abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213378404
ik word serieus helemaal gek.
(Even vd duidelijkheid scheten zijn normaal, maar de frequentie en lucht is echt niet normaal.)
Inmiddels al ruim 7 jaar word ik geteisterd snachts door de scheten van mijn aanstaande vrouw.
Ik maak echt geen grapje maar nu ben ik t echt spuugzat.
Ik slaap nu slecht en hoor dus echt alles, en ruik nu dus ook alles.
Vannacht was het 00:45 dat ik wakker lag en ze zeker 2 scheten liet en daarna heb ik alle ramen los gegooid en ze vroeg zich af wat ik in hemelsnaam aan t doen was. (Het gaat dus echt onbewust.)
Ze eet niet altijd heel gezond, eetpatroon aanpassen gaat dus wellicht wat helpen. Iemand nog andere tips? Deflatine? Apart slapen heb ik zelfs weleens overwogen...
pi_213378436
Slaappil? Andere vrouw die wel gezond eet (helpt met meer dan alleen chemische oorlogsvoering)?
pi_213378468
Ze kan hooguit iets aan haar eetpatroon doen.
Meer groenten, wat meer yoghurt.
Geen knoflook (althans niet teveel) en niet teveel ei.
Mijn ex kon der ook wat van (nee, hij is niet daarom mijn ex), lag soms te kokhalzen van de geur.
Maar hij wou niks veranderen aan zijn voedingspatroon. At amper groenten, veel ei en knoflook(saus) ging er wel in.
Life is a highway...let's ride it!
pi_213378919
Heeft de spastische darmen of een andere aandoening.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:45:45 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213378967
Oordopjes in en knijper op de neus.
pi_213379076
Ik zou dat restaurant van de spareribs aanklagen !
pi_213379192
Minder bifteki eten
pi_213379204
Al een arts geraadpleegd? ik zou daar als eerste beginnen! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213379422
Geef haar een donderbroek.
pi_213380474
Hallo nieuwe vriend van Melanie Suikerbuijck
U MAD?
  woensdag 1 mei 2024 @ 11:22:14 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213380508
Ga eens met haar naar de dokter
pi_213380902
Overleggen met haar over eetpatroon, darmklachten etc. En of ze bereid is daarnaar te (laten) kijken.

Praktische oplossing voor nu: bij grote stinkerij een lucifer aansteken. Het fosfor/sulfur wat in het kopje zit zorgt voor een chemische reactie waardoor de stinkgeur meteen verdwijnt. Het werkt niet met een aansteker of een brandende kaars.

En anders idd apart gaan slapen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213380929
Standaard raampje open tijdens het slapen? Is sowieso gezond.
Ook zorgt 'gezond' eten helemaal niet voor minder/niet ruikende scheten. Dan moet je juist dingen als kool, bonen, eieren en uien minderen en die zijn allemaal hartstikke gezond.
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:01:05 #14
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_213380940
Al 7 jaar je aanstaande vrouw?
To BG or not to BG!
pi_213381044
Goh ik vind wat hier genoemd wel erg drastisch? Iemand op gaan leggen anders te eten? Dat gaat de relatie ook niet verbeteren. Raam open standaard en mee dealen zou ik zeggen gezien onbewust is? Of zelf apart gaan slapen.
pi_213381191
Zet gewoon een luchtfilter naast het bed en stel je niet zo aan man :')

Misschien moet je wat Mindfulness gaan doen zodat je de zaken wat objectiever kan bekijken.

Kan me al zon voorstelling maken dat TS niet kan slapen, tamelijk gefrustreerd in bed ligt door het niet kunnen slapen en bij het eerste vieze luchtjes meteen uit het bed springt met een preek over "jij houd me altijd wakker!!!!"
Twiddel
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:31:28 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213382319
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:01 schreef oppiedoppie het volgende:
Al 7 jaar je aanstaande vrouw?
Raar topic idd :+ Pas na zeven jaar klagen , willen trouwen en overwogen om apart te slapen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213382572
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 07:36 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[...]
Vannacht was het 00:45 dat ik wakker lag en ze zeker 2 scheten liet en daarna heb ik alle ramen los gegooid en ze vroeg zich af wat ik in hemelsnaam aan t doen was. (Het gaat dus echt onbewust.)
[...]
Waren alle ramen van jullie slaapkamer dan dicht voor jij ze open deed? Want dan zou ik eens beginnen met die standaard open houden 's nachts voor voldoende ventilatie. Een slecht geventileerde slaapkamer kan er ook aan bijdragen dat je zelf slechter slaapt.

En voor een slechte slaper kan alleen slapen in het algemeen een aanrader zijn, want dan heb je geen last van prikkels door de dingen die de persoon naast je in zijn/haar slaap doet.

Mensen laten nu eenmaal de meeste winden in hun slaap, dus dat soort prikkels blijven.
  woensdag 1 mei 2024 @ 15:06:12 #19
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213382628
Schijt topic *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Overleggen met haar over eetpatroon, darmklachten etc. En of ze bereid is daarnaar te (laten) kijken.

Praktische oplossing voor nu: bij grote stinkerij een lucifer aansteken. Het fosfor/sulfur wat in het kopje zit zorgt voor een chemische reactie waardoor de stinkgeur meteen verdwijnt. Het werkt niet met een aansteker of een brandende kaars.

En anders idd apart gaan slapen.
Ontploft dadelijk heel hun huis _O-
Je bent een waardeloze agent.
pi_213382743
Ik heb dat als ik granen eet. :')

Getest op coeliakie maar dat was het niet.

Zelf heb ik er geen last van en we laten er heus wel eens een vliegen in elkaars gezelschap, maar na een bruine boterham of bakje havermout lig ik standaard zo intens te gassen, dat de lol er vrij snel vanaf is. Dus uit respect voor m'n partner, probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.
pi_213382939
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:20 schreef -Spring het volgende:
Ik heb dat als ik granen eet. :')

Getest op coeliakie maar dat was het niet.

Zelf heb ik er geen last van en we laten er heus wel eens een vliegen in elkaars gezelschap, maar na een bruine boterham of bakje havermout lig ik standaard zo intens te gassen, dat de lol er vrij snel vanaf is. Dus uit respect voor m'n partner, probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden.
Verschil is hier wel dat je er zelf voor kiest, niet opgelegd door je partner dat je anders moet eten.
pi_213383014
Poep topic *O*
pi_213383130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:42 schreef anndb het volgende:

[..]
Verschil is hier wel dat je er zelf voor kiest, niet opgelegd door je partner dat je anders moet eten.
Eens. Er wordt niet belicht of de partner van TS zelf überhaupt stoelgang gerelateerde klachten ervaart.

Als ik zelf een perfecte stoelgang heb, overdag geen enkele last van winderigheid een opgeblazen gevoel of rommelige darmen of andere klachten heb ga ik niet voor twee stinkscheten 's nachts naar de huisarts of mijn voedingspatroon aanpassen.

Zeker niet als TS zelf niks doet om beter te slapen, want iemand die goed slaapt merkt hooguit bij uitzondering een keer dat de ander ligt te ruften. Geteisterd worden en het spuugzat raken is dan niet aan de orde.

En zoals al eerder gezegd: als je structureel slecht slaapt en niks werkt is apart slapen proberen geen gek idee. Dat kan onverwachts veel goed doen voor je nachtrust.
pi_213383904
-geen mentions-

[ Bericht 82% gewijzigd door Lenny77 op 01-05-2024 17:30:22 ]
pi_213384324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 15:42 schreef anndb het volgende:

[..]
Naja, als ik zelf niet op zoek was gegaan naar de oorzaak, had ik het niet gek gevonden als m'n partner me op een gegeven moment met iets meer dan lichte druk gestimuleerd had om ernaar te laten kijken. Dat mag je wel van elkaar verwachten, vind ik. Ik leek wel een gierput, het was niet te harden.
pi_213388786
Als je slaapt ruik je niks dus gewoon oordopjes in en je hebt nergens last meer van.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 18:30:36 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_213394519
Als je samen in bed ligt, zelf een enorme ruft laten en dan haar hoofd onder het dekbed duwen.

Apart slapen is ook een optie.
What can change the nature of a man?
pi_213401627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Als je samen in bed ligt, zelf een enorme ruft laten en dan haar hoofd onder het dekbed duwen.

Apart slapen is ook een optie.
Gewoon een hele week scheten in een zak bewaren en open doen als je gaat slapen.
pi_213402459
Als we dan toch op niveau lollig zijn aangekomen dan vind ik scheten in bad veel grappiger. Die stinken ook behoorlijk.

Maar serieus, mijn ervaring is dat vegetarisch eten wel meer winden veroorzaakt maar veel minder stank dan met vleesrijk eten.
pi_213408929
Zou haar informeren of zij last heeft van haar darmen? Ik heb een darmaandoending en regelmatig echt veel last van lucht in mn darm, heeft niets met eten te maken.
Verder is apart slapen denk ik een goede optie
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 4 mei 2024 @ 00:01:31 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213410519
Als je moet dan moet je.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 6 mei 2024 @ 11:41:06 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_213439132
Zo'n 10 tot 20 keer per dag een scheet laten schijnt heel gezond te zijn. In je slaap gaat dat volledig onderbewust, dus denk niet dat ze er wat aan kan doen. Waarschijnlijk laat je zelf in je slaap ook voldoende scheten ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213458802
Kurk erin.
pi_213458851
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Troel het volgende:
Zo'n 10 tot 20 keer per dag een scheet laten schijnt heel gezond te zijn. In je slaap gaat dat volledig onderbewust, dus denk niet dat ze er wat aan kan doen. Waarschijnlijk laat je zelf in je slaap ook voldoende scheten ;)
Hij slaapt dus niet
  dinsdag 7 mei 2024 @ 22:54:59 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213459851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef anndb het volgende:

[..]
Hij slaapt dus niet
Dat zegt hij. Of je hem gelooft is een tweede.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 23:18:54 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213460543
TS, laat je zelf wel eens scheten?
Resistance is futile.
pi_213468419
neem het op en laat het haar horen
pi_213468756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef MrForgotti het volgende:
neem het op en laat het haar horen
Gaat goed zijn voor de relatie ja
pi_213477085
quote:
(Even vd duidelijkheid scheten zijn normaal, maar de frequentie en lucht is echt niet normaal.)
Inmiddels al ruim 7 jaar word ik geteisterd snachts door de scheten van mijn aanstaande vrouw.
Ze eet niet altijd heel gezond, eetpatroon aanpassen gaat dus wellicht wat helpen. Iemand nog andere tips? Deflatine? Apart slapen heb ik zelfs weleens overwogen...
Of je 'stelt je niet zo aan' en neemt een paar flinke teugen over je longen en weg is die lucht? *O*

[ Bericht 38% gewijzigd door PieterCornelis op 09-05-2024 09:55:50 ]
pi_213510529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 09:19 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]
Of je 'stelt je niet zo aan' en neemt een paar flinke teugen over je longen en weg is die lucht? *O*

Ik stel mij niet aan, die lucht is niet te hachelen, letterlijk moet ik er soms van kotsen
pi_213514468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:10 schreef BiftekiMetFeta het volgende:

[..]
Ik stel mij niet aan, die lucht is niet te hachelen, letterlijk moet ik er soms van kotsen
En dan te bedenken dat er genoeg koppels zijn die gewoon samen op de bank liggen en scheten laten. Oke ik vind dat ook ongepast maar ken er genoeg. Onbewust in je slaap sja…
pi_213518557
Wat een onzin verhaal, een scheet ruik je maar een paar seconden, een raam openen duurt langer.
#troll
pi_213538927
quote:
Hoe vaak eten jullie Biftiki met feta?
pi_213539284
Je hebt het zelf al genoemd en anderen ook, maar apart slapen is absoluut geen slechte optie. Er zijn een heleboel stellen die dat om uiteenlopende redenen doen. Sommige mensen slapen alleen nu eenmaal beter. Anderen doen het bijvoorbeeld omdat een van de partners tijdens het slapen snurkt. Er zijn ook stellen die apart slapen omdat ze door een baan met ploegendienst of met onregelmatige werktijden ook op uiteenlopende tijden slapen.

Stellen die apart slapen praten daar natuurlijk niet over omdat het niet romantisch is. Mensen denken al gauw dat je dan een slechte relatie hebt, maar apart slapen zegt op zich niets over de kwaliteit van je relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')