Zou inderdaad leuk zijn. Maar vast niet divers genoeg dus word het Nikkietutorials ofzo.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat Sergio de nieuwe barmens wordt
ander huidskleur altyd +1quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn. Maar vast niet divers genoeg dus word het Nikkietutorials ofzo.
Ja, ik denk het ook, ik verwacht geen standaard man of vrouw iigquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn. Maar vast niet divers genoeg dus word het Nikkietutorials ofzo.
Niks mis met andere huidskleurquote:
Stopt Victor? Dat zou goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, ik verwacht geen standaard man of vrouw iig
Ja, Victor stopt!quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Stopt Victor? Dat zou goed nieuws zijn.
Dat vind ik niet divers eigenlijk. Gewoon normaal.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
o nee, maar dat is juist divers toch?
Blijft wel drijven.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te oud voor dit warme bad![]()
Zwarte heteromannen zijn de blanken van de mensen van kleur.quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
o nee, maar dat is juist divers toch?
O ok, ja dat houd ik allemaal niet bij.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zwarte heteromannen zijn de blanken van de mensen van kleur.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O ok, ja dat houd ik allemaal niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |