Alleen het startscherm toch?quote:Op zondag 28 april 2024 06:35 schreef Pinuts het volgende:
Mijn garmin connect menu is helemaal veranderd en vind het verschrikkelijk. Iemand die er wel enthousiast over is?
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.quote:Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alleen het startscherm toch?
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
ja, en dat is nu helemaal k*tquote:Op zondag 28 april 2024 12:41 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.
Ligt eraan wat je ermee doet en wat je budget is.quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben meer dan klaar met die **#*E#*$@*#()@@ fitbit.
Welke Garmin zouden jullie aanraden voor een man?
Instinct 2quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Schijnbaar had ik dat al een tijdje, deed mee aan de beta versie.. paar maanden terug was dit ingesteld. Kan alleen maar zeggen het wentquote:Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alleen het startscherm toch?
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
Wat voor issues heb je er mee dan?quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bandje laat los bij de kast, die sluiting is WEER kapot, al de derde versie waarbij dit is.quote:
Ik draag 'm 's nachts om de andere pols en let erop dat ik het bandje niet te strak doe, dat scheelt allebei een hoop bij mij tegen huiduitslag.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:36 schreef Evangelion het volgende:
Altijd als ik een poging doe mijn Garmin horloge vaker te dragen (ook 's nachts) voor meer statistieken krijg ik altijd huiduitslag na 2 dagen. Ja, met wassen voor en na bed en na sport.
We houden het wel weer bij alleen sporten.
Of ik moet een ander materiaal bandje kopen.
Je moet je horloge synchroniseren met de app op je telefoon.quote:Op zondag 29 september 2024 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nu een Garmin Venu 3,
maar hoe krijg ik de stappen in die connect app.
Voorlopig vind ik het een matig ding. Er moet een heleboel wat ik niet wil, het overslaan kan niet
Bluetooth aanstaan?quote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg hem helaas niet eens verbonden met mijn telefoon
Was het de Bluetooth?quote:
Nee, was niet de bluetooth, die heb ik een keer of 30 aan en uitgezet,quote:Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was het de Bluetooth?
Anyway, nou ie eenmaal verbonden is, zal dat geen probleem meer opleveren.
Dit is via het apparaat zelf in te stellen of moet dit via een app? Ze heeft een iPhone.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:34 schreef Leandra het volgende:
Dan moet ze hem in de slaapstand zetten, dan gaat hij niet meer bij iedere beweging aan.
Registratie van de slaap is in principe prima in mijn ervaring.
Geen idee welke ze heeft maar bij de mijne moest ik naar het instellingenschermpje swipen en dan op het maantje klikken.
Hier even bij het juiste apparaat kijken:
https://support.google.com/fitbit/answer/14225687?hl=nl#zippy=
Op het horloge zelf.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:40 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Dit is via het apparaat zelf in te stellen of moet dit via een app? Ze heeft een iPhone.
Ja ik heb wel vaste tijden ingesteld, maar weet nu al niet meer hoe.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het horloge zelf.
Als het goed is heeft ze ook de app op haar telefoon, die moet je bijna hebben om het horloge te kunnen gebruiken.
Als je een vaste slaaptijd wilt instellen kan dat geloof ik ook, maar dat werkt niet voor mij.
Ik geloof dat dat via de app kan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaste tijden ingesteld, maar weet nu al niet meer hoe.Vond het iig niet erg intuïtief.
Nee ik heb het op mijn fitbit voor elkaar gekregen. Heb wel nog een oud model, misschien dat dat uitmaakt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat via de app kan.
Misschien ook even in dat linkje kijken, ik zag het bij de Charge 3 wel voorbij komen geloof ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:09 schreef Bami het volgende:
[..]
Nee ik heb het op mijn fitbit voor elkaar gekregen. Heb wel nog een oud model, misschien dat dat uitmaakt.
Hoe vaak moet je opladen met de galaxy watch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik bijna 2 weken een Galaxy Watch 7 en vooralsnog mis ik mijn Fitbit Sense 2 niet, ik denk niet dat ik nog terugga.
Wel bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je opladen met de galaxy watch?
Er ging 2 weken geleden iets 'mis' met de Fitbit Sense (die overigens in maart van dit jaar gratis was vervangenquote:Op donderdag 22 september 2022 21:56 schreef Isabeau het volgende:
hahaha, bijna mijn verhaal. Ik had een Fitbit Surge, maar die ging kapot. Toen kreeg ik zomaar gratis ende voor niets een Fitbit Ionic van Fitbit als vervanging (de Surge werd niet meer gemaakt namelijk). Maar die Ionic had dus een terugroepactie en daardoor heb ik nu gratis ende voor niets een Fitbit Sense. Ik heb er ook op verdiend en doe al heel lang met mijn eerste aankoop
Geen ervaring mee. Ik heb een Garmin Forerunner 45 en die is erg niet ingewikkeld dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar misschien té simpel voor je -- hij heeft niet eens een touchscreen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit schreef ik enige tijd geleden in deze reeks:
[..]
Er ging 2 weken geleden iets 'mis' met de Fitbit Sense (die overigens in maart van dit jaar gratis was vervangen). Nadat ik foto's en uiteindelijk mijn Fitbit heb opgestuurd, kreeg ik bericht dat ze het gehele aankoopbedrag gaan terugstorten. Ook weer zo ingewikkeld mogelijk, maar ik krijg het geld op een Paypal account.
Daar ga ik dus niet opnieuw een Fitbit van kopen. Ik denk dat ik een Garmin wil, maar het hoeft niet heel ingewikkeld. Heeft iemand ervaring met de Garmin venu sq2?
Geen ervaring met de Venu sq2, maar heb wel al jaren een Garmin, en ben er heel tevreden over. Heb de vivosport (fitnesstracker) gehad, en nu al een paar jaar de Venu 2S. Moet wel nog wennen aan de nieuwe look van de Garmin Connect app, maar over all zeer tevreden en als er weer een nieuwe komt, ga ik denk ik weer voor een Garmin.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit schreef ik enige tijd geleden in deze reeks:
[..]
Er ging 2 weken geleden iets 'mis' met de Fitbit Sense (die overigens in maart van dit jaar gratis was vervangen). Nadat ik foto's en uiteindelijk mijn Fitbit heb opgestuurd, kreeg ik bericht dat ze het gehele aankoopbedrag gaan terugstorten. Ook weer zo ingewikkeld mogelijk, maar ik krijg het geld op een Paypal account.
Daar ga ik dus niet opnieuw een Fitbit van kopen. Ik denk dat ik een Garmin wil, maar het hoeft niet heel ingewikkeld. Heeft iemand ervaring met de Garmin venu sq2?
Die is ook meer toegespitst op hardlopen, dacht ik? En ik loop niet hard. Ik wil graag herinneringen om te bewegen, iets wat mijn slaap bij houdt, stappenteller, graag met stopwatchfunctie en alarm. En het liefst een horloge die snapt dat je me niet steeds hoeft te vertellen dat een regelmatig slaappatroon gezonder zou zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef Tele6 het volgende:
Geen ervaring mee. Ik heb een Garmin Forerunner 45 en die is erg niet ingewikkeld dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar misschien té simpel voor je -- hij heeft niet eens een touchscreen.
Het is idd het meest simpele hardloophorloge dat ze hebben, maar dat betekent vooral dat de GPS het goed doet en de batterij het een aardig tijdje volhoudt. Slaap, stappen, stopwatch, alarmen en bewegingsherinnering zitten erin. (Ik heb de bewegingsherinnering uitstaan want vond 'm heel irritant tijdens kantoorwerk haha)quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is ook meer toegespitst op hardlopen, dacht ik? En ik loop niet hard. Ik wil graag herinneringen om te bewegen, iets wat mijn slaap bij houdt, stappenteller, graag met stopwatchfunctie en alarm. En het liefst een horloge die snapt dat je me niet steeds hoeft te vertellen dat een regelmatig slaappatroon gezonder zou zijn.
neem ik die ook mee in mijn vergelijkingen. Bedankt Tele6 en miss_slyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:28 schreef Tele6 het volgende:
Het is idd het meest simpele hardloophorloge dat ze hebben, maar dat betekent vooral dat de GPS het goed doet en de batterij het een aardig tijdje volhoudt. Slaap, stappen, stopwatch, alarmen en bewegingsherinnering zitten erin. (Ik heb de bewegingsherinnering uitstaan want vond 'm heel irritant tijdens kantoorwerk haha)
Hij is niet heel judgy over je slaappatroon. Voor een goed slaapalgoritme moet je een nieuwere hebben. Deze "detecteert" ook slaap als ik in bed lig te lezen.Ik weet niet hoe up to date de Venu is qua slaapdetectie. Volgens mij zijn de Forerunner -55 en -65 al een stuk beter dan die ik heb.
Hij berekent je Body Battery op basis van hartslag en hartritmevariabiliteit, en ik kan aan de Battery meestal wel zien of ik goed geslapen heb of niet. Ik krijg geen slaapscore maar kan zien hoe veel de Battery opgeladen is
Als deze het leven zou laten, zou ik er ook weer een nemen. Maar dan eentje die ook GPS-routes kan aangeven en die de Daily Suggested Workouts heeft -- dat eerste zodat ik nieuwe routes kan lopen zonder op de telefoon te kijken, en dat tweede omdat ik razend nieuwsgierig ben naar wat voor (loop)trainingen hij zou bedenken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
neem ik die ook mee in mijn vergelijkingen. Bedankt Tele6 en miss_sly(Vooral dat je zei dat je nu weer een Garmin zou willen stemt hoopvol, want ik was al echt heel lang ontevreden over Fitbit. Niet over hun klantenservice
)
Dat had Fitbit ook, alleen in hun Premium abonnementquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef Tele6 het volgende:
Als deze het leven zou laten, zou ik er ook weer een nemen. Maar dan eentje die ook GPS-routes kan aangeven en die de Daily Suggested Workouts heeft -- dat eerste zodat ik nieuwe routes kan lopen zonder op de telefoon te kijken, en dat tweede omdat ik razend nieuwsgierig ben naar wat voor (loop)trainingen hij zou bedenken.
Je hebt er geloof ik ook waar je krachttraining, yogalessen en ademhalingsoefeningen in kunt volgen. Ze innoveren wat af.
Oh, dit is wel echt een handige featurequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:12 schreef miss_sly het volgende:
In de Venu 2S kun je in ieder geval je krachttraining bijhouden. Je moet wel een en ander handmatig invoeren, maar dat is inherent aan krachttraining, denk ik. Maar ik vind dat zelf wel fijn tijdens de training, kan ik een beetje bijhouden wat ik doe, en later ook terugkijken op welk gewicht ik het de laatste keer deed enzo.
Ik loop niet hard. Dat heb ik geprobeerd, maar ik ben gewoon te langzaam, hoe hard ik ook train. Na heel lang trainen liep ik de qo mijl in 2u17m. Dat is echt belachelijk traag. Dus ik hoef van mezelf niet meer hard te lopen. Wel soms op de loopband, maar niet meer als vaste sport. Dat lucht op
O nee, echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dit is wel echt een handige featureDat doe ik nu in mijn telefoon in een documentje
Hoiquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh kijk nouquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:23 schreef twist02 het volgende:
Hoiik was ooit een blije Fitbit gebruiker, maar was er op een gegeven moment echt helemaal klaar mee...nu sinds een goeie maand de trotse bezitter van een Garmin Venu Sq 2
had ik écht veel eerder moeten doen! Ligt er uiteraard aan wat je er precies mee wilt, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee
Mocht je specifieke vragen hebben, geef je maar een seintje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |