abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213956511
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agents of Mystery - Zuid-Korea S01 2024 12 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Mystery
Zes goed op elkaar ingespeelde 'agents of mystery' moeten binnen zes uur paranormale mysteries zien op te lossen en vertrouwen daarbij op hun slimheid en teamwork.

Emma - VK 1996 AL 2:01 uur | Comedy, Romantisch
Deze bewerking van de roman van Jane Austen over omgangsvormen en onsuccesvol koppelen brengt op komische wijze de romantische bemoeizucht van Emma Woodhouse in beeld.

Outstanding: A Comedy Revolution - VS 2024 9 1:39 uur - Netflix Original | Documentaire
Ontdek de geschiedenis van LHBTI+-comedy in deze grappige en hartverwarmende documentaire met persoonlijke verhalen van een groep beroemde stand-upcomedians.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213959411
Eric gekeken in twee sessies. Wel aardig :Y
  dinsdag 18 juni 2024 @ 21:25:45 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213965723
Suits: bij aflevering 5 al afgehaakt :+

Sweet tooth aflevering 1 net gezien. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, voor een eerste aflevering all best wel boeiend.
Resistance is futile.
pi_213968418
De academie van Kleks - Polen 2024 9 2:09 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Familiefilm, Fantasy
Een schijnbaar normaal meisje zoekt haar vermiste vader en accepteert een uitnodiging om naar de magische universiteit van de excentrieke professor Kleks te gaan.

Black Barbie - VS 2024 6 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Discover the untold story of the first Black Barbie and the pivotal role three trailblazing women at Mattel had in creating a doll who looked like them.

Casamento às Cegas: Brasil | Love Is Blind: Brazil - Brazilië S04 2023 12 - Netflix Original | Reality
Het datingexperiment arriveert in Brazilië, waar lokale singles op zoek gaan naar ware liefde en zich verloven, zonder de andere persoon eerst te ontmoeten.

Outlander - VS S07/A 2022 16 | Actie, Boek, Drama, Politiek, Romantisch
Dit spannende verhaal, gebaseerd op de fantasieromans van Diana Gabaldon, gaat over het drama van twee geliefden die zijn gescheiden door de tijd.

Spadek | Inheritance - Polen 2024 9 1:34 uur - Netflix Original | Comedy
Als een rijke man komt te overlijden, gaat zijn van hem vervreemde familie naar zijn landhuis vol ingewikkelde puzzels in de hoop een deel van zijn fortuin te bemachtigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 20-06-2024 14:43:36 ]
pi_213972528
Kon mijn aandacht er bij dit seizoen van Bridgerton maar moeilijk bij houden. :@

En alles rond Francesca is een stuk beter te begrijpen nu ik spoilers over de boeken lees, dat vond ik af en toe maar vaag. :+
pi_213980242
AMERICA'S SWEETHEARTS: Dallas Cowboys Cheerleaders - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Volg de Dallas Cowboys Cheerleaders van audities tot trainingskamp en tijdens het NFL-seizoen terwijl ze hun dromen najagen om een felbegeerde plek in het team te krijgen.

Hermanos Por Accidente | The Accidental Twins - Colombia 2024 9 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
Twee eeneiige tweelingen zijn na hun geboorte in Colombia verwisseld. Hun complexe geschiedenis en nieuwe identiteit worden in deze boeiende documentaire onderzocht.

Kota Factory - India S03 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
In een stad vol bijscholingsinstituten voor de briljantste geesten van India zoeken een serieuze, maar middelmatige student en zijn vrienden hun weg in het campusleven.
pi_213981954
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2024 15:24 schreef Em31 het volgende:
Kon mijn aandacht er bij dit seizoen van Bridgerton maar moeilijk bij houden. :@

En alles rond Francesca is een stuk beter te begrijpen nu ik spoilers over de boeken lees, dat vond ik af en toe maar vaag. :+
Me too.
Het heeft wel wat highlights hoor. De dame die Penelope speelt vind ik een erg goede actrice, evenals haar moeder.
Ze hebben wel de show gestolen, wat mij betreft. :Y
De hotness van seizoen (en een beetje van 2) is er wel af want ik vind de zogenaamd erotische scènes niet zo hot dit keer. Ligt vooral aan de acteurs die mijn types niet zijn. :D

Anyway: er waren veel verhaallijnen door elkaar dus de focus ging alle kanten op.
Alles maar half gezien eigenlijk. :P
pi_213982193
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Me too.
Het heeft wel wat highlights hoor. De dame die Penelope speelt vind ik een erg goede actrice, evenals haar moeder.
De hotness van seizoen (en een beetje van 2) is er wel af want ik vind de zogenaamd erotische scènes niet zo hot dit keer. Ligt vooral aan de acteurs die mijn types niet zijn. :D

Anyway: er waren veel verhaallijnen door elkaar dus de focus ging alle kanten op.
Ja die actrice is inderdaad goed, maar inderdaad ik vond deze twee personages in de vorige seizoenen ook al niet heel interessant dus had al een voorgevoel dat dit seizoen niet helemaal mijn ding zou zijn. :P Maar alles eromheen was inderdaad ook niet heel boeiend.

Focus vloog inderdaad alle kanten op. Toppunt was wel die trio van Benedict die steeds een paar seconden door andere scènes heen kwam, terwijl die mensen al een dag verder waren was hij nog steeds niet uitgekleed. _O-
  donderdag 20 juni 2024 @ 11:19:14 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_213982475
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2024 10:32 schreef vencodark het volgende:

[..]
Me too.

Ik vind Penelope en Colin wel interessante personages maar het hele Lady Whistledown verhaal nam de voorgrond. Ik snap dat op zich wel maar het dempte natuurlijk de wedding bliss vanaf hun huwelijksnacht en dat vond ik wel jammer. Het ontnam ook het momentum om hotness te creëren in mijn ogen.

Ik had er meer van verwacht maar ik heb de boeken niet gelezen dus had geen idee dat Lady Whistledown exposed zou worden en dus een groot deel van de verhaallijn daar over zou gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_213982630
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 13:25 schreef Inbox het volgende:
Eric gekeken in twee sessies. Wel aardig :Y
Gisteren afgekeken.
Beetje over de top en ongeloofwaardig, maar ach... als er voetbal op tv is, is het prima kijkvoer :D
En Cumberbatch speelt toch wel goed hoor, welke rol dan ook :D
pi_213983131
  Moderator donderdag 20 juni 2024 @ 15:15:54 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_213984817
Voorheen keek ik vaak naar Dallas Cowboys Cheerleaders, maar op een gegeven moment was het nergens meer te 'krijgen'. NU staat het dan op Netflix _O_ In een iets andere vorm zo te zien (de Netflix docu form). Maar ik ga sowieso kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_213990975
Het is hier al eerder op Baby Reindeer gegaan maar ik heb hem nu net afgekeken.

Ik ben echt totaal weggeblazen vanaf ep. 4.
De eerste paar afleveringen waren nog weleens grappig of ongemakkelijk maar verderop gaat het echt de serieuze, heftige kant op.
Zeker de laatste 2 ep’s brengen je qua emoties van hop naar her.
Je wilt gewoon naar die man roepen en hem vasthouden ofzo. :P ;(
Zoveel verdriet, onbegrip, bizarre dingen.
Wauw. Wauw. :{ :o
pi_213993304
Clanes | Gangs of Galicia - Spanje S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een advocate na de moord op haar vader erachter komt dat hij een dubbelleven had, zint ze op wraak en infiltreert ze in een Galicisch drugskartel om bij de leider te komen.

Trigger Warning - VS 2024 16 1:46 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Een commando van de Special Forces ontdekt een gevaarlijke samenzwering wanneer ze terugkeert naar haar thuisstad op zoek naar antwoorden over de dood van haar geliefde vader.

The Victims' Game - Taiwan S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Als een forensisch rechercheur met autisme een link ontdekt tussen zijn van hem vervreemde dochter en mysterieuze moorden, riskeert hij alles om de zaak op te lossen.
  vrijdag 21 juni 2024 @ 10:33:59 #265
403820 Aberkullie
Larger than Life
pi_213994745
Is the 8 show de moeite waard? Lijkt op een goedkope Squid Game
  Spellchecker vrijdag 21 juni 2024 @ 10:34:50 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213994750
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 06:21 schreef Aether het volgende:
Clanes | Gangs of Galicia - Spanje S01 2024 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Als een advocate na de moord op haar vader erachter komt dat hij een dubbelleven had, zint ze op wraak en infiltreert ze in een Galicisch drugskartel om bij de leider te komen.

Trigger Warning - VS 2024 16 1:46 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Een commando van de Special Forces ontdekt een gevaarlijke samenzwering wanneer ze terugkeert naar haar thuisstad op zoek naar antwoorden over de dood van haar geliefde vader.

The Victims' Game - Taiwan S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Als een forensisch rechercheur met autisme een link ontdekt tussen zijn van hem vervreemde dochter en mysterieuze moorden, riskeert hij alles om de zaak op te lossen.
3 films over vaders en dochters :)
  vrijdag 21 juni 2024 @ 10:35:33 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213994755
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:33 schreef Aberkullie het volgende:
Is the 8 show de moeite waard? Lijkt op een goedkope Squid Game
Mwaaahhhh. Het is ergens wel interessant om te zien hoe mensen gaan reageren in positie van (denkbeeldige) macht. Maar de dubs zijn erg matig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 21 juni 2024 @ 12:11:28 #268
403820 Aberkullie
Larger than Life
pi_213995668
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Mwaaahhhh. Het is ergens wel interessant om te zien hoe mensen gaan reageren in positie van (denkbeeldige) macht. Maar de dubs zijn erg matig.
Thanks, dan kijk ik wel eerst de rest van mijn lijst.
pi_214001698
Wellicht al eerder genoemd, hoe is Griselda?
Naast een mooie vrouw, hoe is de serie?
Ozark-fan hier O-)
pi_214002251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Wellicht al eerder genoemd, hoe is Griselda?
Naast een mooie vrouw, hoe is de serie?
Ozark-fan hier O-)
Ik vond er geen reet aan. Ben na 1 afl. gestopt. :P
pi_214007962
Kiss the Girls - VS 1997 16 1:56 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Psychologisch, Thriller
Een forensisch psycholoog werkt samen met een ontsnapt slachtoffer van ontvoering om een seriemoordenaar te vinden die sterke vrouwen wil ontvoeren en overheersen.

Rising Impact - Japan S01 2024 6 - Netflix Original | Drama, Sport
Wanneer de natuurlijke gave van een derdeklasser voor golf per ongeluk wordt ontdekt door een profspeler, begint de jongen aan een avontuur om 's werelds beste golfer te worden.
pi_214009193
Begonnen aan het Poolse Znachor.
quote:
Tijdens een fatale nacht verliest de succesvolle arts Rafal Wilczur (Leszek Lichota) zowel zijn geheugen als voogdij over zijn jonge dochter. Wanneer de twee elkaar vijftien jaar later per toeval weer ontmoeten, herkennen ze elkaar niet. Dit is het begin van een lang, kronkelend verhaal waarin problemen zich opstapelen omdat vader en dochter hun ware identiteit niet kennen. Het Poolse historische drama Znachor (Pools voor 'kwakzalver') is een mix van fatalistische tragedie en opbeurend sprookje, waarin alle moeders boosaardig zijn, maar liefde uiteindelijk zegeviert.
Prima film voor tijdens voetjebal :D
  Spellchecker zaterdag 22 juni 2024 @ 11:49:20 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214009204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan het Poolse Znachor.
[..]
Prima film voor tijdens voetjebal :D
Ook gezien :Y ^O^
pi_214030285
Les Mal partis - Frankrijk 1976 12 1:56 uur | Boek, Drama, Romantisch
Een verboden liefde bloeit op tussen een tienerjongen en een jonge non in Frankrijk in 1944. De twee proberen de gevolgen van hun passie te ontlopen.
pi_214035505
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')