De commentaren eronder zijn hoopgevendquote:
Deutschland.quote:
Het kostuum. En in mindere mate het pianoding.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Appie? Dat lijkt me wel ja.
Wat is daar mis mee?
Gokje of heb ik gewoon ergens overheen gekeken?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat aan de andere kant van Joost met een zelfde piano-achtig ding als Appie.
JA NOU MISSCHIEN HEBBEN ZE DAAR WEL VAN GELEERD FREDquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat is alsof ze twee keer krumpers, valszingende artiesten, een scheurjurk of een veenlijk zouden accepteren.
Ik begin nu echt te geloven dat het gaat gebeuren dit jaar.quote:
Ow jaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Zou mij niets verbazen als ze de vogelpakact één keer puur voor de foto’s hebben gedaan en daarna gewoon de echte act om mensen op de kast te jagen.![]()
In alles voel je dat dit het niet is.
Joost wil gewoon echt niets prijsgeven nog
A magician doesn’t show his tricks.
Ik zie in ieder geval maar één vogelquote:
JA NOU DIT DUS.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Zou mij niets verbazen als ze de vogelpakact één keer puur voor de foto’s hebben gedaan en daarna gewoon de echte act om mensen op de kast te jagen.![]()
In alles voel je dat dit het niet is.
Joost wil gewoon echt niets prijsgeven nog
A magician doesn’t show his tricks.
Interessant.. 🧐quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
hmm zijn alleen de foto's die achter elkaar met het lied in een filmpje zijn gezet
Van andere landen zijn er wel al bewegende beelden te zien op die site..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |