De gebruikelijke.Vooral Ryan als het een grotere uitbraak is zoals vandaag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Cracker1992 het volgende:
Via welke streams volgen jullie dit? Ik kom al snel uit op de gebruikelijke (meest voor de hand liggende) streams van Reed, Ryan en Max.
Jynxed it, wat een beest zeg... hopen dat dit goed gaat!quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Columbia lijkt goed weg te komen. Qua tornado's valt het een beetje stil nu.
https://twitter.com/i/broadcasts/1YqxoDjDRqbKv
Vette livestream wel
Ja, die timing was weer eens uitstekendquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:45 schreef Cracker1992 het volgende:
[..]
Jynxed it, wat een beest zeg... hopen dat dit goed gaat!
Ik kijk op Youtube onder het kopje Live gewoon bij welke stormchaser er actie is. Connor Croff heeft ook vaak leuke streams, maar ik switch eigenlijk gewoon tussen 5 streams tegelijk waar donkere wolken zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Cracker1992 het volgende:
Via welke streams volgen jullie dit? Ik kom al snel uit op de gebruikelijke (meest voor de hand liggende) streams van Reed, Ryan en Max.
Was dat de tweede emergency? Ik heb gelezen dat er een tweede was, maar heb niets kunnen vinden.quote:
Dat zou ik zo niet weten..quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was dat de tweede emergency? Ik heb gelezen dat er een tweede was, maar heb niets kunnen vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |