Sukkel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
Chris gaat er met gestrekt been in.
[ x ]
[ x ]
Eén van de meest nutteloze figuren op tv, Chrisquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ik vind Joost Klein nog nuttelozer dan Chris eigenlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Eén van de meest nutteloze figuren op tv, Chris![]()
Niet spotten met onze![]()
![]()
![]()
![]()
Die man is echt een achterlijke kneus hahaha, ik kan me niet voorstellen dat hij op zakelijk gebied serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Slecht.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef Specularium het volgende:
Je leest dat ook gewoon met een spraakgebrek.
Toch heeft hij veel succesvolle deals gesloten. Ik mag Chris wel, zorgt voor leuke tv en heeft een mening. Niet dat ik hem altijd inhoudelijk serieus neem of het vaak met hem eens ben, maar hij voegt wel wat toe vind ik.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Die man is echt een achterlijke kneus hahaha, ik kan me niet voorstellen dat hij op zakelijk gebied serieus genomen wordt.
Canceled.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
[ x ]
Hij zou het A4-tje dat ze elke dag ontvangen beter moeten lezen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Johan haalt weer namen door elkaar![]()
Joost Klein of Lil' Kleine
Heeft het spraakgebrek van Chris Woerts een naam?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef Specularium het volgende:
Je leest dat ook gewoon met een spraakgebrek.
Het was weer top kwaliteit !quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:29 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" kon ik hier teruglezen hoe het programma was.
KoeterWoerts.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:00 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Heeft het spraakgebrek van Chris Woerts een naam?
Ik zal het je vanavond laten weten, ik kijk vaak terugquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:29 schreef tong80 het volgende:
"Vroeger" kon ik hier teruglezen hoe het programma was.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt Loize Lamers aan de bar zitten vanavond? Prachtige dame
Komt poep uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt Loize Lamers aan de bar zitten vanavond? Prachtige dame maar weet niet of de heren haar zullen pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |