Ja dat klopt. Er was zon kaart met allemaal autootjes waar je dan op kon klikken en je onboard kon meekijken.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:52 schreef Drass het volgende:
Youtube. Meestal Ryan, maar soms een chaser. Copic oa.
Blijkbaar zijn er honderden spotters aan het rondrijden..
Of Max Velocity.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Er was zon kaart met allemaal autootjes waar je dan op kon klikken en je onboard kon meekijken.
Ryan volg ik ook.
Steve van AgendaTV doet het volgens mij niet.
Dit heb ik nog nooit gezien. Absurd hoe die kleinere bui gewoon opgegeten wordt en vervolgens uitgroeit tot dat beest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[ [url=]https://twitter.com/DualDoppler/status/2057107356442353711]x[/url] ]
Zojuist een documentaire gezien op tv hierover, van mei 2025 in Somerset en omgeving (In the eye of the storm). Werkelijk schokkend. Mensen die anderen hebben moet verliezen, huizen compleet verwoest. Zeer aangrijpend.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:47 schreef Frutsel het volgende:
Zeker 23 doden
Tientallen doden door noodweer en tornado's in VS - https://nos.nl/l/2567680
Dat is echt een zeer mooie docureeksquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zojuist een documentaire gezien op tv hierover, van mei 2025 in Somerset en omgeving (In the eye of the storm). Werkelijk schokkend. Mensen die anderen hebben moet verliezen, huizen compleet verwoest. Zeer aangrijpend.
Die aflevering over orkaan Ian (Florida) is ook zeer aangrijpend. Houd wel een zakdoek bij de hand, er komen mensen voorbij die hun geliefde hebben verloren door de orkaan. De opnames van tijdens de orkaan zijn zeer heftig. Water dat tegen de ramen opklotst, nog nooit zoiets gezien!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is echt een zeer mooie docureeks![]()
Ik heb momenteel 13 delen opgenomen. Echt een aanrader.
Overigens die van Netflix over Joplin ook![]()
https://www.netflix.com/nl/title/81715724
Die heb ik ook gezien. Was wel een ding idd.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 14:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die aflevering over orkaan Ian (Florida) is ook zeer aangrijpend. Houd wel een zakdoek bij de hand, er komen mensen voorbij die hun geliefde hebben verloren door de orkaan. De opnames van tijdens de orkaan zijn zeer heftig. Water dat tegen de ramen opklotst, nog nooit zoiets gezien!
Toevallig gisteravond nog die gekeken van orkaan Helene uit 2024 waarna de bewoners amper een dag of wat later Milton over zich heen kregen met de nodige tornado's erbijquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Die echte beelden zijn sowieso indrukwekkend van In the eye of the storm
Die mensen die hun huis of hun geliefde verliezen. Verschrikkelijk! Hoe verwerken deze mensen dit. Ben er echt kapot van als ik dit allemaal zie.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Die echte beelden zijn sowieso indrukwekkend van In the eye of the storm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |