Maakt mij niks uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal voorbijgangers die verbaasd naar binnen kijken naar die dansende vrouw....
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want lucas en steve maken zelf niet deze muziek
quote:
ja dat deed je welquote:
Ze staan al 8 uur daarquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
kunnen die lui in Breda geen feestje vieren ofzo
de helft zijn van die dooien
nee hoor ik zei gemaakt door muzikanten. alleen op podium is play drukken.quote:
vermoeide benen....quote:
Heer Schotel.quote:
dan zijn het watjesquote:
echt hequote:Op zaterdag 27 april 2024 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
muziek onderbreken voor dit k u t interview
ja inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
muziek onderbreken voor dit k u t interview
Daar hebben we wel iets voor.quote:
Wat maakt dat nou uit joh.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef kree het volgende:
komt er nog band eigenlijk live, of is dit het voor de rest?
Het gaat door tot 23 uur. En volgens mij komt het beste het laatst...quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:51 schreef kree het volgende:
komt er nog band eigenlijk live, of is dit het voor de rest?
nouja niet veel, maar dan haak ik zo afquote:
Geniet er van ouwe reusquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker oranje tompouce met een cappuccino
Wie is de afsluiter?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat door tot 23 uur. En volgens mij komt het beste het laatst...
Geen idee.quote:
Live is pas live als je er zelf bij bent.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet veel, maar dan haak ik zo af
Niks aan anders live.....
dat ook, maar kan net zo goed spotify nu aanzetten. enige verschil dat er af en toe hey hoi blabla dj door roept met handen in de luchtquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Live is pas live als je er zelf bij bent.
Veel te druk voor ons FOK! autistenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Je ziet het hier beter dan als je daar staat. Alleen mis je de sfeer.
Dan doe je dat toch lekker, ben je van deze bende afquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
dat ook, maar kan net zo goed spotify nu aanzetten. enige verschil dat er af en toe hey hoi blabla dj door roept met handen in de lucht. hahahaha totaal niet live muziek met muzikanten dus.
maar kwestie van smaak he, zeg niet dat er wat verkeerds aan is
Dat is wel waar. Ik zou het niet trekken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel te druk voor ons FOK! autisten
nou luister nog ff mee, want ben dan wel benieuwd waarom dit zo populair is eigenlijk....quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker, ben je van deze bende af
Wat kijken jullie?quote:
Ik kijk ook, het is mijn smaak helemaal niet maar ach het brengt wat sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou luister nog ff mee, want ben dan wel benieuwd waarom dit zo populair is eigenlijk....
dikke party jonguhhhquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook, het is mijn smaak helemaal niet maar ach het brengt wat sfeer.
Dat komt omdat je geen verstand van muziek hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:57 schreef kree het volgende:
waarom doen die dj's eigenlijk of ze wat doen? wat doen ze eigenlijk?
Ik hoor geen verschil?
gehehehe nou denk wel, wat doen ze dan volgens jou? ff de cut-off veranderen ofzo?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen verstand van muziek hebt.
Thnx. Werd mij niet in dank afgenomen dat ik het aanzetten 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.538.nl/koning(...)-538-koningsdag-2024
Thnx. We zitten tv te kijken dus werd al niet goed ontvangenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Werd mij niet in dank afgenomen dat ik het aanzetten 🤣🤣🤣
op 13 kun je ook meekijkenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. We zitten tv te kijken dus werd al niet goed ontvangen
We gaan arne missenquote:
En het geluid stond nogal hard. Hij schrok zich het heen en weerquote:
De computer heb ik aan de audioinstallatie hangen. De muziek knalt gewoon uit normale luidsprekers.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Werd mij niet in dank afgenomen dat ik het aanzetten 🤣🤣🤣
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het geluid stond nogal hard. Hij schrok zich het heen en weer
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je een op Friesland geïnspireerde stijlkamer in gaat richten, mag je los met hysterische tegels.
[ afbeelding ]
Oh je bedoelt natuurlijk de act op tvquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh je bedoelt natuurlijk de act op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |