Buurman zei al: het is mijn werk, roep maar als je hulp nodig hebt, maar dit ding is echt beyond helpquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Wij hadden ook zoveel issues met het installeren van onze nieuwe printer. Uiteindelijk wel gelukt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef livelink het volgende:
Joe Cocker - Have a little help from my friends
Ik vind het wel goed klinken. Wat had Symph gekozen voor ijs dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een heel bijzonder ijsje vanmiddag: rozenijs met frambozensorbet er doorheen. Symph vond het te geparfumeerd, voor mij was het precies goed
Klinkt bijzonder. Ik eet zo weinig ijs dat ik liever geen risico neem als ik toch een ijsje neem.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een heel bijzonder ijsje vanmiddag: rozenijs met frambozensorbet er doorheen. Symph vond het te geparfumeerd, voor mij was het precies goed
Jan Keizer lijkt ook trots op zijn eerste snorretje.quote:
Zo'n enorme mismatch tussen sfeer van het nummer en de sfeer van het hoesje. Had ik volgens mij laatst ook al gezegd.quote:
Spiced coffee (koffie met kardemom en witte chocola) en seaside delight, dat is de nieuwste smaak dit jaar, dat is mascarpone met duindoorn en daar doorheen gezouten caramel met amandelquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed klinken. Wat had Symph gekozen voor ijs dan?
Het ziet eruit als een blik Suzi Wan jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo'n enorme mismatch tussen sfeer van het nummer en de sfeer van het hoesje. Had ik volgens mij laatst ook al gezegd.
Ik zou dan ook jouw gekozen smaak kiezen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Spiced coffee (koffie met kardemom en witte chocola) en seaside delight, dat is de nieuwste smaak dit jaar, dat is mascarpone met duindoorn en daar doorgeen gezouten caramel met amandel
Gezouten caramel vind ik echt zo'n enorme miskleun qua hype.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Spiced coffee (koffie met kardemom en witte chocola) en seaside delight, dat is de nieuwste smaak dit jaar, dat is mascarpone met duindoorn en daar doorgeen gezouten caramel met amandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |