Vrije seks tussen heteroseksuelen is anders best ouderwets, jongeren denken daar in elk geval heel anders over dan toen. Een erecte penis in een ouderwets natte vagina, geef het een transgender maar te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoorde Derksen gisteravond nota bene tegen Loiza Lamers zeggen "ik ben van de sixties en seventies, ik heb wat ouderwetse ideeën."
Wat de FOK!
Als er één periode is geweest waarin qua seks, sekse en seksualiteit "vrijheid blijheid" en progressiviteit heerste, dan waren het wel de zestiger en zeventiger jaren.
Hij heeft letterlijk lang haar als een soort teken van rebellie tegen de normen die de samenleving hem oplegde destijds, maar tegelijk is hij toch enorm normatief en conservatief op de meeste sociale vlakken. Heb dat altijd wel een beetje vreemd gevonden, maar het zal wel vooral aan onwetendheid liggen. Transgenders zijn voor hem nieuw en eng.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:39 schreef Toby56 het volgende:
Ik hoorde Derksen gisteravond nota bene tegen Loiza Lamers zeggen "ik ben van de sixties en seventies, ik heb wat ouderwetse ideeën."
Wat de FOK!
Als er één periode is geweest waarin qua seks, sekse en seksualiteit "vrijheid blijheid" en progressiviteit heerste, dan waren het wel de zestiger en zeventiger jaren.
Precies.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk lang haar als een soort teken van rebellie tegen de normen die de samenleving hem oplegde destijds, maar tegelijk is hij toch enorm normatief en conservatief op de meeste sociale vlakken. Heb dat altijd wel een beetje vreemd gevonden, maar het zal wel vooral aan onwetendheid liggen. Transgenders zijn voor hem nieuw en eng.
Met het verschil dat Johan denk ik geen 'losse handjes' heeftquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Johan is eigenlijk zijn vader geworden, een ouderwetse politieagent die boetes / sneren uitdeelt aan iedereen die volgens hem een blaag of een blaaskaak is.
En geen alcoholprobleem. Alhoewel, helemaal geen alcohol drinken is wel een beetje een probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met het verschil dat Johan denk ik geen 'losse handjes' heeft
Zou hij de leider van VOLT geen tik uitdelen dan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
CU is op bijvoorbeeld asiel ook best links. En die jankerd v/d Burg is ook een linksplakker op dat gebied.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
D66 heeft in mijn ogen toch wel een ruk naar wat we tegenwoordig links noemen gemaakt. Tante Kaag was erg dominant. Ik denk dat deze fractie de facto een veel rechtser beleid uit gaat voeren.
Normale homoseks ? Bestaat er abnormale homoseks ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Johan heeft er ook geen problemen mee als het gaat om normale homoseks.
Nee, die heeft ie nooit gehad. Hij was jong tijdens de punk etc. Toen zat ie al aan het houdvuur met een akoestisch gitaartje. Iggy Pop is ouder dan Derksen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef Tasmaniak het volgende:
Je kunt aan Derksens muzieksmaak zien waar hij in de tijd stil is blijven staan.
Daar dacht Fritz Korbach anders over.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Hij zoop vroeger meer dan wie dan ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:22 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
En geen alcoholprobleem. Alhoewel, helemaal geen alcohol drinken is wel een beetje een probleem.
Hij is ergens midden jaren 60 geestelijk gestopt. Hij heeft nog net lang haar meegepikt, Muzikaal is hij bij zingende veenlijken blijven steken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, die heeft ie nooit gehad. Hij was jong tijdens de punk etc. Toen zat ie al aan het houdvuur met een akoestisch gitaartje. Iggy Pop is ouder dan Derksen.
Sommige van de veenlijken kan ik ook wel appreciëren. Maar hij heeft 20.000 platen in één richting.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:20 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij is ergens midden jaren 60 geestelijk gestopt. Hij heeft nog net lang haar meegepikt, Muzikaal is hij bij zingende veenlijken blijven steken.
Niet iedereen kan zo breed georienteerd zijn als Ed de Goeyquote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommige van de veenlijken kan ik ook wel appreciëren. Maar hij heeft 20.000 platen in één richting.
Die linkjes stoppen steeds na een paar tellen de laatste tijd. Wat had-ie ? Nederlandstalige zooi ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo breed georienteerd zijn als Ed de Goey
Gevestigde namen als Queen, Whitney, Toto, Dire Straits..en de Tour of Duty verzamelaar natuurlijk. meeste was van zijn vriendin.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die linkjes stoppen steeds na een paar tellen de laatste tijd. Wat had-ie ? Nederlandstalige zooi ?
Bits ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:05 schreef Adrie072 het volgende:
Wat was dat ding nou, dat Ben gisteren op z`n jasje had?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:16 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Bits, help me even, was toch zo`n Apple ding.... kan even niet meer op de naam komen.
Waren die niet bruin van kleur?quote:
Ja. Ik vond ze lekker. Frisse smaak met een snufje drop.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waren die niet bruin van kleur?
https://humane.com/quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:05 schreef Adrie072 het volgende:
Wat was dat ding nou, dat Ben gisteren op z`n jasje had?
oja die waren lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Ik vond ze lekker. Frisse smaak met een snufje drop.
Van 14 juni tot en met 14 juli Vandaag Inside Oranje, om 22:55 uur. Dan vanaf 19 augustus weer reguliere uitzendingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Maar... Oranjezomer... komt er geen VI Oranje ??
Dat doet hij iedere keer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:45 schreef Martinello het volgende:
En nu ze aan tafel zit gaat Derksen weer slijmen. Laffe hond.
Ze hadden haar wel thuis mogen laten ja.quote:
Idd. Dit was te verwachten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel thuis mogen laten ja.
Beeldvorming bijstellen bij de heren bij VI zodat ze in de toekomst beter over haar gaan pratenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef Remco het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat Dylan ermee heeft te winnen hier te gaan zitten.
Bijzonder ja, kans dat je wat verkeerd zegt als Genee je uitlokt is aardig aanwezig. Lekker begin van het kabinet dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef Remco het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat Dylan ermee heeft te winnen hier te gaan zitten.
Laat hoor, dat red ik niet meerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Van 14 juni tot en met 14 juli Vandaag Inside Oranje, om 22:55 uur. Dan vanaf 19 augustus weer reguliere uitzendingen.
https://www.veronicasuper(...)weer-te-zien-op-sbs6
Onecht vals wijf wat helemaal niets kanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik merk dat het de minderbedeelde @:ikweethetookniet hoog zit allemaal
Dan overschat je dhr Genee schromelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bijzonder ja, kans dat je wat verkeerd zegt als Genee je uitlokt is aardig aanwezig. Lekker begin van het kabinet dan.
Nou ja zo wilde ik je zelf niet beschrijven, maar als de schoen past...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Onecht vals wijf wat helemaal niets kan
Noem één partijleider die wel 'echt' is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Onecht vals wijf wat helemaal niets kan
Tjerriequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:52 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Noem één partijleider die wel 'echt' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |