Q.E.D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.quote:
Aaah hij ging bijna deud ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.
Die hebben wij nooit, dus ik schaar me wel onder "Gezond"
Ik ben niet meer ziekquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Volgens mij ging het hem weer beter. Elders gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Mag nog steeds!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders hadden we de kippensoep brigade op stap moeten sturen
Joepieeeeequote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Ow - weer boven water?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Druk weekje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Druk weekje gehadAh - da's balen. Maar nu rustiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - da's balen. Maar nu rustiger?Deze week is nog ff druk, vanaf volgende week moet het rustiger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
geloof ut ook niequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je het zegt .....
Mannengriep duurt minstens 3 weken ....
Neh, kan niet
Er zou een campagne moeten komen om de impact van de man flu over te brengen. Hier wordt vaak nog lacherig over gedaan.quote:
Start er éénquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er zou een campagne moeten komen om de impact van de man flu over te brengen. Hier wordt vaak nog lacherig over gedaan.
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:19 schreef maily het volgende:
[..]
Het is alweer bijna tijd voor het zomerdekbed
Als het -20 is welquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:33 schreef Lovely het volgende:
Een winterdekbed ligt wel fijner dan een zomerdekbed
Ja dan sowieso, maar gelukkig hebben wij die tempraturen hier nietquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar gelukkig hebben wij die tempraturen hier niet
Wel weer mee eens!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:33 schreef Lovely het volgende:
Een winterdekbed ligt wel fijner dan een zomerdekbed
Stiggiequote:Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds een beetje slap.
Lovelyquote:
Ah dat is dan wel fijn..quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
Gelukkig is het ook niet zo druk vandaag.
Kippensoep!!!quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds een beetje slap.
Hmz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef maily het volgende:
Wat is het leukste om te rijden?
Heen naar Amsterdam of terug naar huis?KlassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jawel, Strepsilsquote:
Jawel, moet ze drie dagen gebruiken. Maar nu een ibuprofen genomen en voel het nietquote:
Ah waar ibu al niet goed voor is, maar pas je daar wel mee op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, moet ze drie dagen gebruiken. Maar nu een ibuprofen genomen en voel het niet
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah waar ibu al niet goed voor is, maar pas je daar wel mee op?
Arme arme arme manquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
Early Greysquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen
Brakke nacht gehad, nauwelijks geslapen, hoesten en keelpijn. Uitzieken dit weekend.
Andere keeltabletjes die je kan nemen (ipv, niet naast) is Trachitol (is ander merk). Die zijn echt ontsmettend ipv verzachtend.quote:
quote:
Sallyquote:
Strephen zit ibuprofen inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Andere keeltabletjes die je kan nemen (ipv, niet naast) is Trachitol (is ander merk). Die zijn echt ontsmettend ipv verzachtend.
En/of Strephen - weer een andere werkzame stof, en ook ontsmettend (wel hetzelfde merk als Strepsils).
Flurbiprofen. Is wel een vorm van NSAID net als ibuprofen, en dus ook een ontstekingsremmer.quote:
Klinkt heel foutquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Flurbiprofen. Is wel een vorm van NSAID net als ibuprofen, en dus ook een ontstekingsremmer.
(en ik zie dat ik een fout in de naam had gemaakt - het is Strepfen)
Ik heb de naam ook niet verzonnenquote:
Klinkt Japans.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Gorgelen met kamilosan is een effectiever btw
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Gorgelen met kamilosan is een effectiever btw
Neem dan gewoon Kamillethee? Veel goedkoper...quote:
Dan wel echte kamille halen en niet nepperdepep van de pickwickquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Neem dan gewoon Kamillethee? Veel goedkoper...
Kan je nog drinken ook nog, zodat je weer vocht aanvult wat je kwijt raakt.![]()
Nee idd! De ECHTEquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wel echte kamille halen en niet nepperdepep van de pickwick
Wat heb jij niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee idd! De ECHTE(Echte Kamille - Matricaria chamomilla
)
https://www.dm.de/search?query=kamillentee&searchType=product
Ik heb ook losse gedroogde bloemetjes
Ik ookquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
DM!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:34 schreef Sally het volgende:
[..]
)
Ben ook snotterig. Goed geslapen. Wakker geworden en meteen weer niesen en snotterenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen. Beter geslapen maar nog wel flink hoesten.
Heel irritant jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ben ook snotterig. Goed geslapen. Wakker geworden en meteen weer niesen en snotteren![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef maily het volgende:
[..]
En dan geen zakdoekjes in de buurt zo gauw.
Herkenbaar, geen zakdoekjes bij de hand hebben...... En dan allergie hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:17 schreef maily het volgende:
[..]
Niesen doe ik wel in mijn mouw .... maar snotteren niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |