Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. Afserveren om slechte zang kan niet want dat is niet zo, het lied is niet heel bijzonder maar als Dons het zou zingen zou ik het waarschijnlijk gewoon mooi vinden en in veel landen gaat men de telefoon hiervoor pakken. Dus inderdaad hopen op niet veel jurypunten.
Denk dat ze graag een mannelijke act hadden na alle vrouwen uit de 1e helftquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Oei. Israël en Letland bijna hetzelfde, snap echt oprecht niet waarom ze die 2 niet om hebben gedraaid in de running order
Ja, zeker nu Israël met dat element ook duidelijk de betere is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef molloot200 het volgende:
Oei. Israël en Letland bijna hetzelfde, snap echt oprecht niet waarom ze die 2 niet om hebben gedraaid in de running order
Eén tomatengooier is genoeg om iedereen wakker te schudden, dus we moeten vooral hopen dat iedereen normaal doet en Israël zo geruisloos mogelijk ergens in de buik van de show passeert.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.
Vreselijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.
Dat werkte bij Polina Gagarina in 2015 helaas ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeten huilen als een hele arena mij uit zou jouwen.quote:
Ziet er inderdaad heel goed uitquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Noorwegen maakt ook een prima indruk trouwens.
Bewegend beeldquote:
Ik vind het gaaf wat we tot nu toe zienquote:
De vogel en de rest is bij mij geland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf wat we tot nu toe zien
Als ik het zo zie met die snavel blijft die ook wel denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vogel en de rest is bij mij geland.Ik ben weer oké
Je zit weer rustig op je nestje?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vogel en de rest is bij mij geland.Ik ben weer oké
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |