quote:Poll: 74% of Ukrainians feel negatively towards Russians
More than two-thirds of Ukrainians feel negatively toward Russians, while around one-third feel negatively towards Belarusians, according to a survey by the Kyiv Mohyla Academy's School for Policy Analysis, published by Ukrinform on April 30.
Research indicates that the vast majority of Ukrainians have close relatives or friends who have been wounded or killed during the full-scale invasion. President Volodymyr Zelensky said in February 2024 that 31,000 Ukrainian soldiers have been killed in Russia's war.
Volgens mij heb ik wel een idee waarom dit zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me ook af wat er nep aan zou moeten zijn. Ik zie bv. gewoon een Leo-2A6.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
In jouw bron staat niet dat dit nep is? het lijkt mij ook sterk dat dit een papiermarche ontwerp is. En ik neem aan dat nu.nl scherp is op nepnieuws.
@:AchJa Wat denk u?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:38 schreef BEFEM het volgende:
IsaDone!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk niet, die Isa is van hetzelfde laken een pak als bv. een Guido Blaauw of Niko Norte, allemaal van die rasfantasten die ongeinformeerd interessant doen met zelfverzonnen "waarheden"...quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:30 schreef ExTec het volgende:
Is hier wat meer over te vinden dan dit?
Niks op den twitter, niks via google.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:22 schreef Delenlill het volgende:
https://www.themoscowtime(...)pter-torching-a84997
[..]Dat Zevzda het omschrijft als "firefighting helicopter" is niet zo vreemd: het is een firefighting helicopter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich knap de verkeerde te raken op Ostafyevo: de An-26s van de AV-MF staan 50 meter verderop.
Ik denk dat je het neppe meer moet zijn a'la: rus vind hem er niet aftands genoeg uitzien, vandaar dat ze de loop even slopen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat er nep aan zou moeten zijn. Ik zie bv. gewoon een Leo-2A6.
@:Oheng ?
Volgens mij ging het over Europees getrainde piloten die pas tegen het einde van het jaar klaar zouden zijn, waar zij dan de conclusie aan verbond dat dit dan ook om de F-16s moest gaan. Maar volgens mij is de eerste lichting van 12 piloten en de levering van de eerste F-16s gewoon nog op schema voor levering in het begin van de zomer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is hier wat meer over te vinden dan dit?
Niks op den twitter, niks via google.
Dit artikel.quote:European-trained Ukrainian F-16 pilots will not be ready until late 2024
Aged between 21 and 23, with very little experience, the 10 soldiers in training will have to spend several more months training before they acquire the knowledge and experience required for combat aviation.
Schietbuis...quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:53 schreef ExTec het volgende:
Ik denk dat je het neppe meer moet zijn a'la: rus vind hem er niet aftands genoeg uitzien, vandaar dat ze de loop even slopen.
Dat is niet de werkelijke keuze, de keuze is eerder voor het westen: geven we Taiwan op of erkennen we China als vijand?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:50 schreef Delenlill het volgende:
Als de oorlog nog lang doorgaat zal China op den duur gewoon een keus moeten maken. Of een goede relatie met het westen, of een goede relatie met Rusland. En niet alleen China.
Als we Taiwan 'opgeven' dan wordt China niet minder vijandig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet de werkelijke keuze, de keuze is eerder voor het westen: geven we Taiwan op of erkennen we China als vijand?
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als we Taiwan 'opgeven' dan wordt China niet minder vijandig.
Omdat China het als grondgebied ziet.quote:
Ja, het idee is Taiwan opgeven voor steun tegen Rusland bijvoorbeeld. Koehandel lijkt me hier het beste middel als je wat voor elkaar wil krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat China het als grondgebied zied.
Dat gaat internationaal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, het idee is Taiwan opgeven voor steun tegen Rusland bijvoorbeeld. Koehandel lijkt me hier het beste middel als je wat voor elkaar wil krijgen.
Omdat China heel wat breder bezig is met hegemonie over de regio. Taiwan is maar één van de vele puzzelstukjes.quote:
Tuurlijk, het is de natuurlijke hegemoon. Dat kunnen we met alle macht proberen tegen te werken of simpelweg accepteren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat China heel wat breder bezig is met hegemonie over de regio. Taiwan is maar één van de vele puzzelstukjes.
Sterker nog. Geheel gemist. Wat doen de Filipijnen? En wat is het probleem?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je krijgt weinig mee van dat china elke dag de filipijnse marine aan het pesten is?
Grimmig spul. De luft moet echt niet te harden zijn daar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:23 schreef polderturk het volgende:
HEEL VEEL dode Russen
Waarschuwing
https://twitter.com/DefMo(...)o5Tdk1cn-RVwhAw&s=19
Dit kan niet met alleen een HIMARS raket. Hier hebben ze heel veel raketten op afgevuurd.
Niet iedereen is zo happig om terug te gaan naar de tijd van regionale keizerrijken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is de natuurlijke hegemoon. Dat kunnen we met alle macht proberen tegen te werken of simpelweg accepteren.
Ja. Anders haal je je doel niet.....;)quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schietbuis...![]()
Als de schietbuis in de laadstand staat ziet het er ook niet uit. Tanks schieten vlakbaan dus de schietbuis moet wel een beetje horizontaal staan.
Maar op RT zeggen ze dat dat goed isquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo happig om terug te gaan naar de tijd van regionale keizerrijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |