abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213349800
Voor mensen hier met een soortgelijke sport/gezondheids-tracker die zin hebben om ervaringen te delen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Evangelion op 28-04-2024 13:34:43 ]
pi_213349817
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 06:35 schreef Pinuts het volgende:
Mijn garmin connect menu is helemaal veranderd en vind het verschrikkelijk. Iemand die er wel enthousiast over is?
Alleen het startscherm toch?
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
pi_213352201
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.
pi_213352217
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 12:41 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.
ja, en dat is nu helemaal k*t
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_213352419
Ja het is wel even wennen die nieuwe look
Alius aliud dicit
pi_213354553
Ik vind het ook niets. Zoveel mogelijk aangepast zodat het op de oude versie lijkt, maar het blijft wennen.
pi_213354610
Ik ben meer dan klaar met die **#*E#*$@*#()@@ fitbit.
Welke Garmin zouden jullie aanraden voor een man?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_213354838
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ligt eraan wat je ermee doet en wat je budget is.
pi_213357170
quote:
Instinct 2
  maandag 29 april 2024 @ 02:13:34 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_213358814
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Schijnbaar had ik dat al een tijdje, deed mee aan de beta versie.. paar maanden terug was dit ingesteld. Kan alleen maar zeggen het went :+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 29 april 2024 @ 09:50:03 #11
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_213359867
quote:
Wat voor issues heb je er mee dan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_213418346
Altijd als ik een poging doe mijn Garmin horloge vaker te dragen (ook 's nachts) voor meer statistieken krijg ik altijd huiduitslag na 2 dagen. Ja, met wassen voor en na bed en na sport.

We houden het wel weer bij alleen sporten.

Of ik moet een ander materiaal bandje kopen.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 20:56:41 #13
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213420697
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 09:50 schreef avotar het volgende:

[..]
Wat voor issues heb je er mee dan?
Bandje laat los bij de kast, die sluiting is WEER kapot, al de derde versie waarbij dit is.
Synchronisatie is kut bij vlagen.
En ik weiger een googleaccount ervoor te gebruiken.
pi_213420712
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 18:36 schreef Evangelion het volgende:
Altijd als ik een poging doe mijn Garmin horloge vaker te dragen (ook 's nachts) voor meer statistieken krijg ik altijd huiduitslag na 2 dagen. Ja, met wassen voor en na bed en na sport.

We houden het wel weer bij alleen sporten.

Of ik moet een ander materiaal bandje kopen.
Ik draag 'm 's nachts om de andere pols en let erop dat ik het bandje niet te strak doe, dat scheelt allebei een hoop bij mij tegen huiduitslag. :)
pi_215122967
Ik heb nu een Garmin Venu 3,
maar hoe krijg ik de stappen in die connect app.

Voorlopig vind ik het een matig ding. Er moet een heleboel wat ik niet wil, het overslaan kan niet -O-
pi_215127156
Ik gebruik daar gewoon een Galaxy Watch voor :@ Werkt best aardig al heeft de hartslagsensor het lastig als ik aan het zwemmen ben.

En ik heb er twee, zodat er eentje om m'n pols zit en de ander kan opladen :') Als ik echt een hele dag ga hiken en dus een uur of 10 op pad ben met GPS aan dan moet ik wel halverwege wisselen. Da's onhandig maar te overzien.

Ik vind het zo vooral handig dat ik gewoon behoorlijke smartwatch functionaliteit behoud. En een aanzienlijk deel van mijn 'activiteit' vindt plaats tijdens mijn werk, ik heb een behoorlijk fysieke baan, en ik wil dat ook gewoon gelogd hebben in dezelfde app.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_215127250
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nu een Garmin Venu 3,
maar hoe krijg ik de stappen in die connect app.

Voorlopig vind ik het een matig ding. Er moet een heleboel wat ik niet wil, het overslaan kan niet -O-
Je moet je horloge synchroniseren met de app op je telefoon.
Als dat eenmaal werkt, doet ie dat eigenlijk automatisch. Tenminste, bij mij wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215138028
Krijg hem helaas niet eens verbonden met mijn telefoon -O-
pi_215138067
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg hem helaas niet eens verbonden met mijn telefoon -O-
Bluetooth aanstaan?
pi_215138613
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 16:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bluetooth aanstaan?
Het lukt zowaar na 4 dagen :)
pi_215138903
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Het lukt zowaar na 4 dagen :)
Was het de Bluetooth?

Anyway, nou ie eenmaal verbonden is, zal dat geen probleem meer opleveren.
pi_215139267
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Was het de Bluetooth?

Anyway, nou ie eenmaal verbonden is, zal dat geen probleem meer opleveren.
Nee, was niet de bluetooth, die heb ik een keer of 30 aan en uitgezet,
geen idee waar het nu in zat.

Het werkt, kijken hoe lang. ;)

En nu echt gaan bewegen, een week helemaal stilzitten is killing :X :X
pi_215225648
Namens een kennis van mij stel ik deze vragen (zelf geen ervaring met Fitbit)

Het gaat om een mevrouw van 66 die een Fitbit heeft. Ze gebruikt de Fitbit voor het tellen van stappen en om haar slaap in kaart te brengen.

Hoe accuraat meet de Fitbit slaap?
Hoe zorg je ervoor dat de Fitbit geen licht meer geeft in de nacht terwijl het nog wel registreert. Mevrouw geeft aan dat de Fitbit aangaat zodra zij een beweging maakt waardoor zij wakker wordt van het licht.

Alvast bedankt.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:34:15 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215226067
Dan moet ze hem in de slaapstand zetten, dan gaat hij niet meer bij iedere beweging aan.

Registratie van de slaap is in principe prima in mijn ervaring.

Geen idee welke ze heeft maar bij de mijne moest ik naar het instellingenschermpje swipen en dan op het maantje klikken.

Hier even bij het juiste apparaat kijken:
https://support.google.com/fitbit/answer/14225687?hl=nl#zippy=
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:38:18 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215226098
Overigens heb ik bijna 2 weken een Galaxy Watch 7 en vooralsnog mis ik mijn Fitbit Sense 2 niet, ik denk niet dat ik nog terugga.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215226114
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:34 schreef Leandra het volgende:
Dan moet ze hem in de slaapstand zetten, dan gaat hij niet meer bij iedere beweging aan.

Registratie van de slaap is in principe prima in mijn ervaring.

Geen idee welke ze heeft maar bij de mijne moest ik naar het instellingenschermpje swipen en dan op het maantje klikken.

Hier even bij het juiste apparaat kijken:
https://support.google.com/fitbit/answer/14225687?hl=nl#zippy=
Dit is via het apparaat zelf in te stellen of moet dit via een app? Ze heeft een iPhone.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:45:25 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215226156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:40 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Dit is via het apparaat zelf in te stellen of moet dit via een app? Ze heeft een iPhone.
Op het horloge zelf.
Als het goed is heeft ze ook de app op haar telefoon, die moet je bijna hebben om het horloge te kunnen gebruiken.

Als je een vaste slaaptijd wilt instellen kan dat geloof ik ook, maar dat werkt niet voor mij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:53:32 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_215226247
Dit is hoe ik het doe op de Charge 5.

https://youtube.com/shorts/Vbj8MnFhqGY?si=d2eqI1jbr3r1os7y

Ik heb hem dus op handmatig (manual), dan gaat het scherm alleen aan als ik er op tik.
The love you take is equal to the love you make.
pi_215226277
Top bedankt voor de tips. Ik zal er even mee knutselen en kijken hoe ver ik kom. Ondanks dat vind ik het een mooi apparaatje
pi_215227227
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Op het horloge zelf.
Als het goed is heeft ze ook de app op haar telefoon, die moet je bijna hebben om het horloge te kunnen gebruiken.

Als je een vaste slaaptijd wilt instellen kan dat geloof ik ook, maar dat werkt niet voor mij.
Ja ik heb wel vaste tijden ingesteld, maar weet nu al niet meer hoe. :') Vond het iig niet erg intuïtief.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 16:56:44 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215227275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja ik heb wel vaste tijden ingesteld, maar weet nu al niet meer hoe. :') Vond het iig niet erg intuïtief.
Ik geloof dat dat via de app kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215227350
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 16:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik geloof dat dat via de app kan.
Nee ik heb het op mijn fitbit voor elkaar gekregen. Heb wel nog een oud model, misschien dat dat uitmaakt.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 17:32:50 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215227562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 17:09 schreef Bami het volgende:

[..]
Nee ik heb het op mijn fitbit voor elkaar gekregen. Heb wel nog een oud model, misschien dat dat uitmaakt.
Misschien ook even in dat linkje kijken, ik zag het bij de Charge 3 wel voorbij komen geloof ik.
Dus wellicht bij andere modellen ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:48:04 #34
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_215233579
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens heb ik bijna 2 weken een Galaxy Watch 7 en vooralsnog mis ik mijn Fitbit Sense 2 niet, ik denk niet dat ik nog terugga.
Hoe vaak moet je opladen met de galaxy watch?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:57:53 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215234177
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:48 schreef avotar het volgende:

[..]
Hoe vaak moet je opladen met de galaxy watch?
Wel bijna dagelijks.
Ik las iemand op het Galaxy forum die zei "ik laat hem dagelijks laden terwijl ik aan het douchen ben en eens per week naar 100%".
Maar ik denk niet dat dat me lukt als ik veel wandel en locatie aan heb.

Moet ik zeggen dat de lader die erbij zit ook wel echt snel is, zeker met een originele Samsung USB-C stekker.

Als er iets is wat ik van de Fitbit mis dan is het dat wel, de lange batterijduur.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215272604
Om terug te komen op m’n vorige post. Het is gelukt!! De Fitbit gaat nu enkel aan als ze op het knopje drukt. Top👍🏼
pi_215338157
Meer Fitbit gebruikers die problemen hebben met synchroniseren / connecten met de app?
Mijn Fitbit blijkt al sinds woensdag geen verbinding meer gehad te hebben. Maar wordt nu ook niet gevonden door de app.

Misschien wordt dit dan hét moment dat-ie de deur uit gaat :P :{
pi_215338500
Dit schreef ik enige tijd geleden in deze reeks:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:56 schreef Isabeau het volgende:

hahaha, bijna mijn verhaal. Ik had een Fitbit Surge, maar die ging kapot. Toen kreeg ik zomaar gratis ende voor niets een Fitbit Ionic van Fitbit als vervanging (de Surge werd niet meer gemaakt namelijk). Maar die Ionic had dus een terugroepactie en daardoor heb ik nu gratis ende voor niets een Fitbit Sense. Ik heb er ook op verdiend en doe al heel lang met mijn eerste aankoop 8-)
Er ging 2 weken geleden iets 'mis' met de Fitbit Sense (die overigens in maart van dit jaar gratis was vervangen :') ). Nadat ik foto's en uiteindelijk mijn Fitbit heb opgestuurd, kreeg ik bericht dat ze het gehele aankoopbedrag gaan terugstorten. Ook weer zo ingewikkeld mogelijk, maar ik krijg het geld op een Paypal account.

Daar ga ik dus niet opnieuw een Fitbit van kopen. Ik denk dat ik een Garmin wil, maar het hoeft niet heel ingewikkeld. Heeft iemand ervaring met de Garmin venu sq2?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215338581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er ging 2 weken geleden iets 'mis' met de Fitbit Sense (die overigens in maart van dit jaar gratis was vervangen :') ). Nadat ik foto's en uiteindelijk mijn Fitbit heb opgestuurd, kreeg ik bericht dat ze het gehele aankoopbedrag gaan terugstorten. Ook weer zo ingewikkeld mogelijk, maar ik krijg het geld op een Paypal account.

Daar ga ik dus niet opnieuw een Fitbit van kopen. Ik denk dat ik een Garmin wil, maar het hoeft niet heel ingewikkeld. Heeft iemand ervaring met de Garmin venu sq2?
Geen ervaring mee. Ik heb een Garmin Forerunner 45 en die is erg niet ingewikkeld dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar misschien té simpel voor je -- hij heeft niet eens een touchscreen.
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 10:16:45 #40
5428 crew  miss_sly
pi_215338589
quote:
[..]

Geen ervaring met de Venu sq2, maar heb wel al jaren een Garmin, en ben er heel tevreden over. Heb de vivosport (fitnesstracker) gehad, en nu al een paar jaar de Venu 2S. Moet wel nog wennen aan de nieuwe look van de Garmin Connect app, maar over all zeer tevreden en als er weer een nieuwe komt, ga ik denk ik weer voor een Garmin.
pi_215338594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:14 schreef Tele6 het volgende:

Geen ervaring mee. Ik heb een Garmin Forerunner 45 en die is erg niet ingewikkeld dus dat zou ook een optie kunnen zijn. Maar misschien té simpel voor je -- hij heeft niet eens een touchscreen.
Die is ook meer toegespitst op hardlopen, dacht ik? En ik loop niet hard. Ik wil graag herinneringen om te bewegen, iets wat mijn slaap bij houdt, stappenteller, graag met stopwatchfunctie en alarm. En het liefst een horloge die snapt dat je me niet steeds hoeft te vertellen dat een regelmatig slaappatroon gezonder zou zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215338657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die is ook meer toegespitst op hardlopen, dacht ik? En ik loop niet hard. Ik wil graag herinneringen om te bewegen, iets wat mijn slaap bij houdt, stappenteller, graag met stopwatchfunctie en alarm. En het liefst een horloge die snapt dat je me niet steeds hoeft te vertellen dat een regelmatig slaappatroon gezonder zou zijn.
Het is idd het meest simpele hardloophorloge dat ze hebben, maar dat betekent vooral dat de GPS het goed doet en de batterij het een aardig tijdje volhoudt. Slaap, stappen, stopwatch, alarmen en bewegingsherinnering zitten erin. (Ik heb de bewegingsherinnering uitstaan want vond 'm heel irritant tijdens kantoorwerk haha)

Hij is niet heel judgy over je slaappatroon. Voor een goed slaapalgoritme moet je een nieuwere hebben. Deze "detecteert" ook slaap als ik in bed lig te lezen. :') Ik weet niet hoe up to date de Venu is qua slaapdetectie. Volgens mij zijn de Forerunner -55 en -65 al een stuk beter dan die ik heb.

Hij berekent je Body Battery op basis van hartslag en hartritmevariabiliteit, en ik kan aan de Battery meestal wel zien of ik goed geslapen heb of niet. Ik krijg geen slaapscore maar kan zien hoe veel de Battery opgeladen is
pi_215338687
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:28 schreef Tele6 het volgende:
Het is idd het meest simpele hardloophorloge dat ze hebben, maar dat betekent vooral dat de GPS het goed doet en de batterij het een aardig tijdje volhoudt. Slaap, stappen, stopwatch, alarmen en bewegingsherinnering zitten erin. (Ik heb de bewegingsherinnering uitstaan want vond 'm heel irritant tijdens kantoorwerk haha)

Hij is niet heel judgy over je slaappatroon. Voor een goed slaapalgoritme moet je een nieuwere hebben. Deze "detecteert" ook slaap als ik in bed lig te lezen. :') Ik weet niet hoe up to date de Venu is qua slaapdetectie. Volgens mij zijn de Forerunner -55 en -65 al een stuk beter dan die ik heb.

Hij berekent je Body Battery op basis van hartslag en hartritmevariabiliteit, en ik kan aan de Battery meestal wel zien of ik goed geslapen heb of niet. Ik krijg geen slaapscore maar kan zien hoe veel de Battery opgeladen is
neem ik die ook mee in mijn vergelijkingen. Bedankt Tele6 en miss_sly ^O^ (Vooral dat je zei dat je nu weer een Garmin zou willen stemt hoopvol, want ik was al echt heel lang ontevreden over Fitbit. Niet over hun klantenservice :+ )
pi_215338737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
neem ik die ook mee in mijn vergelijkingen. Bedankt Tele6 en miss_sly ^O^ (Vooral dat je zei dat je nu weer een Garmin zou willen stemt hoopvol, want ik was al echt heel lang ontevreden over Fitbit. Niet over hun klantenservice :+ )
Als deze het leven zou laten, zou ik er ook weer een nemen. Maar dan eentje die ook GPS-routes kan aangeven en die de Daily Suggested Workouts heeft -- dat eerste zodat ik nieuwe routes kan lopen zonder op de telefoon te kijken, en dat tweede omdat ik razend nieuwsgierig ben naar wat voor (loop)trainingen hij zou bedenken.
Je hebt er geloof ik ook waar je krachttraining, yogalessen en ademhalingsoefeningen in kunt volgen. Ze innoveren wat af. _O-
pi_215338769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef Tele6 het volgende:

Als deze het leven zou laten, zou ik er ook weer een nemen. Maar dan eentje die ook GPS-routes kan aangeven en die de Daily Suggested Workouts heeft -- dat eerste zodat ik nieuwe routes kan lopen zonder op de telefoon te kijken, en dat tweede omdat ik razend nieuwsgierig ben naar wat voor (loop)trainingen hij zou bedenken.
Je hebt er geloof ik ook waar je krachttraining, yogalessen en ademhalingsoefeningen in kunt volgen. Ze innoveren wat af. _O-
Dat had Fitbit ook, alleen in hun Premium abonnement 8)7
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:12:45 #46
5428 crew  miss_sly
pi_215338941
In de Venu 2S kun je in ieder geval je krachttraining bijhouden. Je moet wel een en ander handmatig invoeren, maar dat is inherent aan krachttraining, denk ik. Maar ik vind dat zelf wel fijn tijdens de training, kan ik een beetje bijhouden wat ik doe, en later ook terugkijken op welk gewicht ik het de laatste keer deed enzo.

Ik loop niet hard. Dat heb ik geprobeerd, maar ik ben gewoon te langzaam, hoe hard ik ook train. Na heel lang trainen liep ik de qo mijl in 2u17m. Dat is echt belachelijk traag. Dus ik hoef van mezelf niet meer hard te lopen. Wel soms op de loopband, maar niet meer als vaste sport. Dat lucht op :P
pi_215339162
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:12 schreef miss_sly het volgende:
In de Venu 2S kun je in ieder geval je krachttraining bijhouden. Je moet wel een en ander handmatig invoeren, maar dat is inherent aan krachttraining, denk ik. Maar ik vind dat zelf wel fijn tijdens de training, kan ik een beetje bijhouden wat ik doe, en later ook terugkijken op welk gewicht ik het de laatste keer deed enzo.

Ik loop niet hard. Dat heb ik geprobeerd, maar ik ben gewoon te langzaam, hoe hard ik ook train. Na heel lang trainen liep ik de qo mijl in 2u17m. Dat is echt belachelijk traag. Dus ik hoef van mezelf niet meer hard te lopen. Wel soms op de loopband, maar niet meer als vaste sport. Dat lucht op :P
Oh, dit is wel echt een handige feature _O_ Dat doe ik nu in mijn telefoon in een documentje :+
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 11:58:37 #48
5428 crew  miss_sly
pi_215339244
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dit is wel echt een handige feature _O_ Dat doe ik nu in mijn telefoon in een documentje :+
O nee, echt?
Dan is dit echt een heel handige feature.
Je krijgt dan dit in je Connect app:

In dat laatste overzicht moet je na de training wel even de oefeningen goed benoemen, maar de tijd en gewicht zet je tijdens je training er al in. Duur houdt ie zelf bij, uiteraard.

Ik vind het echt ideaal.
pi_215346644
quote:
Hoi :W ik was ooit een blije Fitbit gebruiker, maar was er op een gegeven moment echt helemaal klaar mee...nu sinds een goeie maand de trotse bezitter van een Garmin Venu Sq 2 *) had ik écht veel eerder moeten doen! Ligt er uiteraard aan wat je er precies mee wilt, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee :)
Mocht je specifieke vragen hebben, geef je maar een seintje!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_215346832
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:23 schreef twist02 het volgende:

Hoi :W ik was ooit een blije Fitbit gebruiker, maar was er op een gegeven moment echt helemaal klaar mee...nu sinds een goeie maand de trotse bezitter van een Garmin Venu Sq 2 *) had ik écht veel eerder moeten doen! Ligt er uiteraard aan wat je er precies mee wilt, maar ik ben er tot nu toe erg tevreden mee :)
Mocht je specifieke vragen hebben, geef je maar een seintje!
Oh kijk nou *O* Ik had het ook wel eerder willen doen, maar die van mij gingen steeds op zo'n manier stuk dat ik steeds een nieuwe kreeg :') En die ik nu had....nou ja, ze begrepen wel dat ik geen nieuwe wilde :X dus al mijn geld terug.

Als ik naar reviews kijk dan zie ik vooral mensen ontevreden over het bandje. Als ik naar afbeeldingen van het horloge kijk dan ziet dat bandje er eigenlijk wel heel erg hetzelfde uit als de Fitbit bandjes. En daar had ik nooit last van. Zit het horloge ook prettig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')