Ik ken luilak, maar reveille staat (hier althans) voor mensen 's ochtends wakker maken, in dit geval met een platte kar met daarop veel mensen en muziekquote:Op zondag 28 april 2024 11:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt. Maar volgens mij is het helemaal hip om midden in de nacht anderen wakker te schreeuwen, zonder reden dan dat men dat leuk vindt
Hoezo ingewikkeld?quote:Op zondag 28 april 2024 12:04 schreef Amsel het volgende:
Ik ben nog nooit bij Archeon geweestHet lijkt me heel leuk, maar op de een of andere manier ook heel ingewikkeld ofzo
quote:Op zondag 28 april 2024 11:02 schreef exode het volgende: Nu we het over uitjes hebben: Tikibad is dat nog wat? Ik lees gemixte reviews, ik ben er een jaar of 20 geleden voor het laatst geweest. We denken erover om er volgende week maandag (6 mei dus) heen te gaan. Wij wilden morgen naar Oerrr maar helaas zijn die op maandag gesloten. Tenminste het bezoekerscentrum en dus geen speurtochten. Waarschijnlijk blijven wij in de buurt, maar toch van het zonnetje genieten.
S vindt het Tikibad heel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind t vooral druk en duur voor wat je krijgt, maar met een vriendinnetje vermaakt ze zich prima daar![]()
Het is wel anders dan 20 jaar geleden iig, wat nieuwe glijbanen erbij
Ervoor nog even lekker wandelen in Meijendel![]()
Ik ben maar 1x in het Openluchtmuseum geweest, en dat is alweer 20 jaar geleden. Dus geen idee of het in de tussentijd erg is veranderd. Ik vond het toen wel aardig, maar niet heel bijzonder. Archeon vind ik heel tof, zelfs na meerdere bezoeken komen we graag terug.quote:Op zondag 28 april 2024 09:38 schreef TolstoiFan het volgende: Hier een redelijk rustige Koningsdag. Simon heeft voor 5 Dubbelpockets van Donald Duck gescoord voor ¤ 2 en nog wat andere kleine dingen. 's Middags nog even gefietst en in een speeltuin gespeeld tot het ging regenen en daarna thuis spelletjes gedaan. Wat is leuker: Archeon of Openlucht Museum (Arnhem)? Morgen wordt het prachtig weer, dus we willen wat gaan doen
. Andere tips zijn uiteraard ook welkom.
quote:Op zondag 28 april 2024 11:02 schreef exode het volgende:
Nu we het over uitjes hebben: Tikibad is dat nog wat? Ik lees gemixte reviews, ik ben er een jaar of 20 geleden voor het laatst geweest.
We denken erover om er volgende week maandag (6 mei dus) heen te gaan.
Wij wilden morgen naar Oerrr maar helaas zijn die op maandag gesloten. Tenminste het bezoekerscentrum en dus geen speurtochten. Waarschijnlijk blijven wij in de buurt, maar toch van het zonnetje genieten.Tikibad is wel leuk hoor, veel glijbanen. Twee dingen om rekening mee te houden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
- Ze zijn heel streng met lengte en/of diploma’s. Als je nog geen 1.20 bent geloof ik dan moet je zwembandjes om, ongeacht of je diploma’s hebt. Dat kan best een domper zijn. Onze jongste werd nagemeten én moest een rondje proefzemmen om aan te tonen dat hij voldoende zwemvaardigheid had. Hij zat toen net rond de grens qua lengte.
- Nu niet zo relevant, maar je moet bij binnenkomst kiezen voor het binnen- of buitenbad. Je mag tussentijds niet switchen. Wij gingen in de zomer en hadden eigenlijk wel gerekend op toegang tot beide baden.Venus in pocketformaat
© loveli
We hebben de afgelopen jaren zoveel gebruik gemaakt van de museumjaarkaarten dat we de meeste musea nu wel kennen.quote:
Niet heel actief, maar ook geen echt museum, Mind Mystery (in Horst, bij Venlo) is voor kinderen ook leuk. Binnen en buiten, redelijk kleinschalig, maar wij waren er toch wel 2/3 uur binnen.quote:Op zondag 28 april 2024 13:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen jaren zoveel gebruik gemaakt van de museumjaarkaarten dat we de meeste musea nu wel kennen.Plus dat de kinderen meer van de actievere activiteiten zijn inmiddels.
Met mooi weer had ik een dagje Giethoorn in gedachten.
Ja, die is zeker leuk! Maar dus ook al vaker geweestquote:Op zondag 28 april 2024 13:19 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Niet heel actief, maar ook geen echt museum, Mind Mystery (in Horst, bij Venlo) is voor kinderen ook leuk. Binnen en buiten, redelijk kleinschalig, maar wij waren er toch wel 2/3 uur binnen.
Of een escaperoom? https://www.escaperoomsnederland.nl/thema/escape-room-kinderen/
Die ga ik zeker onthouden voor mijn Potterhead! Thanks!quote:Op zondag 28 april 2024 14:01 schreef Vicky het volgende:
https://liveescape.nl/esc(...)43AgbcBoCLV4QAvD_BwE
Deze is ook leuk
Oh, leuk! Had geen flauw ideequote:Op zondag 28 april 2024 14:01 schreef Vicky het volgende:
https://liveescape.nl/esc(...)43AgbcBoCLV4QAvD_BwE
Deze is ook leuk
Wij hebben m gespeeld in 2021 😀quote:Op zondag 28 april 2024 14:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die ga ik zeker onthouden voor mijn Potterhead! Thanks!
Daar was ik laatst met de 7- en de 9-jarige, vonden ze geweldig!quote:Op zondag 28 april 2024 13:50 schreef Kyara het volgende:
Ik heb nu Pantropica in het vizier (voorheen de Orchideenhoeve).
Per dag moeten bekijken welke activiteiten er wel of niet zijn, en dan zijn die er ook nog wel of niet op bepaalde tijdstippen. En dan moet je daar ook nog een extra kaartje voor kopen dacht ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |