Echt he. Damn .quote:Op woensdag 1 mei 2024 03:02 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik krijg al een uur ee volle laag onweer en regen in De Bilt. Wat een bak herrie wn lichtshow, ongekend!en als toegift ff 2 inslagen vlakbij, zat rechtop in bed zo hard..schrok me de vinkenete
Was er even uitgegaan..straten zijn volgelopen zoveel water.
Wat een lichtshow ook echt..lijkt wat rustiger te worden.
Ook wederom veel te nat en te somber, dus boeie te warm. Beter iets te warm dan te koudquote:Op dinsdag 30 april 2024 23:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
April was overigens wederom een maand die bovengemiddeld warm was. De eerste twee weken waren een pak te warm, gevolgd door twee weken te fris weer. De laatste dagen van de maand waren dan wel weer warmer dan het maandgemiddelde.
Benieuwd naar komende maanden..
Ja, dat was idd niet al te best gemiddeld gezienquote:Op woensdag 1 mei 2024 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook wederom veel te nat en te somber, dus boeie te warm. Beter iets te warm dan te koud
Ik was er ook 20 minuten even wakker door. Wat een knallen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 03:30 schreef Tijn het volgende:
Sodeju, wat een noodweer opeens joh. Wtf. Onweer, hagel, niet normaal gewoon.
quote:
Weerman nattekatquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Raar dat Estofex nog helemaal niets eruit heeft gegooid. Er is toch wel de potentie dat het gaat spoken vannacht. Dronken Harmonie of niet.
Ik heb toch wat gedonder gehad hier. Stelde weinig voor maar het was in ieder geval iets.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:47 schreef Nattekat het volgende:
@:Haags mijn nachtelijke pakketje is per ongeluk in Amsterdam afgeleverd, sorry
Ik meen wat geflits te hebben gezien rond middernacht, maar denk niet dat dat onweer was.quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb toch wat gedonder gehad hier. Stelde weinig voor maar het was in ieder geval iets.
Wat dan?quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik meen wat geflits te hebben gezien rond middernacht, maar denk niet dat dat onweer was.
Ik bestel altijd heel simpel 2 kugeln Choco und 1 kugel Vanillequote:Op woensdag 1 mei 2024 10:00 schreef Bocaj het volgende:
Welke smaak?
[ afbeelding ]
Ik houd meestal wel van citroen/lemon smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |