Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:12 schreef BramVeen2002 het volgende:
De laatste keer dat de bookies fout zaten was in 2018, dat was dan wel al de 3e keer op rij
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.
Wel vlak voor de finale eerstequote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.
In mijn herinnering schoot die vooral omhoog na de publicatie van de dress-rehearsal na de halve finale.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht derde of zo? Zelfs in de week van de live shows geen eerste in ieder geval.
Ik heb gewoon gekeken op EurovisionWorld en daar stonden ze aan het einde in ieder geval bovenaanquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Måneskin stond toch bv ook niet als winnaar, of wel? Dacht dat die best laag stonden.
Dat hangt dan toch ook van de odds afquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toenquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen was het geld op in Malta inderdaad.
Dat was bizar inderdaad. Sindsdien hebben ze ook niets meer gepresteerd, en aan het budget van de voorronde van dit jaar te zien, kan dat ook nog wel even gaan duren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toen
En ook nog al die YouTube-reclames. Elk filmpje begon zowat met Destiny.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Die hebben daar echt tonnen in gestopt he toen
Wie is Eline dan weer?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:24 schreef wolffie het volgende:
Shownieuws gezien, het is duidelijk er gaat wat gebeuren met die gast van vorig jaar Finland die 2e werd, die gaat meedoen in een groene kippepak, en daardoor gaan we winnen zegt eline🫣
Ah oké maar rond deze tijd, zo rond de eerste repetitie, nog niet. Dus er kan nog van alles veranderen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:16 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gekeken op EurovisionWorld en daar stonden ze aan het einde in ieder geval bovenaan
Je hebt me weer hoop gegeven dat we misschien toch kunnen winnen!quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oké maar rond deze tijd, zo rond de eerste repetitie, nog niet. Dus er kan nog van alles veranderen.
Zij zit er wel vaker, meestal praat zij over musicals.quote:
Ja die gooien een emotionele 'bommenregen' op de LED in de strijd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Bij de televotes is Joost weer een plekje gezakt, Oekraīne is ons voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |