alles gaat opnieuw uitgevonden worden bij ajaxquote:Alex Kroes is het met de club eens geworden over een terugkeer in de rol van titulair technisch directeur. Samen met Directeur Voetbal Marijn Beuker gaat Kroes het technisch beleid van Ajax vormgeven. Beuker is daarbij met name verantwoordelijk voor de beginfase: de profielschetsen en de compositie. Kroes zal als dealmaker vooral actief zijn in de eindfase: de onderhandelingen met spelers en trainers en hun entourage.
Klaas heeft daadwerkelijk een punt in het Ajax topicquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles gaat opnieuw uitgevonden worden bij ajax
hoe kan zo een club helemaal op het nulpunt beginnen
zijn er dan nooit zogenaamde profielschetsen en zogenaamde composities geweest de afgelopen 20 jaar
En dan moet je die Beuker horen praten over voetbal. Denkt dat hij een professor is, maar trapt louter open deurtjes in.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn er dan nooit zogenaamde profielschetsen en zogenaamde composities geweest de afgelopen 20 jaar
Net als praktisch iedereen in de voetbalwereldquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan moet je die Beuker horen praten over voetbal. Denkt dat hij een professor is, maar trapt louter open deurtjes in.
Okquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef RadioOranje het volgende:
Ook de nieuwe trainer gaat weer geen seizoen vol maken. Na een echte trainer met Schreuder zijn er alleen maar bizarre keuzes gemaakt om voor de groep te zetten.
Het wordt weer genieten dames en heren.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:06 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Club voor criminelen en make a wish coaches. Dat eerste is niet nieuw, dat tweede wel.
Zwitsalquote:geregistreerd op: donderdag 2 mei 2024 @ 23:41
Meen je nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:06 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Club voor criminelen en make a wish coaches. Dat eerste is niet nieuw, dat tweede wel.
Antigenot? Is dat een soort van Antiliaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:22 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Moet toch wel antigenot zijn voor je
Gelachenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Antigenot? Is dat een soort van Antiliaan?
Een profielschets kan toch veranderen in de loop der jaren?quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is dit de zoveelste kloon van @ZKA ?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:06 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Vanochtend las ik op VZ dat Potter ook het tweede bod van Ajax had afgeslagen.
Las ik 2 uur geleden dat Potter bijna rond is en dat men Chivu ook naar Ajax probeert te halen als assistent.
Kijk ik net om dat artikel te zoeken lees ik dit https://www.voetbalzone.nl/nieuws/potter-en-pusic-bovenaan-de-lijst-om-arne-slot-op-te-volgen-bij-feyenoord/434184![]()
![]()
Komt ie snel achter.quote:Potter heeft zijn bedenkingen bij Ajax. Hij vindt dat de organisatie daar niet goed staat.
HMF = ZKA?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HMF/ZKA, deze kloon, allemaal dezelfde debiel volgens mij.
Is ook allemaal wat afgezaagd aan het worden. Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:06 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
zal wel iets komen ivm aankomende 125 jarig bestaanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Las ik nu iets over het nieuwe thuisshirt dat moet denken aan de gloriejaren 90?
Eerst morgen maar eens op een ouderwetse manier winnen, dat billenknijpen tegen dit soort ploegen heb ik al een tijdje genoeg van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Komende week komt blijkbaar uitsluitsel over de trainer volgens de telegraaf. Ik ben benieuwd of ze nu slagvaardig zijn. Gezien het werk wat moet gebeuren, ben ik blij dat er snel duidelijkheid gaat komen.
Dit idd. Je zou zeggen komend seizoen wordt hoe dan ook beter...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst morgen maar eens op een ouderwetse manier winnen, dat billenknijpen tegen dit soort ploegen heb ik al een tijdje genoeg van.
Dat en kansloos zijn voor welke prijs dan ook was toch best wel nieuw, of iig lang geleden voor me.
Je kan ook te ver gaan Klaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Mark van Bommel bij 020 lijkt me wel een goed plan
Met weer heel weinig ervaring. Ja het kan goed uitpakken alleen de coaches de laatste tijd met beperkte ervaring .......quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Farioli is wel een interessante jongen, past ook wel in de grotere trend bij meerdere sporten van jongere hoofdcoaches die hier en daar vrij goed uitpakt.
Tijd voor weer in treurig stukje in de VI waarin die zijn act weer neergooit . Vol met rijmpjes voor 6-jarigen en doen alsof bepaalde spelers/trainers sneller denken dan het licht en beweren dat Haaland de beste allertijden kan worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:47 schreef -XOR- het volgende:
Farioli? Suleyman Ö. is HR-consultant geworden?
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 5 mei 2024 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat het seizoen was afgelopen.
wordt wel een overwinning, 5e plek dan zo goed als binnen en geen play offs. Zoiets dan.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zin in het einde van het seizoen.
Tegen een Volendam die strijd om zijn laatste kans tegen degradatie. Ik zie de bui alweer hangen.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wordt wel een overwinning, 5e plek dan zo goed als binnen en geen play offs. Zoiets dan.
Dit wordt gewoon weer zo’n 2-2quote:Op zondag 5 mei 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tegen een Volendam die strijd om zijn laatste kans tegen degradatie. Ik zie de bui alweer hangen.
Dat is heel het seizoen al. Ik zou er niet meer van opkijken als het idd 2-2 gaat worden. Vast ook nog even een rode kaart er bijquote:
Valt mee! (voor nu nog)quote:
Op een slof en een oude voetbalschoenquote:Op zondag 5 mei 2024 14:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
bij topics van psv en feyenoord, bij gedeelte waar je reactie schrijft, staat bij psv voordat je reageert 'eendracht maakt macht' en bij feyenoord 'geen woorden maar daden' is mij opgevallen.
hier bij ajax staat niks, helemaal niks.
voordat je reageert: ?
"Wij Zijn Ajax"
"Niemand Kan Ons Stoppen"
"Geen Woorden Maar Daden" -------->>>> Dit staat dus bij topic Feyenoord, zonder toevoeging 'kameraden'
"Aanvalluh!"
"Ieder Nadeel Heb Zijn Voordeel"
"Wij Zijn De Beste, Wij Zijn Ajax"
"Mokum's Trots"
"Voor Altijd Onze Liefde, Voor Altijd Ons Ajax"
Gelukkig maar, anders denkt de technische staf morgen weer dat Ajax het defensief eindelijk op orde heeft en blijven de versterkingen in de zomer uit.quote:
Er bestaat natuurlijk wel een kleine kans dat Ajax veel van zijn miskopen toch nog voor een redelijk bedrag weet te verkopen, dit is in het verleden wel vaker gebeurd. Neem bijvoorbeeld Bassey die er bij Ajax niets van kon en voor 22 miljoen euro is verkocht aan Fulham, of Daramy, toch mooi 12 miljoen euro opgeleverd, Perr Schuurs, Lassina Traoré en Marin hebben ieder toch ongeveer 10 miljoen euro opgeleverd.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zullen er allemaal vertrekken straks?
En hoeveel ruimte zal er zijn voor versterkingen?
Daarom, zelfs dit kan je niet jinxen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
denk dat die 5e plek wel goed komt. Maargoed je weet het nooit
Bij een Avila en Tahirovic zie ik het toch somber in. Mikautadze schijnt al te zijn afgesproken dat daar minder voor terugkomt, terwijl je daar nu juist hetzelfde zo niet meer voor had kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk wel een kleine kans dat Ajax veel van zijn miskopen toch nog voor een redelijk bedrag weet te verkopen, dit is in het verleden wel vaker gebeurd. Neem bijvoorbeeld Bassey die er bij Ajax niets van kon en voor 22 miljoen euro is verkocht aan Fulham, of Daramy, toch mooi 12 miljoen euro opgeleverd, Perr Schuurs, Lassina Traoré en Marin hebben ieder toch ongeveer 10 miljoen euro opgeleverd.
Ajax zal het hiervan moeten hebben, om zo geld te vangen voor echte versterkingen.
Al met al kan Ajax echt een heel behoorlijk bedrag bij elkaar harken met verkoop. Vergeet niet dat we links en rechts ook nog wat verhuurd hebben (zoals Mikautadze die je al noemt); sommige met optie tot koop / verplichting tot koop bij x wedstrijden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een Avila en Tahirovic zie ik het toch somber in. Mikautadze schijnt al te zijn afgesproken dat daar minder voor terugkomt, terwijl je daar nu juist hetzelfde zo niet meer voor had kunnen krijgen.
Op Akpom en Forbs hoef je geen verlies te maken.
Sutalo.......... ik zou hem nog niet laten gaan, doe je het wel gaat je verlies fors aantellen.
Antonyquote:Op maandag 6 mei 2024 06:24 schreef manny het volgende:
[..]
Al met al kan Ajax echt een heel behoorlijk bedrag bij elkaar harken met verkoop. Vergeet niet dat we links en rechts ook nog wat verhuurd hebben (zoals Mikautadze die je al noemt); sommige met optie tot koop / verplichting tot koop bij x wedstrijden.
Die engelse spelers zijn "home grown" en alleen daarom al geld waard. Tahirovic heeft veel gespeeld en kan in een ander systeem echt wel wat bijdragen. Die levert wel wat op. Voor Bergwijn is vast een club te vinden die alleen naar zijn wiki kijkt en niet naar de wedstrijden. Rulli levert nog wel wat op. Und so weiter...
Zal ook wel moeten, want de inkomsten van ons bedroevende europese seizoen zijn uiteraard om te huilen. En deze keer geen ex Ajax manager die even 90 mio neerlegt voor een speler als meneer Anthony.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |