Ja, dat vind ik wel jammer. Toch zitten er ook veel interessante beelden bij van het Neurenberg proces.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ben die nieuwe Hitler docu aan het kijken. Gaan spelen ze ook scènes na met acteurs. Echt verschrikkelijk vind ik dat altijd 😅
Wij zijn halverwege aflevering 1 afgehaakt. Vervelende man. Is het nog wel de moeite daarna?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel erg onder de indruk van Eric, vond ik een mooie gelaagdheid in zitten.
Na een paar seizoen afgehaakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
Net begonnen met Suits. Aflevering 1 was in ieder geval best leuk.
Dquote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
De eerste paar seizoenen waren echt wel entertainend, maar daarna was ik er ook totaal op uitgekeken: te herhalend, te oppervlakkig, te flauw. Maar dan ben je dus in ieder geval even bezig, als je hetzelfde hebt.quote:Op zondag 9 juni 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Na een paar seizoen afgehaakt.
Moet nog altijd lachen om jou om Virgin River
Heb de eerste aflevering op mijn laptop staan en die staat op herhaling als ik tegen mijn Teckel zeg dat ik naar de Boulevard ga.
Ze weet dan dat ik ooit terug ga komen
Heb ik ook een hele tijd gekeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 Hearts - VS 2020 AL 1:41 uur | Drama, Romantisch
Twee parallelle liefdesverhalen. De student Chris en de rijke rum-erfgenaam Jorge ontmoeten elkaar door een opmerkelijke speling van het lot. Gebaseerd op een waar verhaal.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja dit. Heb het nooit afgekeken.quote:Op zondag 9 juni 2024 02:01 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik ook een hele tijd gekeken.
Maar op een gegeven moment ben je de superslanke perfect geklede en gekapte mensen wel beu.
Ik weet niet meer hoeveel seizoenen ik heb gekeken maar ik heb Meghan Markle ook nog gezien.quote:Op zondag 9 juni 2024 07:59 schreef Seven. het volgende:
Haha, zijn dit dan gelijk alle afhakers, of nog meer? We gaan het zien, ik been vaak sneller uitgekeken op Amerikaanse oppervlakkige series.
Zij zit er dan ook in vanaf de pilot dus lijkt me logisch dat je haar gezien hebt.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoeveel seizoenen ik heb gekeken maar ik heb Meghan Markle ook nog gezien.
Erg slank ja die Louis Littquote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 09:41 schreef laziness het volgende:
[..]
Zij zit er dan ook in vanaf de pilot dus lijkt me logisch dat je haar gezien hebt.
In aflevering 1 is hij nog niet het vervelendstequote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij zijn halverwege aflevering 1 afgehaakt. Vervelende man. Is het nog wel de moeite daarna?
Ik heb nu 1 aflevering gezien. De laatste en idd wel genoeg oude beelden die ik nog niet kende. Altijd wel interessant ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel jammer. Toch zitten er ook veel interessante beelden bij van het Neurenberg proces.
En veel echte beelden van WO2.
Ik vond het wel interessant. Wel wat dingen bij geleerd over wo2.
Ja, dat wisselen met beelden met acteurs vond ik ook soms irritant. Maar de hoofdlijn ging om zowel de 'gesproken' opnames als het geschreven dagboek van de journalist voor de CBS vanaf 1932 tot 1946 en dat gaf zeker een juist gevoel van waarheidsbevinding in de tijdsgeest van toen. Die sluipende manier om een (toen nog beginnende) democratie omver te gooien vond ik best wel eng.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel jammer. Toch zitten er ook veel interessante beelden bij van het Neurenberg proces.
En veel echte beelden van WO2.
Ik vond het wel interessant. Wel wat dingen bij geleerd over wo2.
Ik ben ook na een aantal seizoenen afgehaakt. Wel vermakelijk, de serie, maar niet echt goed. En er zijn genoeg echt goede series.quote:Op zondag 9 juni 2024 07:59 schreef Seven. het volgende:
Haha, zijn dit dan gelijk alle afhakers, of nog meer? We gaan het zien, ik been vaak sneller uitgekeken op Amerikaanse oppervlakkige series.
Ik geef het een 7/10quote:
Nou ja, bij Virgin River ben ik ook niet afgehaaktquote:Op zondag 9 juni 2024 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben ook na een aantal seizoenen afgehaakt. Wel vermakelijk, de serie, maar niet echt goed. En er zijn genoeg echt goede series.
Gabriel Macht maakte een hoop goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tour de France : Au c½ur du peloton - Frankrijk/VK S02 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze boeiende docuserie volgt zeven teams wielrenners over hoge toppen en door diepe dalen tijdens hun deelname aan de meest slopende wielerwedstrijd ter wereld.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |