Het aftellen is begonnen?quote:
Ben nu vrij ja, dus zelfs al klaarquote:
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor, Amy heeft alvast weer weekend.![]()
Het is je gegund hoor.
Haha, de mijne was al dicht!quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, ik klap nu mn laptop pas dicht! Weekend!![]()
En nu pas thuis, wel boodschappen voor het hele weekend in huis, lekker relaxedquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
Mijne staat nog steeds open.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, de mijne was al dicht!
De mijne blijft dicht tot maandagquote:
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne blijft dicht tot maandag
Oh daar heb ik mijn desktop voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mijne niet, anders kan ik niet meer op Fok.
Zozo, zijn die er nog?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik mijn desktop voor
Waar moet ik anders op gamen?quote:
Gameboy Classic!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar moet ik anders op gamen?
Die heb ik niet meerquote:
Gamecube dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer
Wel een DS
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Nostalgie.quote:
Battlefield 1 knallenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben toen Xbox en PS2 kant opgegaan.
Ik had die emulator op de pc. Eindeloos Pokémon Gold spelen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nostalgie.![]()
Heb nu zo'n klein emulator handheld apparaat, lekker Marioland spelen in de trein
quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Beter geslapen vannacht. Hoesten is steeds minder aan het worden. Keelpijn wordt langzaam minder. Ben er bijna vanaf denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |