Hamiltonquote:
Je kan maar beter duidelijk zijnquote:
Wat voor andere agressie had je verwacht of gewild?quote:
Ik gooi het liefste met tafels.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat voor andere agressie had je verwacht of gewild?
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
Welk topic?quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Off-topic: Het is nog steeds heerlijk weer buiten. 1 mei voelt meteen heel anders dan april
In de tussentijd heb ik ontdekt dat ik deze geleend heb uit Disney's De prins en de bedelknaap. Ik wist dat het Disney was, maar niet welkequote:
Niks mis met de geitquote:
Het is wachten totdat iemand die om drie uur nog op is, dit bij jou gaat doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden! Het is weer de hoogste tijd om aan het werk te gaan.
Het wordt zelfs al bijna licht.
Ik ken het ook. Maar dat dat uit Ducktales kwam. Heb die film die jij noemt volgens mij ook nog nooit gezien. Maar misschien hebben ze het bij Ducktales hergebruikt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de tussentijd heb ik ontdekt dat ik deze geleend heb uit Disney's De prins en de bedelknaap. Ik wist dat het Disney was, maar niet welke
Ik geloof niet dat ik jouw vroege werktijden elke dag zou overleven.quote:Op donderdag 2 mei 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden! Het is weer de hoogste tijd om aan het werk te gaan.
Het wordt zelfs al bijna licht.
Same, ESF1Gamer, same.quote:
quote:
Ik ook niet. Ik zit nog helemaal in de afterglow van onze trip. Heb mijn mails doorgenomen en nu heb ik geen zin meer om verder nog iets te doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Same, ESF1Gamer, same.![]()
Maar bekijk het zo, hoe meer er nu gewerkt wordt, hoe meer je weer kunt bestellen bij Bol!
Als ik morgen niks hoor van bol over kapotte artikel en hoe dat opgelost dan bestel ik het opnieuw. Het is kadootje en ik wil niet kapotte kado geven.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Same, ESF1Gamer, same.![]()
Maar bekijk het zo, hoe meer er nu gewerkt wordt, hoe meer je weer kunt bestellen bij Bol!
Nee dat snap ik. Ik had laatst een kapotte fotolijst en die moest ik gewoon retour sturen (kon je vermelden dat het stuk was) en had zo m'n geld terug. Misschien kun je beter meteen al een nieuw cadeau bestellen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik morgen niks hoor van bol over kapotte artikel en hoe dat opgelost dan bestel ik het opnieuw. Het is kadootje en ik wil niet kapotte kado geven.
Ze doen er 2 werkdagen over om te beoordelen. Het is dvddoosje wat kapot is. Ik heb de sealed verpakking er al afgehaald om beter te bekijken. Diegene viert aanstaande zondag haar verjaardag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik had laatst een kapotte fotolijst en die moest ik gewoon retour sturen (kon je vermelden dat het stuk was) en had zo m'n geld terug. Misschien kun je beter meteen al een nieuw cadeau bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |