Kampioen van de armoede ben je als je met weinig punten kampioen wordt. Met deze bizarre statistieken + een Feyenoord dat nagenoeg evenveel punten als vorig jaar heeft is daar natuurlijk geen sprake van. Glansrijk kampioen. Wel erg jammer van die uitglijder in Nijmegen. Maar er ligt weer een mooi fundament voor de komende jaren.quote:
Het is mijn TT niet, maar als je dan toch zoiets neerzet doe het dan goed was mijn boodschap aan @GGMMquote:Op maandag 29 april 2024 14:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede ben je als je met weinig punten kampioen wordt. Met deze bizarre statistieken + een Feyenoord dat nagenoeg evenveel punten als vorig jaar heeft is daar natuurlijk geen sprake van. Glansrijk kampioen. Wel erg jammer van die uitglijder in Nijmegen. Maar er ligt weer een mooi fundament voor de komende jaren.
Meestal is dat het probleem, dat je wel wat geld krijgt maar daarvoor amper een fatsoenlijke vervanger kunt halen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
2 miljoen verlies, nou ja, als er maar een goede vervanger komt. Bakayoko zal ook wel pleite zijn, heb je met Lang nog 1 vleugelspeler over.
Dat geld voor Tillman staat al lang gereserveerd, daar hebben ze de verkoop van Lozano niet voor nodig.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Verkopen en dat bedrag investeren in het aantrekken van TIllman.. denk niet dat Chucky nog terugkomt op zn oude niveau, niet in het systeem van Bosz. Dan zie ik hem liever vertrekken als een kampioen.
En de vervanger van Chucky is al binnen met Noa Lang.quote:Op maandag 29 april 2024 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat geld voor Tillman staat al lang gereserveerd, daar hebben ze de verkoop van Lozano niet voor nodig.
Verder wel met je eens, Lozano in dit systeem is het gewoon niet. Steek die 12 miljoen maar in een extra optie die op links en rechts kan ballen.
En hij gaat pas in de winter - dus half seizoen kan die mooi nog als back-up / starter als lang/bakayoko niet speelt.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Verkopen en dat bedrag investeren in het aantrekken van TIllman.. denk niet dat Chucky nog terugkomt op zn oude niveau, niet in het systeem van Bosz. Dan zie ik hem liever vertrekken als een kampioen.
Beste selectie allertijden. Beter dan de gouden selecties van Milan en Real.quote:Op maandag 29 april 2024 14:51 schreef PSVCL het volgende:
En weer een compleet seizoen ongeslagen in de hel van Eindhoven (inc CL wedstrijden)
Wat een armoede allemaal
quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie allertijden. Beter dan de gouden selecties van Milan en Real.
Dan zijn ze wel echt de beste selectie aller tijden. Vergeet Brazilië en Frankrijk. Het is psv.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
De beste eredivisie team ooit als ze de komende 3 wedstrijden weten te winnen , 93 punten is het record.
Je komt een beetje zuur overquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel echt de beste selectie aller tijden. Vergeet Brazilië en Frankrijk. Het is psv.
één zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
De beste eredivisie team ooit als ze de komende 3 wedstrijden weten te winnen , 93 punten is het record.
Wat vind je daar leuk aan? Na je 12'de levensjaar is daar toch weinig plezier te beleven? Of geniet je ook altijd van de warmin-up voor de match?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was dus te lui om op tijd uit bed te komen voor de open training
Maar vind jij dit het beste PSV ooit? Ik vind dat altijd moeilijk om dat alleen aan de punten op te hangen en ook qua geheugen maar 88 was toch wel een heel goed PSV, denk beter dan dit team.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |