Stiekem heb ik gehoopt dat ze die laatste touw gingen doorknippen dan was iedereen zijn molboekje kwijtquote:Op zondag 28 april 2024 21:57 schreef usagi414 het volgende:
De opdracht met de molboekjes was wel pijnlijk om te zien.
Maar daarom is dit ook zo goed.
Ze doen dit soort dingen gewoon.
Ik ook. Ze moet wel thuis even wat historische figuren op gaan zoekenquote:Op maandag 29 april 2024 00:44 schreef Tijn het volgende:
Wel blij dat Stephanie naar huis gaat, want ik was er op het eind van de aflevering van overtuigd geraakt dat zij de mol is
best extreem ja, maar ik heb er toch wel om moeten grinniken.quote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
Toffe aflevering, vond alleen de doodskist wandeling op het randje. Je zag dat de Italianen daar het ook niet echt konden waarderen.
ze haalden 't nu maar net... dus die zekerheid was toch misschien niet overbodig.quote:Op zondag 28 april 2024 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zou je hier voor zekerheid gaan?
100% kans op 1200 euro of meer dan 50% kans op 2400 euro, wetende dat je misschien nog van kerk II naar kerk III kan rennen.
Ik denk dat-ie gewoon wat terughoudend was en zelf ook niet precies wist wat-ie met de informatie wilde doen. En voordat-ie dat uitgevogeld had, loste Stephanie de situatie al op door zichzelf op te offeren.quote:Op zondag 28 april 2024 23:40 schreef The_Playmaker het volgende:
Ben wel benieuwd wat Bernard van plan was met zijn informatie over het Molboekje. Hij deed er best vaag over toen ze hem vroegen of hij raak had geschoten.
Ik heb het gevoel dat Charlotte weet wie de Mol is en nu vol voor de pot wil gaan. Want normaal laat je zo’n kans om informatie over de Mol te krijgen niet liggen, vooral nu je zo dicht bij de finale bent. Maar goed, tenzij ze van tevoren hebben afgesproken om niet flink te bieden moet je als kandidaat ook niet verbaast zijn dat de anderen wel voor grote bedragen gaan. Stephanie, Senne, Michaël en Bernard hebben in voorgaande afleveringen namelijk al laten zien geen moeite te hebben om voor zichzelf te kiezen ipv de pot.quote:Op zondag 28 april 2024 22:43 schreef Evangelion het volgende:
Charlotte![]()
Echt letterlijk mijn zusje qua persoonlijkheid
Bedankt lolo, hele sfeer kapot!
Dat was onnodig kwetsend voor christenen. Had dit in Marokko gedaan en je werd gelynchtquote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
Toffe aflevering, vond alleen de doodskist wandeling op het randje. Je zag dat de Italianen daar het ook niet echt konden waarderen.
Dat is waar, maar dat je weet je natuurlijk pas achteraf. Ik heb oprecht geen idee of de mol liever de helft van het geld pakt, of het risico neemt op het dubbele met daarbij de kans dat het helemaal mislukt. Ook dat maakt dit programma zo briljant natuurlijk, want voor beide keuzes is zowel vanuit het perspectief van een kandidaat als de mol wat te zeggen.quote:Op maandag 29 april 2024 11:36 schreef trui het volgende:
[..]
ze haalden 't nu maar net... dus die zekerheid was toch misschien niet overbodig.
Ik vond hem voor 'Mol-standaarden' ook enigszins slordig in elkaar zitten. Alleen 'een rustig wandelingetje', wat vervolgens dus een begrafenisstoet werd. Dit hadden ze ook prachtig sacraal kunnen introduceren met beelden van de priester in de kerk, etc.quote:Op maandag 29 april 2024 10:27 schreef Slobeend het volgende:
ja, en ook de gesprekjes die de mol destijds tijdens de test had met kandidaten. Daar zat een zekere adremheid in die ik bij Michael minder zie.quote:Op maandag 29 april 2024 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat je weet je natuurlijk pas achteraf. Ik heb oprecht geen idee of de mol liever de helft van het geld pakt, of het risico neemt op het dubbele met daarbij de kans dat het helemaal mislukt. Ook dat maakt dit programma zo briljant natuurlijk, want voor beide keuzes is zowel vanuit het perspectief van een kandidaat als de mol wat te zeggen.
Ik moet zeggen dat het voornaamste dat me doet twijfelen of Michael de mol is die gesprekjes met Gilles zijn. Ja, de stem is zwaar vervormd en je kunt er eigenlijk niks mee. Maar toch heb ik het gevoel dat je soms een klein beetje een idee van het accent / manier van spreken hoort en dat past voor m'n gevoel helemaal niet bij Michael. Wel bijvoorbeeld bij Senne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |