Raar topic iddquote:
Waren alle ramen van jullie slaapkamer dan dicht voor jij ze open deed? Want dan zou ik eens beginnen met die standaard open houden 's nachts voor voldoende ventilatie. Een slecht geventileerde slaapkamer kan er ook aan bijdragen dat je zelf slechter slaapt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:36 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[...]
Ik slaap nu slecht en hoor dus echt alles, en ruik nu dus ook alles.
Vannacht was het 00:45 dat ik wakker lag en ze zeker 2 scheten liet en daarna heb ik alle ramen los gegooid en ze vroeg zich af wat ik in hemelsnaam aan t doen was. (Het gaat dus echt onbewust.)
[...]
Ontploft dadelijk heel hun huisquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overleggen met haar over eetpatroon, darmklachten etc. En of ze bereid is daarnaar te (laten) kijken.
Praktische oplossing voor nu: bij grote stinkerij een lucifer aansteken. Het fosfor/sulfur wat in het kopje zit zorgt voor een chemische reactie waardoor de stinkgeur meteen verdwijnt. Het werkt niet met een aansteker of een brandende kaars.
En anders idd apart gaan slapen.
Verschil is hier wel dat je er zelf voor kiest, niet opgelegd door je partner dat je anders moet eten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:20 schreef -Spring het volgende:
Ik heb dat als ik granen eet.
Getest op coeliakie maar dat was het niet.
Zelf heb ik er geen last van en we laten er heus wel eens een vliegen in elkaars gezelschap, maar na een bruine boterham of bakje havermout lig ik standaard zo intens te gassen, dat de lol er vrij snel vanaf is. Dus uit respect voor m'n partner, probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.
Eens. Er wordt niet belicht of de partner van TS zelf überhaupt stoelgang gerelateerde klachten ervaart.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:42 schreef anndb het volgende:
[..]
Verschil is hier wel dat je er zelf voor kiest, niet opgelegd door je partner dat je anders moet eten.
Naja, als ik zelf niet op zoek was gegaan naar de oorzaak, had ik het niet gek gevonden als m'n partner me op een gegeven moment met iets meer dan lichte druk gestimuleerd had om ernaar te laten kijken. Dat mag je wel van elkaar verwachten, vind ik. Ik leek wel een gierput, het was niet te harden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:42 schreef anndb het volgende:
[..]
Verschil is hier wel dat je er zelf voor kiest, niet opgelegd door je partner dat je anders moet eten.
Gewoon een hele week scheten in een zak bewaren en open doen als je gaat slapen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Als je samen in bed ligt, zelf een enorme ruft laten en dan haar hoofd onder het dekbed duwen.
Apart slapen is ook een optie.
Hij slaapt dus nietquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Troel het volgende:
Zo'n 10 tot 20 keer per dag een scheet laten schijnt heel gezond te zijn. In je slaap gaat dat volledig onderbewust, dus denk niet dat ze er wat aan kan doen. Waarschijnlijk laat je zelf in je slaap ook voldoende scheten
Dat zegt hij. Of je hem gelooft is een tweede.quote:
Of je 'stelt je niet zo aan' en neemt een paar flinke teugen over je longen en weg is die lucht?quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:36 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
ik word serieus helemaal gek.
(Even vd duidelijkheid scheten zijn normaal, maar de frequentie en lucht is echt niet normaal.)
Inmiddels al ruim 7 jaar word ik geteisterd snachts door de scheten van mijn aanstaande vrouw.
Ik maak echt geen grapje maar nu ben ik t echt spuugzat.
Vannacht was het 00:45 dat ik wakker lag en ze zeker 2 scheten liet en daarna heb ik alle ramen los gegooid en ze vroeg zich af wat ik in hemelsnaam aan t doen was. (Het gaat dus echt onbewust.)
Ze eet niet altijd heel gezond, eetpatroon aanpassen gaat dus wellicht wat helpen. Iemand nog andere tips? Deflatine? Apart slapen heb ik zelfs weleens overwogen...
Ik stel mij niet aan, die lucht is niet te hachelen, letterlijk moet ik er soms van kotsenquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:19 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
Of je 'stelt je niet zo aan' en neemt een paar flinke teugen over je longen en weg is die lucht?![]()
En dan te bedenken dat er genoeg koppels zijn die gewoon samen op de bank liggen en scheten laten. Oke ik vind dat ook ongepast maar ken er genoeg. Onbewust in je slaap sja…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:10 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan, die lucht is niet te hachelen, letterlijk moet ik er soms van kotsen
Hoe vaak eten jullie Biftiki met feta?quote:Op woensdag 1 mei 2024 07:36 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
ik word serieus helemaal gek.
(Even vd duidelijkheid scheten zijn normaal, maar de frequentie en lucht is echt niet normaal.)
Inmiddels al ruim 7 jaar word ik geteisterd snachts door de scheten van mijn aanstaande vrouw.
Ik maak echt geen grapje maar nu ben ik t echt spuugzat.
Ze eet niet altijd heel gezond, eetpatroon aanpassen gaat dus wellicht wat helpen. Iemand nog andere tips? Deflatine? Apart slapen heb ik zelfs weleens overwogen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |