Yorick met de platenkast van Paul McCartney (daarbij kunnen we kiezen uit 2 locaties), Helge en dan gaat hij nog een 2e keer naar Starman en naar Cor Bakker met Sjors van der Panne.quote:
Wist niet dat Is Ook Schitterend nog bestaan.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga 16 mei naar Daniël Lohues. Mijn vriendin heeft toevallig diezelfde avond een concert in Tivoli. Zij gaat naar "Is ook Schitterend". Maar dan kunnen we wel vooraf gezellig eten. Heel toevallig.
Da’s een leuk toeval. Maar dat die band nog bestaat joh, of hebben die een wederopstandig? Ik heb ze ooit op een festival gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
Ik ga 16 mei naar Daniël Lohues. Mijn vriendin heeft toevallig diezelfde avond een concert in Tivoli. Zij gaat naar "Is ook Schitterend". Maar dan kunnen we wel vooraf gezellig eten. Heel toevallig.
Het is een reunie-concert.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat Is Ook Schitterend nog bestaan.
Gaan jullie asperges eten?
Ook goed te eten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een reunie-concert.
Nee, vast niet. Bij Tivoli zal het wel een keuze zijn tussen kipsaté en vis of zo.
Tivoli heeft een leuk restaurant hoorde ik, maar ik zou lekker naar Namaskar er tegenover gaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een reunie-concert.
Nee, vast niet. Bij Tivoli zal het wel een keuze zijn tussen kipsaté en vis of zo.
Ja, ik zou wel willen, maar ik denk dat mijn vriendin niet heel erg fan is van Indiaas eten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tivoli heeft een leuk restaurant hoorde ik, maar ik zou lekker naar Namaskar er tegenover gaan
Blijf het knap vinden dat je er nog steeds in de buurt zit dan.quote:
Oei..... zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De printer had het begeven dus ik had een nieuwe besteld, maar wat een onding, we krijgen ‘m niet ingesteld, zowel met wifi als met wifi direct vanaf de ipad en met usbkabel via de laptop krijgen we ‘m niet aan de praat
Nee precies, dat ding is gewoon kaduuk, Symph wilde ‘m al uit het raam gooienquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.
Irritant is dat he. Wij hadden ook zoveel issues met het installeren van onze nieuwe printer. Uiteindelijk wel gelukt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De printer had het begeven dus ik had een nieuwe besteld, maar wat een onding, we krijgen ‘m niet ingesteld, zowel met wifi als met wifi direct vanaf de ipad en met usbkabel via de laptop krijgen we ‘m niet aan de praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |