Samen ten onderquote:
Morgen inmiddels ook nog een behoorlijk stuk "Enhanced Risk"quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samen ten onder
Ik moet er wel voor zorgen dat ik volgende week in de nacht van dinsdag op woensdag een nachtje door kan halen, dus hopelijk is het ook klaar na vandaag
Uiteraard. Slaap is voor mietjes.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Morgen inmiddels ook nog een behoorlijk stuk "Enhanced Risk"
PDS nu. Lijkt op weg te zijn naar de zuidelijke wijken van Aurora.quote:
Ja inderdaad. Gemeen beestje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
PDS nu. Lijkt op weg te zijn naar de zuidelijke wijken van Aurora.
Ik denk dat ie de woonwijk nipt gemist heeft. De Walmart daar zal wel iets minder goed eraan toe zijn.quote:
Is inmiddels de Wegmartquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de woonwijk nipt gemist heeft. De Walmart daar zal wel iets minder goed eraan toe zijn.
[ afbeelding ]
Woonwijk begint 20m noordelijk van die weg die van west naar oost loopt, de Walmart ligt aan de zuidkant van de weg net ten westen van waar ie naar het noorden afbuigt.
De gebruikelijke.Vooral Ryan als het een grotere uitbraak is zoals vandaag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Cracker1992 het volgende:
Via welke streams volgen jullie dit? Ik kom al snel uit op de gebruikelijke (meest voor de hand liggende) streams van Reed, Ryan en Max.
Jynxed it, wat een beest zeg... hopen dat dit goed gaat!quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Columbia lijkt goed weg te komen. Qua tornado's valt het een beetje stil nu.
https://twitter.com/i/broadcasts/1YqxoDjDRqbKv
Vette livestream wel
Ja, die timing was weer eens uitstekendquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:45 schreef Cracker1992 het volgende:
[..]
Jynxed it, wat een beest zeg... hopen dat dit goed gaat!
Ik kijk op Youtube onder het kopje Live gewoon bij welke stormchaser er actie is. Connor Croff heeft ook vaak leuke streams, maar ik switch eigenlijk gewoon tussen 5 streams tegelijk waar donkere wolken zijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Cracker1992 het volgende:
Via welke streams volgen jullie dit? Ik kom al snel uit op de gebruikelijke (meest voor de hand liggende) streams van Reed, Ryan en Max.
Was dat de tweede emergency? Ik heb gelezen dat er een tweede was, maar heb niets kunnen vinden.quote:
Dat zou ik zo niet weten..quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was dat de tweede emergency? Ik heb gelezen dat er een tweede was, maar heb niets kunnen vinden.
Moeilijk te zien. Lijkt wel of het n kant is opgevallen, dan zit je niet aan een tornado te denken..quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke schade rondom Houston. Niet helemaal duidelijk dit nou tornado's waren of heel zwaar weer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |