Ja, oppositie partijen moeten hun mond houdenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef Martinello het volgende:
Ja want Groen Links en Volt zitten nu in de regering natuurlijk Johan.
Wierd is toch altijd uitgesproken geweest? Zie geen verschil met voorheen hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, oppositie partijen moeten hun mond houden
Wierd denkt nu aan de macht te zijn, praat nu zonder voorbehoud meer. Nu zie je nog meer hoe hij echt is.
Mij valt het wel op. Zo gaan mannetjes eruit zien als ze zich onaantastbaar voelen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wierd is toch altijd uitgesproken geweest? Zie geen verschil met voorheen hoor.
Vind het best leuk idd. Je kan niet elke zin een 10/10 lach scoren. Best goed gemaakt en leuke invalshoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:26 schreef -XOR- het volgende:
Een paar stukjes van Makkelijk Scoren er geisoleerd uitpikken en dan concluderen dat het niet leuk zou zijn
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vind Wierd deze uitzending een nog grotere engnek dan normaal. Maar wss trek ik hem gewoon extra slecht met het nieuwe kabinet in mijn achterhoofd :’)
Raar dat het zo aanvallend moetquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik vond Loiza ook irritant, buiten haar transgender zijn heeft ze niets te melden en nergens verstand van
Plaatje ziet er leuk uit, maar inhoud zit er niet, k*t is een naar binnen geklapte piemel tieten zijn plastic
Gewoon gechanteerd door René om daar te gaan zitten
Bij alle reclame vooraf, die ze er zelf uitpakken omdat het het leukst zou zijn, had ik exact hetzelfde als deze fragmentenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:26 schreef -XOR- het volgende:
Een paar stukjes van Makkelijk Scoren er geisoleerd uitpikken en dan concluderen dat het niet leuk zou zijn
Het is een soort droge humor zonder punchlines of dijenkletsers, daar kun je niet korte fragmenten uitpikken. Niet iedereen zal van dergelijke humor houden maar een paar flarden doet het geen recht.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij alle reclame vooraf, die ze er zelf uitpakken omdat het het leukst zou zijn, had ik exact hetzelfde als deze fragmenten
Bij alle reclames ergerde ik me er al dood aan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is een soort droge humor zonder punchlines of dijenkletsers, daar kun je niet korte fragmenten uitpikken. Niet iedereen zal van dergelijke humor houden maar een paar flarden doet het geen recht.
Ik maak me geen seconde druk wat ze 1000 jaar van nu van mij zouden denken, laat staan mijn stoffelijk overschot. Waarom zouden we dat bij deze dame ineens wel doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Maarja als Loiza over 1000 jaar wordt opgegraven door een archeoloog wordt ze gewoon weer geïdentificeerd als man
Omdat het de enige objectieve waarheid isquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak me geen seconde druk wat ze 1000 jaar van nu van mij zouden denken, laat staan mijn stoffelijk overschot. Waarom zouden we dat bij deze dame ineens wel doen?
Als jij dat nodig hebt om je aan vast te klampen vind ik het helemaal goed kameraadquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat het de enige objectieve waarheid is
Klopt en dat ziet hij dan door het bekken bot dat is het enige verschil tussen man en vrouwquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Maarja als Loiza over 1000 jaar wordt opgegraven door een archeoloog wordt ze gewoon weer geïdentificeerd als man
Klopt, ze had zich voorgenomen om zich niet weg te laten blazen en voor haar mening uit te komen. Dat is prima gelukt. Niks mis mee, alleen een beetje irritant af en toe. Prima om eens in de 2 maanden aan de bar te laten zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:41 schreef Specularium het volgende:
Loiza was prima, kwam goed uit haar woorden en dat tegengeluid heeft deze show af en toe nodig.
Ik wil vandaag zoveel mogelijk het nieuws mijden. Maar ik ga dit wel even terugkijken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vind Wierd deze uitzending een nog grotere engnek dan normaal. Maar wss trek ik hem gewoon extra slecht met het nieuwe kabinet in mijn achterhoofd :’)
Zo zie jij het door jouw extreemrechtse bril.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zij kwam ook heel aanvallend over en niet sympathiek
Zorgelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zij kwam ook heel aanvallend over en niet sympathiek
Nope.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt en dat ziet hij dan door het bekken bot dat is het enige verschil tussen man en vrouw
Ze deed het prima. En het is voor een gast compleet irrelevant of tieten echt of nep zijn. Duidelijk in haar mening zonder de slachtofferrol te pakken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik vond Loiza ook irritant, buiten haar transgender zijn heeft ze niets te melden en nergens verstand van
Plaatje ziet er leuk uit, maar inhoud zit er niet, k*t is een naar binnen geklapte piemel tieten zijn plastic
Gewoon gechanteerd door René om daar te gaan zitten
Is gewoon science kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij dat nodig hebt om je aan vast te klampen vind ik het helemaal goed kameraad
Niemand ontkent het ook, het interesseert alleen niemand.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is gewoon science kun je niet ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |