quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wtf
fresh
ik heb nog nooit in een volvo gereden
Er staat een gast dat echt te doen daar....quote:
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets zegt, dan heb je geen verstand van muziek.
Ik thuis ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat een gast dat echt te doen daar....
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler
ja want lucas en steve maken zelf niet deze muziekquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler
Gordijnen dicht....quote:
heeft niks met verstand te maken, wel met smaak. en is ok hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |