Alleen het startscherm toch?quote:Op zondag 28 april 2024 06:35 schreef Pinuts het volgende:
Mijn garmin connect menu is helemaal veranderd en vind het verschrikkelijk. Iemand die er wel enthousiast over is?
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.quote:Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alleen het startscherm toch?
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
ja, en dat is nu helemaal k*tquote:Op zondag 28 april 2024 12:41 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruikte juist bijna alleen het startscherm.
Ligt eraan wat je ermee doet en wat je budget is.quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben meer dan klaar met die **#*E#*$@*#()@@ fitbit.
Welke Garmin zouden jullie aanraden voor een man?
Instinct 2quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Schijnbaar had ik dat al een tijdje, deed mee aan de beta versie.. paar maanden terug was dit ingesteld. Kan alleen maar zeggen het wentquote:Op zondag 28 april 2024 09:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alleen het startscherm toch?
Dat gebruik ik eigenlijk toch niet. Ga meestal direct naar wat ik nodig heb (koersen of rapporten).
Wat voor issues heb je er mee dan?quote:Op zondag 28 april 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Bandje laat los bij de kast, die sluiting is WEER kapot, al de derde versie waarbij dit is.quote:
Ik draag 'm 's nachts om de andere pols en let erop dat ik het bandje niet te strak doe, dat scheelt allebei een hoop bij mij tegen huiduitslag.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:36 schreef Evangelion het volgende:
Altijd als ik een poging doe mijn Garmin horloge vaker te dragen (ook 's nachts) voor meer statistieken krijg ik altijd huiduitslag na 2 dagen. Ja, met wassen voor en na bed en na sport.
We houden het wel weer bij alleen sporten.
Of ik moet een ander materiaal bandje kopen.
Je moet je horloge synchroniseren met de app op je telefoon.quote:Op zondag 29 september 2024 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb nu een Garmin Venu 3,
maar hoe krijg ik de stappen in die connect app.
Voorlopig vind ik het een matig ding. Er moet een heleboel wat ik niet wil, het overslaan kan niet
Bluetooth aanstaan?quote:Op maandag 30 september 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg hem helaas niet eens verbonden met mijn telefoon
Was het de Bluetooth?quote:
Nee, was niet de bluetooth, die heb ik een keer of 30 aan en uitgezet,quote:Op maandag 30 september 2024 18:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was het de Bluetooth?
Anyway, nou ie eenmaal verbonden is, zal dat geen probleem meer opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |