Wat deed ie?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Grotere narcist is niet denkbaar.
Omdat ze lopen te mekkeren! Als je geen kinderwens meer hebt is het voor een man een veel mindere medische ingreep dan voor een vrouw. Tjongejonge. Trapje in je ballen pijnlijker vinden dan een bevalling.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
? Dus omdat ze geen zin hebben in een knipje verdienen ze een prostaatkwaal?
Ze zeggen toch ook niet dat een vrouw zich moet steriliseren, maar dat ze er zelf niet aan beginnen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ze lopen te mekkeren! Als je geen kinderwens meer hebt is het voor een man een veel mindere medische ingreep dan voor een vrouw. Tjongejonge.
Wat een gezeik, zeg.
Je moet het fragment maar eens terugkijken waar ze met Akyol over zijn overleden vader praten. Extreem ongemakkelijk, hier ging iets niet helemaal goed in de bovenkamerquote:
Oh ja, luister het nu terug. Vooral dat ie even grappig wilde doen toen Derksen over die toespraak op de uitvaart van zijn vader begon. Valt me nog mee dat ie niet voor de 100e keer dat verhaal vertelde dat de Van der Gijp-dynastie nog een voorhoedespeler in de hemel mistte, volgens mij tijdens de speech gedurende het afscheid van zijn eigen vader.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet het fragment maar eens terugkijken waar ze met Akyol over zijn overleden vader praten. Extreem ongemakkelijk, hier ging iets niet helemaal goed in de bovenkamer
Heb het idee dat het slecht met hem gaat en hij weer medicijnen slikt. Echt geen land mee te bezeilen, je ziet dat Wilfred er ook moeite mee heeft om hem in bedwang te houden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh ja, luister het nu terug. Vooral dat ie even grappig wilde doen toen Derksen over die toespraak op de uitvaart van zijn vader begon. Valt me nog mee dat ie niet voor de 100e keer dat verhaal vertelde dat de Van der Gijp-dynastie nog een voorhoedespeler in de hemel mistte, volgens mij tijdens de speech gedurende het afscheid van zijn eigen vader.
Die man wordt wel steeds vervelender. Met de handrem erop vind ik hem voetbalinhoudelijk nog steeds goed. Maar tijdens die podcast is ie ook hinderlijk bezig. Continu mensen onderbreken, soms echt schrijnend.
Dit hoor ik al tien jaar lang, bij vrijwel elke uitzending.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het slecht met hem gaat en hij weer medicijnen slikt.
Hij werkt alleen in de avond dus overdag tijd genoeg voor andere dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Gijp: vanmiddag zat ik te lezen in Duitse kranten
?? Deze man heeft tijd teveel
Zakken vullen danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:39 schreef Specularium het volgende:
Nouja, werken kun je het ook niet noemen.
En graaien natuurlijk.quote:
Hij eet, drinkt, kijkt tv en doet voor de rest niks overdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Gijp: vanmiddag zat ik te lezen in Duitse kranten
?? Deze man heeft tijd teveel
De man is zwaar autistisch en omdat hij leuk was tijdens en voor het WK 2010 op een voetstuk geplaatst. In 2011 zat hij bijkans een jaar thuis vanwege paniekaanvallen. Daar moet ik altijd aan denken als ik hem hoor zeggen lagaanjoh. In 2014 kwamen de eerste haarscheurtjes al toen hij ontmaskerd werd als megalomane pillenslikker. Het is een vreselijke manipulatieve vent zonder enig incasseringsvermogen die alles te danken heeft aan Derksen en Genee. En natuurlijk de volksbuurterige fanschare die door de schultenbrau nogal kort van memorie is dus hij kan zijn schijtlollige anekdotes eindeloos recyclen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oh ja, luister het nu terug. Vooral dat ie even grappig wilde doen toen Derksen over die toespraak op de uitvaart van zijn vader begon. Valt me nog mee dat ie niet voor de 100e keer dat verhaal vertelde dat de Van der Gijp-dynastie nog een voorhoedespeler in de hemel mistte, volgens mij tijdens de speech gedurende het afscheid van zijn eigen vader.
Die man wordt wel steeds vervelender. Met de handrem erop vind ik hem voetbalinhoudelijk nog steeds goed. Maar tijdens die podcast is ie ook hinderlijk bezig. Continu mensen onderbreken, soms echt schrijnend.
Het Orakelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Niemand weet wat er aan de hand is maar Derksen blijkbaar wel.
Sukkel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
Chris gaat er met gestrekt been in.
[ x ]
[ x ]
Eén van de meest nutteloze figuren op tv, Chrisquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ik vind Joost Klein nog nuttelozer dan Chris eigenlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eén van de meest nutteloze figuren op tv, Chris![]()
Niet spotten met onze![]()
![]()
![]()
![]()
Die man is echt een achterlijke kneus hahaha, ik kan me niet voorstellen dat hij op zakelijk gebied serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Slecht.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef Specularium het volgende:
Je leest dat ook gewoon met een spraakgebrek.
Toch heeft hij veel succesvolle deals gesloten. Ik mag Chris wel, zorgt voor leuke tv en heeft een mening. Niet dat ik hem altijd inhoudelijk serieus neem of het vaak met hem eens ben, maar hij voegt wel wat toe vind ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Die man is echt een achterlijke kneus hahaha, ik kan me niet voorstellen dat hij op zakelijk gebied serieus genomen wordt.
Canceled.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Hij zou het A4-tje dat ze elke dag ontvangen beter moeten lezen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Johan haalt weer namen door elkaar![]()
Joost Klein of Lil' Kleine
Heeft het spraakgebrek van Chris Woerts een naam?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef Specularium het volgende:
Je leest dat ook gewoon met een spraakgebrek.
Het was weer top kwaliteit !quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:29 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" kon ik hier teruglezen hoe het programma was.
KoeterWoerts.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:00 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Heeft het spraakgebrek van Chris Woerts een naam?
Ik zal het je vanavond laten weten, ik kijk vaak terugquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:29 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" kon ik hier teruglezen hoe het programma was.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt Loize Lamers aan de bar zitten vanavond? Prachtige dame
Komt poep uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt Loize Lamers aan de bar zitten vanavond? Prachtige dame maar weet niet of de heren haar zullen pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |