quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wtf
fresh
ik heb nog nooit in een volvo gereden
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets zegt, dan heb je geen verstand van muziek.
Ik thuis ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat een gast dat echt te doen daar....
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler
ja want lucas en steve maken zelf niet deze muziekquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler
heeft niks met verstand te maken, wel met smaak. en is ok hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |