abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2024 @ 13:20:05 #176
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213809796
quote:
Ja precies, maar hij staat er dus helemaal niet op sinds 1 juni :)
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_213810225
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 00:44 schreef tjoptjop het volgende:
Leuk, nieuw seizoen van l'agence 8-) Reality tv met huizen/vastgoed is een guilty pleasure van me en dit is één van de leukste.
Dank voor de tip, ik had niet zoveel met die reality vastgoed tv maar dit is echt leuk. Opvallend hoeveel stijlvoller deze franse variant is tov die overdreven amerikaanse tv. De woningen zijn om de vingers bij af te likken.
pi_213810543
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef fliert het volgende:

[..]
Dank voor de tip, ik had niet zoveel met die reality vastgoed tv maar dit is echt leuk. Opvallend hoeveel stijlvoller deze franse variant is tov die overdreven amerikaanse tv. De woningen zijn om de vingers bij af te likken.
Wat, vind je uitpuilende borsten uit te kleine jurkjes niet stijlvol? :D

Bij de Amerikaanse zit wel verschil waar het is. Zo vond ik Million Dollar Listing New York (Prime) erg leuk, NYC heeft ook nog wel een beetje dat chique. MDL Los Angeles (ook Prime) is al wat ordinairder maar wel aardige cast en variërende huizen. Alles in Florida is verschrikkelijk en bij Selling Sunset (Netflix) ben ik afgehaakt, teveel drama en té ordinair :D

Luxe Listing Sydney (weer Prime) vond ik ook wel vermakelijk alleen heb ik niet heel veel met Sydney als stad.

Buying London en Buying beverly Hills (Netflix) moet ik nog aan beginnen maar die schijnen ook wel aardig te zijn.
pi_213810773
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wat, vind je uitpuilende borsten uit te kleine jurkjes niet stijlvol? :D

Bij de Amerikaanse zit wel verschil waar het is. Zo vond ik Million Dollar Listing New York (Prime) erg leuk, NYC heeft ook nog wel een beetje dat chique. MDL Los Angeles (ook Prime) is al wat ordinairder maar wel aardige cast en variërende huizen. Alles in Florida is verschrikkelijk en bij Selling Sunset (Netflix) ben ik afgehaakt, teveel drama en té ordinair :D

Luxe Listing Sydney (weer Prime) vond ik ook wel vermakelijk alleen heb ik niet heel veel met Sydney als stad.

Buying London en Buying beverly Hills (Netflix) moet ik nog aan beginnen maar die schijnen ook wel aardig te zijn.
Ik volg nagenoeg alle Real Housewives en de rest van Bravo.

Buying BH moest ik daarom natuurlijk kijken om de Umansky-familie :D
Mauricio getrouwd met Kyle Richards uit RHOBH hebben het laatste seizoen de stekker uit hun relatie getrokken ;( Finale aflevering dat ze het de meiden gingen vertellen moest ik wel een traantje wegpinken.

Benieuwd of we daar ook nog wat van meekrijgen in Buying BH, dat zal S03 dan wel worden.
pi_213814060
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2024 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik volg nagenoeg alle Real Housewives en de rest van Bravo.

Buying BH moest ik daarom natuurlijk kijken om de Umansky-familie :D
Mauricio getrouwd met Kyle Richards uit RHOBH hebben het laatste seizoen de stekker uit hun relatie getrokken ;( Finale aflevering dat ze het de meiden gingen vertellen moest ik wel een traantje wegpinken.

Benieuwd of we daar ook nog wat van meekrijgen in Buying BH, dat zal S03 dan wel worden.
Dat zegt me echt allemaal niks _O-

Rest van die reality tv laat ik aan me voorbij gaan.
pi_213817606
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 13:20 schreef L3viathan het volgende:

[..]
Ja precies, maar hij staat er dus helemaal niet op sinds 1 juni :)
Volgens mij bedoelen ze in amerika, heb het wel vaker dat ik iets niet kan zien terwijl het volgens sommige sites wel te zien is in nl.
Niet alleen netflix heeft daar een handje van andere streamingsdiensten ook.

Million dollar listing ny en la staan bij mij als proefversie op prime ;(
Ik heb ze bij ziggo gedownload, raar genoeg zenden ze s8 van ny niet uit ?
pi_213817947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Sorella het volgende:

Million dollar listing ny en la staan bij mij als proefversie op prime ;(
Ik heb ze bij ziggo gedownload, raar genoeg zenden ze s8 van ny niet uit ?
Is een beetje een rommeltje idd, soms een willekeurig seizoen online, of opeens bij een andere dienst een ander seizoen.

Via Prime kun je een extra abo nemen op ..... (geen idee meer hoe het heet) voor iets van ¤5/mnd, dat heb ik in de winter 2 maanden gedaan en alles er doorheen gejaagd :D

Edit: Hayu en ¤5,99/mnd
pi_213819205
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Greatest Showman - VS 2017 9 1:45 uur | Familiefilm, Feelgood, Musical
In deze muzikale biopic van P.T. Barnum laat een onbezonnen, ondernemende man zijn bescheiden leven achter zich om het grootste spektakel ooit te creëren.

Hierarchy - Zuid-Korea Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Romantisch
Slechts een kleine groep leerlingen schrijft de wet voor op Jusin High School. Maar dan veroorzaakt een geheimzinnige nieuwe leerling een barst in hun ondoordringbare wereld.

Perfect Match - VS S02E01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Stellen die bewijs leveren dat ze bij elkaar passen, mogen beslissen over andere matches in deze strategische en verleidelijke datingwedstrijd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213820710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Is een beetje een rommeltje idd, soms een willekeurig seizoen online, of opeens bij een andere dienst een ander seizoen.

Via Prime kun je een extra abo nemen op ..... (geen idee meer hoe het heet) voor iets van ¤5/mnd, dat heb ik in de winter 2 maanden gedaan en alles er doorheen gejaagd :D

Edit: Hayu en ¤5,99/mnd
tnx, ik had dat ook gezien maar om nu weer een streamingsdienst erbij te doen al is het maar voor 1 of 2 maanden.
Misschien zend starchannel (ziggo) s8 nog uit :)
pi_213821647
'Echte' stalker Baby Reindeer klaagt Netflix aan voor 156 miljoen euro
https://nos.nl/l/2523500
pi_213823933
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2024 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Titanic 2: Even deeper
Titanic 2: Aquaman Moving in
Titanic 2: Jack at its lowest
Titanic 2: War against the iceberg

Sorry ;(
:D :') :') _O-

Titanic 2: was it an iceberg or a bomb? (the complot version)
Titanic 2: the curse of the blue diamond. (horror versie) :D :D >:) :X
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_213823973
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ik overweeg Sex and the City na 20 jaar nog eens aan te slingeren, maar m'n man werkt niet mee.
Ik heb alle afleveringen nog een keer gekeken. :@ Het stelde niet teleur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:04:45 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_213825468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 15:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb alle afleveringen nog een keer gekeken. :@ Het stelde niet teleur.
Ik had ze vorig jaar nog gekeken.
SPOILER
Tap tap tap
  vrijdag 7 juni 2024 @ 18:41:34 #189
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213825852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Ik identificeerde me altijd het meest met Miranda.
Resistance is futile.
pi_213825927
2004 het jaar dat mijn favoriete series ten einde kwamen: Friends en Sex and the City ;(

Maar in datzelfde jaar kwam er een geweldig toffe serie voor terug die dat gat een beetje opvulde: Desperate Housewives _O_ *O*

Volgen jullie trouwens And Just Like That ook, de spin-off van SatC? Moest er een beetje inkomen, maar na een aantal afleveringen zat ik er helemaal in.

Nu wachten op seizoen 3.
pi_213826706
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:

Volgen jullie trouwens And Just Like That ook, de spin-off van SatC? Moest er een beetje inkomen, maar na een aantal afleveringen zat ik er helemaal in.

Nu wachten op seizoen 3.
Nee. Ik heb een keer een flard van een film gezien en besloot toen dat ik dat allemaal niet meer wilde zien. De serie eindigde perfect.

En ik identificeerde me met Carrie. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213826745
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Een rokende ego. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 23:01:25 #193
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213829413
Net de laatste aflevering van One Day gezien. Prachtig verhaal zonder opsmuk, erg ontroerend, vooral het einde.
SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door Mike op 07-06-2024 23:07:13 ]
Resistance is futile.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 23:08:44 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213829544
quote:
2004 het jaar dat mijn favoriete series ten einde kwamen: Friends en Sex and the City ;(

Maar in datzelfde jaar kwam er een geweldig toffe serie voor terug die dat gat een beetje opvulde: Desperate Housewives _O_ *O*

Nu wachten op seizoen 3.
Desperate housewives was ook echt superleuk O+ .
Resistance is futile.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 00:37:43 #195
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_213830275
Ben die nieuwe Hitler docu aan het kijken. Gaan spelen ze ook scènes na met acteurs. Echt verschrikkelijk vind ik dat altijd 😅
pi_213830935
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Four Brothers - VS 2005 12 1:49 uur | Actie, Drama, Misdaad
Nadat hun adoptiemoeder tijdens een overval is vermoord, keren vier mannen terug naar hun thuisstad Detroit. Daar gaan ze op zoek naar antwoorden én wraak.

Kajillionaire - VS 2020 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Als een vrouw in contact komt met een bende eigenzinnige oplichters, krijgt ze een band met de emotieloze dochter en haalt ze de familiedynamiek helemaal overhoop.
pi_213830970
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 18:41 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik identificeerde me altijd het meest met Miranda.
Ik was nog te jong om me met iemand te identificeren.

In 98 woonde ik al jaren samen met de vader van mijn dochter, in 2000 was ik zwanger.
Met 24 jaar zwanger zijn is niet hoe de serie ging 8-)

Jaren later zeg ik Charlotte met een vleugje van de rest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2024 08:00:55 ]
pi_213831041
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 00:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ben die nieuwe Hitler docu aan het kijken. Gaan spelen ze ook scènes na met acteurs. Echt verschrikkelijk vind ik dat altijd 😅
Ik vind em ook totaal niet lijken op adolf
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213831663
quote:

Nu wachten op seizoen 3.
Ik keek SATC pas jaren na de start, eerst te jong en daarna vond ik het niet leuk. Herkende er ook niks in…
Afgelopen jaar wel alle seizoenen gekeken, nu vind ik het wel leuk. :)

Ik herken me in niemand, maar ik walg (groot woord) wel van Aidan en vind de charme van Big geweldig.

Over And Just Like That:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 08-06-2024 09:49:00 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 8 juni 2024 @ 19:41:27 #200
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_213837110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 08:06 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik vind em ook totaal niet lijken op adolf
Nee idd. Nog enger dan de echte wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: