Westerbork is altijd indrukwekkend. Tip voor als het mooi weer is. Wandel van het museum naar het kampterrein. Het is een mooie wandeling.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel een paar.
Ik ga maandag naar het heropende Holocaustmuseum in Amsterdam en dan blijf ik in Amsterdam wat rondgapen, denk ik, een keer naar de Efteling, en een keer naar Westerbork.
Verder nog niets gepland. Misschien schiet me nog iets te binnen.
Ja, ik hoorde het te laat. Ik vind die nummers ook erg op elkaar lijken.quote:
Dat was ik inderdaad van plan. Ben er jaren geleden al eens geweest, maar is al weer zo lang geleden.....quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Westerbork is altijd indrukwekkend. Tip voor als het mooi weer is. Wandel van het museum naar het kampterrein. Het is een mooie wandeling.
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad van plan. Ben er jaren geleden al eens geweest, maar is al weer zo lang geleden.....
Dus nog maar eens doen.
En voor de rest een beetje thuis niksen, denk ik. Vooral rust.
Heb jij je vakantietijd voor dit jaar al gereserveerd?quote:
Ja, niet. Ik had een vage afspraak met een vriendin en die heb ik afgezegd vorige week. Kan me toch niet goed ontspannen. Was al blij dat het wandelen weer een beetje ging vanavond. Heb al lange tijd last van mijn rug en been en het zou een wandelvakantie worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij je vakantietijd voor dit jaar al gereserveerd?
Hier was het vanmorgen nog wel zonnig. Vanmiddag beetje zon, beetje regen, veel bewolkt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een zomers dagje zeg, het was bloedheet op het strand vanmiddag
Hier ook niet echt zonnig. Wel warm.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier was het vanmorgen nog wel zonnig. Vanmiddag beetje zon, beetje regen, veel bewolkt.
Zonde, maar ik snap je dan wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, niet. Ik had een vage afspraak met een vriendin en die heb ik afgezegd vorige week. Kan me toch niet goed ontspannen. Was al blij dat het wandelen weer een beetje ging vanavond. Heb al lange tijd last van mijn rug en been en het zou een wandelvakantie worden.
Ik meen naar de CCR coverband.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
Waar is Symph naartoe, DDM? Naar Daniël Lohues?
Daniel is over 2 weken ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:49 schreef livelink het volgende:
Waar is Symph naartoe, DDM? Naar Daniël Lohues?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft alweer een paar andere concerten in de agenda gezet en ik ga zowaar naar 2 mee, maar volgens mij zijn die pas volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |