Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
alweer een vol topic.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Wat een energie zeg.Werkplek
(zelfst. naamw.)
nu nog betere muziekquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Een mooie vrouw. En een dijk van een stem.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Je krijgt een aardig idee denk ik, door mee te lezen...quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lijkt me leuk om een biertje mee te drinken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mooie vrouw. En een dijk van een stem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zelfs manlief moet verplicht meekijken hier![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa klaaaaaarrrrrrr
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
ohh arme hij
Smile, it's free therapy.![]()
Doe de groetjes.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jeetje wat glijden die mannen op davina
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat zal wel. Al die indrukken, en dan zo'n lange dag...quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
Manneke is volkomen uitgeput naar bed gegaan!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
ja niks mis mee iddquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef Schakeltopia het volgende:
beste performance tot nu toe als je het mij vraagt
Daar ligt t niet aan
Do what you love, love what you do!![]()
Zo denk ik ook over deze dag!quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa klaaaaaarrrrrrr![]()
![]()
Een powervrouw....quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
die is pas 28? dacht dat ze ergens in de 30 was..quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
jeetje wat glijden die mannen op davinaSmile, it's free therapy.![]()
Lucas en steve![]()
![]()
![]()
suzan en freek
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Gohquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
jeetje wat glijden die mannen op davina~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
hahaha nee hoor want ook niet mijn smaak helemaal. maar je kunt haar toch weinig kwalijk nemen?>. denk doet ze goed.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:39 schreef greysbones het volgende:
jeetje wat glijden die mannen op davinaDo what you love, love what you do!![]()
Rij je nog steeds in die oude Volvo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou raken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha new hoor want ook niet mijn smaak helemaal. maar je kunt haar toch weinig kwalijk nemen?>. denk doet ze goed.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dit wordt weer lekker dansen...Werkplek
(zelfst. naamw.)
wtfquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rij je nog steeds in die oude Volvo?
fresh
ik heb nog nooit in een volvo gereden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat draaiden ze ook in het dorp waar wij naar toe waren!quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
naaaar linkssssssss
naaaar rechtsssssAlle koters vlogen naar voren om dat dansje te doen!
![]()
![]()
lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Normaal moeten ouders naar boven roepen naar de kinderen dat de muziek stiller moet.quote:
Nu roepen zij naar beneden of het zachter kan....
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Zo weinig verstand van muziek hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:43 schreef kree het volgende:
pres play en ga ff stoer doen. hahahahahah______! Gooi jezelf weg man
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2024 20:44:10 ]![]()
hahahaha ja denk je?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo weinig verstand van muzien hebben______! Gooi jezelf weg man
haaaaa
ik zag een grapppige tekstEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wtf
fresh
ik heb nog nooit in een volvo gereden
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er staat een gast dat echt te doen daar....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets zegt, dan heb je geen verstand van muziek.
Ja de cd speler
Ik thuis ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat een gast dat echt te doen daar....
Smile, it's free therapy.![]()
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler![]()
zeg btw nog niet dat het verkeerd is, maar ik zie graag live band
ja want lucas en steve maken zelf niet deze muziekquote:Op zaterdag 27 april 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg dit is wel gemaakt idd door muzikanten, maar zie ze niet? ik zie iemand die op play drukt en beetje met faders speelt. mss nog ff cut-off ofzo veranderen, (doet t altijd goed(. voor de rest zie ik niemand die muziek maakt.?
Ja de cd speler
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gordijnen dicht....quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
heeft niks met verstand te maken, wel met smaak. en is ok hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je er geen verstand van hebt, hoor.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: