Ja precies, maar hij staat er dus helemaal niet op sinds 1 juniquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/de(...)i-te-zien-op-netflix
Dank voor de tip, ik had niet zoveel met die reality vastgoed tv maar dit is echt leuk. Opvallend hoeveel stijlvoller deze franse variant is tov die overdreven amerikaanse tv. De woningen zijn om de vingers bij af te likken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 00:44 schreef tjoptjop het volgende:
Leuk, nieuw seizoen van l'agenceReality tv met huizen/vastgoed is een guilty pleasure van me en dit is één van de leukste.
Wat, vind je uitpuilende borsten uit te kleine jurkjes niet stijlvol?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef fliert het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik had niet zoveel met die reality vastgoed tv maar dit is echt leuk. Opvallend hoeveel stijlvoller deze franse variant is tov die overdreven amerikaanse tv. De woningen zijn om de vingers bij af te likken.
Ik volg nagenoeg alle Real Housewives en de rest van Bravo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat, vind je uitpuilende borsten uit te kleine jurkjes niet stijlvol?![]()
Bij de Amerikaanse zit wel verschil waar het is. Zo vond ik Million Dollar Listing New York (Prime) erg leuk, NYC heeft ook nog wel een beetje dat chique. MDL Los Angeles (ook Prime) is al wat ordinairder maar wel aardige cast en variërende huizen. Alles in Florida is verschrikkelijk en bij Selling Sunset (Netflix) ben ik afgehaakt, teveel drama en té ordinair![]()
Luxe Listing Sydney (weer Prime) vond ik ook wel vermakelijk alleen heb ik niet heel veel met Sydney als stad.
Buying London en Buying beverly Hills (Netflix) moet ik nog aan beginnen maar die schijnen ook wel aardig te zijn.
Dat zegt me echt allemaal niksquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik volg nagenoeg alle Real Housewives en de rest van Bravo.
Buying BH moest ik daarom natuurlijk kijken om de Umansky-familie![]()
Mauricio getrouwd met Kyle Richards uit RHOBH hebben het laatste seizoen de stekker uit hun relatie getrokkenFinale aflevering dat ze het de meiden gingen vertellen moest ik wel een traantje wegpinken.
Benieuwd of we daar ook nog wat van meekrijgen in Buying BH, dat zal S03 dan wel worden.
Volgens mij bedoelen ze in amerika, heb het wel vaker dat ik iets niet kan zien terwijl het volgens sommige sites wel te zien is in nl.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:20 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ja precies, maar hij staat er dus helemaal niet op sinds 1 juni
Is een beetje een rommeltje idd, soms een willekeurig seizoen online, of opeens bij een andere dienst een ander seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Sorella het volgende:
Million dollar listing ny en la staan bij mij als proefversie op prime
Ik heb ze bij ziggo gedownload, raar genoeg zenden ze s8 van ny niet uit ?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Greatest Showman - VS 2017 9 1:45 uur | Familiefilm, Feelgood, Musical
In deze muzikale biopic van P.T. Barnum laat een onbezonnen, ondernemende man zijn bescheiden leven achter zich om het grootste spektakel ooit te creëren.
Hierarchy - Zuid-Korea Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Drama, Mystery, Romantisch
Slechts een kleine groep leerlingen schrijft de wet voor op Jusin High School. Maar dan veroorzaakt een geheimzinnige nieuwe leerling een barst in hun ondoordringbare wereld.
Perfect Match - VS S02E01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Stellen die bewijs leveren dat ze bij elkaar passen, mogen beslissen over andere matches in deze strategische en verleidelijke datingwedstrijd.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
tnx, ik had dat ook gezien maar om nu weer een streamingsdienst erbij te doen al is het maar voor 1 of 2 maanden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is een beetje een rommeltje idd, soms een willekeurig seizoen online, of opeens bij een andere dienst een ander seizoen.
Via Prime kun je een extra abo nemen op ..... (geen idee meer hoe het heet) voor iets van ¤5/mnd, dat heb ik in de winter 2 maanden gedaan en alles er doorheen gejaagd
Edit: Hayu en ¤5,99/mnd
quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Titanic 2: Even deeper
Titanic 2: Aquaman Moving in
Titanic 2: Jack at its lowest
Titanic 2: War against the iceberg
Sorry
Ik heb alle afleveringen nog een keer gekeken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:21 schreef Seven. het volgende:
Ik overweeg Sex and the City na 20 jaar nog eens aan te slingeren, maar m'n man werkt niet mee.
Ik had ze vorig jaar nog gekeken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen nog een keer gekeken.Het stelde niet teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze vorig jaar nog gekeken.Ik identificeerde me altijd het meest met Miranda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Nee. Ik heb een keer een flard van een film gezien en besloot toen dat ik dat allemaal niet meer wilde zien. De serie eindigde perfect.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgen jullie trouwens And Just Like That ook, de spin-off van SatC? Moest er een beetje inkomen, maar na een aantal afleveringen zat ik er helemaal in.
Nu wachten op seizoen 3.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ze vorig jaar nog gekeken.Een rokende ego.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mike op 07-06-2024 23:07:13 ]Resistance is futile.
Desperate housewives was ook echt superleukquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
2004 het jaar dat mijn favoriete series ten einde kwamen: Friends en Sex and the City![]()
Maar in datzelfde jaar kwam er een geweldig toffe serie voor terug die dat gat een beetje opvulde: Desperate Housewives![]()
Volgen jullie trouwens And Just Like That ook, de spin-off van SatC? Moest er een beetje inkomen, maar na een aantal afleveringen zat ik er helemaal in.
Nu wachten op seizoen 3.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Four Brothers - VS 2005 12 1:49 uur | Actie, Drama, Misdaad
Nadat hun adoptiemoeder tijdens een overval is vermoord, keren vier mannen terug naar hun thuisstad Detroit. Daar gaan ze op zoek naar antwoorden én wraak.
Kajillionaire - VS 2020 AL 1:44 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Als een vrouw in contact komt met een bende eigenzinnige oplichters, krijgt ze een band met de emotieloze dochter en haalt ze de familiedynamiek helemaal overhoop.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik was nog te jong om me met iemand te identificeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik identificeerde me altijd het meest met Miranda.
Ik vind em ook totaal niet lijken op adolfquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ben die nieuwe Hitler docu aan het kijken. Gaan spelen ze ook scènes na met acteurs. Echt verschrikkelijk vind ik dat altijd 😅
Ik keek SATC pas jaren na de start, eerst te jong en daarna vond ik het niet leuk. Herkende er ook niks in…quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
2004 het jaar dat mijn favoriete series ten einde kwamen: Friends en Sex and the City![]()
Maar in datzelfde jaar kwam er een geweldig toffe serie voor terug die dat gat een beetje opvulde: Desperate Housewives![]()
Nu wachten op seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 08-06-2024 09:49:00 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee idd. Nog enger dan de echte wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik vind em ook totaal niet lijken op adolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |