quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Het was met de geliefde Victor in het achterhoofd.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat een weinig inclusieve TT, ze spreken juist nadrukkelijk over een barMENS!
Haha ik denk dat ik zelf ook het liefste een barman heb hoor. Max of Sergio graag!quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was met de geliefde Victor in het achterhoofd.![]()
Hopelijk kan @:coco even helpen.
Een kakelende vrouw lijkt me best vreselijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik zelf ook het liefste een barman heb hoor. Max of Sergio graag!
Mij ook, maar wellicht dat de heren graag een rondborstige blondine zienquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kakelende vrouw lijkt me best vreselijk.
Zullen wel tot september of oktober dit krijgenquote:
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen wel tot september of oktober dit krijgen
1,5quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?
Stukje Aziatische haaiquote:
En de daters moeten zelf nog hun eigen maaltijd betalenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en hoeveel miljard betalen wij aan de PO?
oh dan zou ik sws splitsenquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de daters moeten zelf nog hun eigen maaltijd betalen30 euro pp was dat nog geloof ik.
Afgelopen jaar dacht ik dat het nooit zou komen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen wel tot september of oktober dit krijgen
Wat als je een keer iets anders wil of de trends veranderen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een tijdswinst
Elke ochtend geen make-up
Ziet er ook best wel prima uitquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een tijdswinst
Elke ochtend geen make-up
Ik moet er ook niet aan denken, dat was het enige pluspuntje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat als je een keer iets anders wil of de trends veranderen?
Durf jij de deur uit zonder make-up?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken, dat was het enige pluspuntje.
Je hebt nog een vraag openstaan van gister, juffie.quote:
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt nog een vraag openstaan van gister, juffie.
Ze is wel leukquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Als zij je tandarts is kijk je de hele tijd in die neusgaten.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
“Hij is gezellig en eh ja ik vind hem gezellig”
Lees: “ik vind hem niet aantrekkelijk”
Op Fok! heeft iedereen een la met pammetjesquote:
Gelukkig moest ik die Googelen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Fok! heeft iedereen een la met pammetjes
De ene kijkt verdoofdquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ze passen bij elkaar op veel dingen maar geen klik denk ik
Ben wel kritisch vandaag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De ene kijkt verdoofd
De ander is verdoofd in haar gezicht
De keuze is reuze vanavond
Dat jonge meisje met neuspiercing?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben wel kritisch vandaag.
Ze is op zich wel leuk.
Iets met 'great minds..'quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moest er ook aan denken toen ik haar gezichtje zag
Gohquote:
Vanwege cojona natuurlijk. Wel handig die extra grote lading bescherming.quote:
Schuldig, maar ik ben er bewust van.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Appelsapmeisje is wel leuk ja. Voel onbewust toch altijd aangetrokken tot de ssri types.
Maakt wel een leuke indruk inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Appelsapmeisje is wel leuk ja. Voel onbewust toch altijd aangetrokken tot de ssri types.
Ik ben wel bewust dat ik er op val, alleen niet zo goed in spotten. Ik vind iemand leuk en als de aap uit de mouw komt is het vaak "oh ja daarom dus".quote:
Hij doet ook aan 'wildbeheer'.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
geen vlees eten want zielig maar wel voor je lol vissen martelen
ja ze is zo voor gelijkwaardigheidquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
“Jij moet dit jaar parachute springen”
Pffff tante pollewop, rustig aan met de instructies.
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij nerveus of kan hij het niet opbrengen om een beetje gezellig te doen?
Omdat het een snij meisje isquote:
Welke man wil hier naar luisteren bij een date van 20 minuten?quote:
Bij compact stel ik mij een klein maar dik vrouwtje voorquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 zei laatst dat je op "compact" viel.
Niet zo zeer dun. Of val je op klein én dun?
al besprokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke man wil hier naar luisteren bij een date van 20 minuten?
Was al voor dat zielig verhaal.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap ik wel, je kent elkaar net 20 minuten. Hou het gewoon leuk
Ik niet, maar mijn exen zijn wel allemaal dun. Maarja wat doe je er aan. Het loopt hoe het loopt, ga niet iemand afwijzen omdat ze te dun isquote:
Trauma dumpen op je eerste dat is wel erg matig ja, benieuwd of er mensen zijn die dat horen en dan helemaal lekker gaan tijdens de date.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke man wil hier naar luisteren bij een date van 20 minuten?
Dat is precies wat WIJ ook zeiden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij compact stel ik mij een klein maar dik vrouwtje voor
Ze zijn te dun of jij vindt ze te dun?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn exen zijn wel allemaal dun. Maarja wat doe je er aan. Het loopt hoe het loopt, ga niet iemand afwijzen omdat ze te dun is
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is precies wat WIJ ook zeiden.
We hebben @:Pisces29 toen ook meteen tot de orde geroepen.
Die jongen is niet te volgenquote:
in de mooiste stad van Nederland is het nog prachtig @Haagsquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Het begint hier ineens mokerhard te donderen.
Nog een niet te volgen praatjesmakerquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
mostly fan van Ajax.
Jammer
What are we gonna do? Afwijzen
Dat eerste. Mijn meest recente ex was 1.65 en 45kg. Nee ze was geen 12, gewoon 29 toen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn te dun of jij vindt ze te dun?
Netjes, type Pisces29 moet je kort houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is precies wat WIJ ook zeiden.
We hebben @:Pisces29 toen ook meteen tot de orde geroepen.
Kan prima zijn bij zo een kleine lengte. Gewoon petite gebouwd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat eerste. Mijn meest recente ex was 1.65 en 45kg. Nee ze was geen 12, gewoon 29 toen.
horse gewordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat eerste. Mijn meest recente ex was 1.65 en 45kg. Nee ze was geen 12, gewoon 29 toen.
Schrok me helemaal de klerequote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Het begint hier ineens mokerhard te donderen.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Netjes, type Pisces29 moet je kort houden.
Ja was wel zo'n tenger poppetje inderdaad van bouw.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan prima zijn bij zo een kleine lengte. Gewoon petite gebouwd.
Ja ja, dat doet ie goed hé.quote:
Onwijsquote:
Ben Baby Reindeer aan het kijken maar nu ben ik geïntrigeerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Petite en COMPACT, iets voor @:coco
@:salina
Wel beetje Floor Jansen vibes inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Zie alleen de rockchick/Floor
Jansen nu.
Deze brunettequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben Baby Reindeer aan het kijken maar nu ben ik geïntrigeerd.
WIE is de petite/compacte dame?
Zie alleen de rockchick/Floor
Jansen nu.
Oh DEZE dame?
Ja dacht al. Ziet er ok uit.quote:
Ja dat is het idd, de mond is uit verhouding. Die ene getinte haai is wel redelijk gay, die andere zou ik ook niet direct zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:45 schreef Salina het volgende:
Deze knapen zou ik niet meteen als haai beschouwen als ik ze zo zie.
Mijn gaydar is niet zo goed afgestemd.
Vinden jullie deze jochies typisch haai?
Deze Floor ziet er eigenlijk leuker uit als petite/compacte.
Die heeft iets raars. Een te brede mond voor haar gezicht ofzo.
Kan ook geen lachje af.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vraag me af of getinte haai is afgeknapt op het uiterlijk van rechtenhaai, hij lijkt niet heel geïnteresseerd, ook al stelt hij wel vragen. Vind de rechtenhaai sympathieker overkomen.
Dat is het denk ik, hij lacht niet. Ik zou dat ook best lastig vinden tegenover zo iemand te zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ook geen lachje af.
Ik heb altijd een beetje moeite met mensen die zo een uur tegenover je zitten, zelfs zakelijk.
Beetje Pippi Langkaus vibes deze meid.quote:
Was alweer vergeten dat dat ook nog even was tijdens coronaquote:
Spannend.quote:Vacature nieuwe First Dates-barmens gesloten na bijna 1.500 aanmeldingen
BNNVARA heeft zondagavond de aanmelding voor een nieuwe barmens voor First Dates stopgezet. Uit de 1.441 kandidaten die zich binnen een week meldden, kiest de producent van het populaire datingprogramma een opvolger van Victor Abeln.
Het grote aantal kandidaten dat zich direct aanmeldde, overtrof alle verwachtingen van BNNVARA. Zondagavond besloot de omroep daarom om de aanmelding vroegtijdig stop te zetten, zegt een woordvoerder tegen het ANP.
Uit de 1.441 mensen die zich binnen een week meldden, kiest de omroep nu een opvolger van Abeln, die op wereldreis gaat. Zo'n drie kwart van de aanmelders is een man, één kwart is vrouw. Ongeveer een half procent van de potentiële nieuwe Victors identificeert zichzelf als genderneutraal.
De kandidaten komen uit het hele land. Maar het grootste gedeelte komt uit de vier grote steden, met Amsterdam onbetwist op de eerste plek. Verder komen veel kandidaten uit Eindhoven, Alkmaar, Nijmegen, Tilburg, Haarlem en Leeuwarden.
BNNVARA gaat nu kijken wie van de aanmelders de perfecte nieuwe Victor is. De omroep hoopt op korte termijn meer te kunnen zeggen over de procedure.
Abeln zal in het seizoen 2024-2025 nog één reeks achter de bar van het First Dates-restaurant staan. Hij was de afgelopen acht jaar te zien in meer dan achthonderd afleveringen en kreeg ruim vierduizend stelletjes aan zijn bar.
Leuk genoeg om te kijken.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat boeit de huldiging van PSV nou weer. Stop eens met first dates weggooien omdat er sport op tv moet.
Je kijkt maar naar de huldiging.quote:
Had verwacht dat ze misschien de pro Palestina protesten zouden uitzenden ofzo. Je weet maar nooit met de NPO.quote:
Deze vrouw? Wel het type die thuis een doodskist heeft staan als decoratie ofzo. Soort rare gothic.quote:
nee die man met z'n rare jasjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze vrouw? Wel het type die thuis een doodskist heeft staan als decoratie ofzo. Soort rare gothic.
brasseriequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef Bugno3 het volgende:
Deze man heeft zn outfit bij de feestwinkel gehaald?
vrouwquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Sharon heeft een eigen brexit gedaan.
Rara, man of vrouw (:))
Ik vind het tot nu toe nogal een wijsneus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ik weet nog dat ik haar heel leuk vond
. Alleen beetje apart gebit.
Ik begreep van niet. Je kan een persoon met penis zijn maar met een femme genderexpressie of iets dergelijks.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik begreep van niet. Je kan een persoon met penis zijn maar met een femme genderexpressie of iets dergelijks.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijzonder dat hij zich ''moet'' opgeven voor FD
Misschien omdat hij handbaltquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
bijzonder dat hij zich ''moet'' opgeven voor FD
Pittige tijden voor de mannen in Delft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
een chick uit delluf die een chick uit leiduh haalt, times are changing
Behoorlijke pauper naam idd, wel beter dan Destiny of zoiets.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef DKUp het volgende:
Liefde is als
Oh deze quotes heb ik niet gemist
Kelly is wel een ordinaire naam
Hij had wel een vrij conservatief wensenlijstjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
jeetje dit is toch geen match. Hij wil een hockeymeisje
Felicityquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Behoorlijke pauper naam idd, wel beter dan Destiny of zoiets.
Geitenwol aan en gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Voetballer rechts ziet eruit als een XR-persoon
met zo'n Queer 4 Hamas bordjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Voetballer rechts ziet eruit als een XR-persoon
Ik wil haar nog steeds heel veel knuffelen en aangeven dat ze goed genoeg is en dat alles goed komt. Maar nee, vind haar verre van aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ook in de herhaling vind ik haar leuk. Houd wel van dit naturel, semi vegan uiterlijk. Ze moet alleen niet te breeduit glimlachen.
Wie zou je wel willen knuffelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wil haar nog steeds heel veel knuffelen en aangeven dat ze goed genoeg is en dat alles goed komt. Maar nee, vind haar verre van aantrekkelijk.
Ja ze heeft ook iets schattigs. Maar goedkomen doet het niet want we gaan allemaal dood aan klimaatverandering.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wil haar nog steeds heel veel knuffelen en aangeven dat ze goed genoeg is en dat alles goed komt. Maar nee, vind haar verre van aantrekkelijk.
Uiterlijk vind ik haar wel wat hebben, maar ze blijft pedant op me overkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ook in de herhaling vind ik haar leuk. Houd wel van dit naturel, semi vegan uiterlijk. Ze moet alleen niet te breeduit glimlachen.
Zij niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook iets schattigs. Maar goedkomen doet het niet want we gaan allemaal dood aan klimaatverandering.
mannen zijn wel slechter in communicerenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Frauen zijn goed
Mannen zijn slecht
Altijd hetzelfde gejank van voetballers
Vrouwen zijn ook niet altijd even duidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mannen zijn wel slechter in communiceren
Mhawquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
mannen zijn wel slechter in communiceren
vaak gaan ze wel om parijs heen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet altijd even duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |