak...?
Maar hoe smaakte het nu dan?
Je kunt het gewoon bij de Lidl halen voor 2 tientjes per kilo!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]denk ook dat het lekker is. Ik hou van vlees
![]()
@TheStigsDutchCousin !quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon bij de Lidl halen voor 2 tientjes per kilo!
Voor astie beter isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die kan voorlopig niks doen
gevalletje manflu
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor astie beter is![]()
Hij moet goed aansterken natuurlijk...
Zal ik m dan bavette komen brengen?![]()
Dan is hij mss eerder beter...?Kweet niet of ie eerder beter wordt als jij erheen gaat met bavetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kweet niet of ie eerder beter wordt als jij erheen gaat met bavetteOh maar dan ben ik liehieffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja hoorquote:
Nou is je toch al grote ego zeker nog meer gegroeid he!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat denken jullie toch aan mij![]()
Zo groot is mijn ego nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou is je toch al grote ego zeker nog meer gegroeid he!
Nee, ik ben daar niet zo van.quote:
te vroeg verstuurdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet zo van.
Mag hoor, wel op gepaste afstandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
te vroeg verstuurd![]()
Maar Sally wil langskomen![]()
![]()
En vertroetelen![]()
![]()
Je uh wilt haar niet ziek maken OF toch bang voorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mag hoor, wel op gepaste afstand
Het eerstequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je uh wilt haar niet ziek maken OF toch bang voor
quote:
Oproken in de achtertuin, op een zwoele avond met een heldere hemel vol met sterren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal doe ik het nooit met zo veel kruiden trouwens.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oproken in de achtertuin, op een zwoele avond met een heldere hemel vol met sterren.
Hé, alweer een onbekende hier in de ONZ SC erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oproken in de achtertuin, op een zwoele avond met een heldere hemel vol met sterren.
Ben ook gelijk weer weg want FP ban is weer opgehevenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé, alweer een onbekende hier in de ONZ SC erbij![]()
![]()
Maar... heerlijk!(die bavette
![]()
)
Lol...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ben ook gelijk weer weg want FP ban is weer opgeheven
Hoi, ook ons topic gevondenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
💙quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik werd aangetrokken door zoveel liefde en warmte, vandaar
quote:
Slijm eruit is fijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Oh jee, niet praten dan maar. Sterkte nogquote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was redelijk. Vanochtend flink gehoest en slijm eruit. Extra hoestdrank gehaald. Stem is zo goed als weg. Koorts lijk ik niet meer te hebben.
Maar het betert nog niet echt ...quote:Op zondag 5 mei 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Wat fijn dat de mannengriep er bijna op zitquote:Op maandag 6 mei 2024 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betere morgen
Ben niet heel erg bij stem en hoest de longen uit mijn lijf, maar echt ziek ben ik niet meer lijkt het
Early Greysquote:Op maandag 6 mei 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn dat de mannengriep er bijna op zit
Sallyquote:
Heb je genoten gisterenavondquote:Op maandag 6 mei 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Early Greys
[..]
Sally
Het gaat wel stukken beter jaAlleen even schrikken toen er bloed bij het slijm zat, maar geen reden tot paniek.
Man3 je lijkt m'n ex wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn dat de mannengriep er bijna op zit
Enorm. Ik vond het een heerlijke race. Er gebeurde echt heel veel. Perez was wel even te enthousiast in het begin. En Max die een paaltje uit de grond tiktquote:
Het gaat vooruitquote:Op maandag 6 mei 2024 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Betere morgen
Ben niet heel erg bij stem en hoest de longen uit mijn lijf, maar echt ziek ben ik niet meer lijkt het
Ja, het gaat gestaag. Mijn stem komt langzaam terug en ik voel me ook niet 'ziek'. Dus positiefquote:
Vogeltjequote:
quote:
nee ik doe het nietquote:
Kom maar hierquote:
Als het goed is gaan ze morgen verderquote:Op maandag 6 mei 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik doe het niet
hoe is het met je keuken ?
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze morgen verder
Klep dichtquote:
Het gaat wel beter. Keelpijn heb ik nog wel, maar hoesten is een stuk minder en minder hevig. Stem is nog steeds rukquote:
Geen voicemails inspreken dan maarquote:Op maandag 6 mei 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Keelpijn heb ik nog wel, maar hoesten is een stuk minder en minder hevig. Stem is nog steeds ruk
Nou, als je een hele slechte Dr. Claw of Megatron wil horen, dan kan ik je daar wel mee helpenquote:
komt omdat je dan ligtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nacht was brak, liggen blaffen als een zeehond. Het kwam maar niet los. Nu gaat het wel.
Lijkt er steeds op dat het in de avond is van: oh hij gaat slapen, daar steken we even een stokje voor
Of een kussen idd. Ik krijg van veel mensen tips, dank jullie welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt omdat je dan ligt
dan drukt alles meer op je longen
je zou je bed wat omhoog kunnen zetten
honing voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of een kussen idd. Ik krijg van veel mensen tips, dank jullie wel
Heb ik. In de thee dan wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
honing voor het slapen gaan
verzacht en ontsmet
gewoon een goede lepelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik. In de thee dan wel.
Die heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goede lepel
en dan wel echte honing
niet die van de supermarkt
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goede lepel
en dan wel echte honing
niet die van de supermarkt
Vogeltjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat is ook echte honing!
zie ik je hier ook over eten
neinquote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat is ook echte honing!
zie ik je hier ook over eten
Het is vooral keelpijn nu. Voor de rest valt het mee. Alleen hopen dat ik vanavond fatsoenlijk kan slapenquote:
echt wel.. staat op dat het door bijtjes gemaakt isquote:
en anders neem je maar een goed glas whiskeyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vooral keelpijn nu. Voor de rest valt het mee. Alleen hopen dat ik vanavond fatsoenlijk kan slapen
nog steeds neinquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
echt wel.. staat op dat het door bijtjes gemaakt is![]()
![]()
dus dan is het egkte honing![]()
overigens.. net bij Ikea een dubbele hotdog gegeten met saus en gebakken uitjes
leek op dat moment een goed idee![]()
hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vooral keelpijn nu. Voor de rest valt het mee. Alleen hopen dat ik vanavond fatsoenlijk kan slapen
of de hele flesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en anders neem je maar een goed glas whiskey
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
en anders neem je maar een goed glas whiskey
weet ik maar nood breekt wettenquote:
Geloof ik. Maar ik drink nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet ik maar nood breekt wetten
tenzij je alcoholist bent
een goede hoestdrank zit trouwens ook vaak iets inquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloof ik. Maar ik drink niet
Waterijsjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik. Maar geen 70%quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goede hoestdrank zit trouwens ook vaak iets in
70 % waar zit dat in??quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik. Maar geen 70%
Brandt wel lekker wegquote:
Stroh 80 - zit nog meer inquote:
Geprobeerd?quote:
ToTGod!quote:
Hoe is het?quote:
Zwaar kut.quote:
Gaat je lukken kerel!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar kut.
Daarom ben ik ook ff wat minder aanwezig hier.
Maar goed, de avond eindigde wel wat positiever, dus da's tenminste iets.
Wel koppijn van de spanningen.
En hoestie daar?
Oef, nog steeds?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat je lukken kerel!
En 'hoestie' dekt de lading wel hierVerkoudheid is hardnekkig
quote:
Nog even volhouden kerel, onze steun heb jequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, nog steeds?Beterschap!
En jah, ik heb echt het gevoel dat ik dit niet lang meer volhoud zo. Er moet echt drastisch wat veranderen, maar er zijn inmiddels mogelijkheden gekomen.
Stout meisje jijquote:
Whut? Was heel gewoon hoor!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog even volhouden kerel, onze steun heb je
[..]
Stout meisje jij
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwaar kut.
Daarom ben ik ook ff wat minder aanwezig hier.
Maar goed, de avond eindigde wel wat positiever, dus da's tenminste iets.
Wel koppijn van de spanningen.
En hoestie daar?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, nog steeds?Beterschap!
En jah, ik heb echt het gevoel dat ik dit niet lang meer volhoud zo. Er moet echt drastisch wat veranderen, maar er zijn inmiddels mogelijkheden gekomen.
Slurpin' Sallyquote:
Kleine slokjesquote:
Mooi man!quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
De nacht begon brak maar daarna ging het ineens een stuk beter. Stem is bijna terug en ik heb veel minder last van zwaar hoesten en keelpijn (al kan dat ook nog door de pijnstillers komen). Ik denk dat ik een heel eind op weg naar herstel ben; gelukkig komende 2 dagen vrij zodat ik beter kan herstellen
Nou, het is gelukkig niet datquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi man!
Ja kinkhoest schijnt nu aardig de rondte te doen he!
Dat scheelt!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het is gelukkig niet dat
Stem moet nog wel rust hebben. Merk al dat als ik praat het weer hoesten wordt. Dus ik let eropquote:
Mooie momentenquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
Spierpijn in de nek en bovenrug van de spanningen, maar deze ochtend is in ieder geval een stuk positiever!
Ik zit aan de koffie, en mini-ToT zit samen met zijn vriendinnetje te tekenen aan tafel.
Mini-ToT en z'n mini-harem!quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu smikkelen ze chips en gaan daarna met een buurmeisje spelen!
We zijn net door een park wezen fietsen en hebben hertjes gevoerd!quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mini-ToT en z'n mini-harem!
Ja, gelukkig welquote:
Iets meer uiteindelijk, maar deze week was wel het ergste ja.quote:
Oh, da's beterquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:49 schreef Lovely het volgende:
Loopneus wordt al minder, heb andere hooikoorts tabletten
Lang geen last gehad trouwens, maar van de week hele tijd een loopneusquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, da's beterIk zit ook al weer aan de neusspray, en de hele winter door inmiddels allergietabletjes...
Moest je er achter aan rennen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang geen last gehad trouwens, maar van de week hele tijd een loopneus
Nee bijna wel, was er steeds net op tijd bij hahaquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest je er achter aan rennen?
Je weet wat ze zeggen he. Als je neus loopt en je voeten ruiken, ben je ondersteboven gebouwd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee bijna wel, was er steeds net op tijd bij haha
Gelukkig nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he. Als je neus loopt en je voeten ruiken, ben je ondersteboven gebouwd.
Iddquote:
Goed weer!quote:
ik wou dat ik hetzelfde kon zeggenquote:
die optie bestaat hier nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh had je dan niet beter thuis kunnen werken m
geefquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
Of ik neem deze pizza
BIANCA FUNGHI
Crème fraîche, mozzarella, champignons, Gouda en cheddar kaasmix & een swirl van pesto
Waar komt deze ineens uit de lucht vallen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:46 schreef Lovely het volgende:
Of ik neem deze pizza
BIANCA FUNGHI
Crème fraîche, mozzarella, champignons, Gouda en cheddar kaasmix & een swirl van pesto
Bij domino'squote:Op donderdag 9 mei 2024 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar komt deze ineens uit de lucht vallen?![]()
Dan is die koud, of ik moet wachten tot je hier bentquote:
koude pizza vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is die koud, of ik moet wachten tot je hier bent
Ja, dacht alquote:
Ja toch dus ik twijfel wat ik moet nemenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dacht al
Het klinkt wel lekker hoor
Tussen die enquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch dus ik twijfel wat ik moet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |