Mainzstrontquote:Op zondag 19 mei 2024 13:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bochum alsnog op plek 16, dat had ik niet meer verwacht.
Ze ooit live gezien. Leuke show maar muziek was niet geweldig.quote:
Geluidstechnisch niet goed of gewoon jouw smaak niet? Ik vind het wel leuke muziek.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze ooit live gezien. Leuke show maar muziek was niet geweldig.
Ik hou van het genre....punk/alternatieve gitaren. Vond het geen topklasse. Zeg maar de Duitse Heideroosjes. Meer reputatie dan kwaliteit. Plus een goeie frontman in deze gevallen. Is vaak al het halve werk.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geluidstechnisch niet goed of gewoon jouw smaak niet? Ik vind het wel leuke muziek.
Klopt.quote:
Waar gespeeld?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Zaterdag is het natuurlijk ook de dag van de Amateuren.
Ik ga naar Rot Weiß Essen tegen Rot Weiß Oberhausen.
Stadion An der Hafenstraße, Essen. finale van de Niederrhein pokalquote:
Jammer, kutstadion.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Stadion An der Hafenstraße, Essen. finale van de Niederrhein pokal
Staat nog op mijn to do list.quote:
Waar/hoe hoog speelt Schwarz Weiss Essen momenteel of de laatste jaren. Oud-ploeggenoot heeft daar in de jaren 70 gespeeld. Speelden toen redelijk hoog.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Stadion An der Hafenstraße, Essen. finale van de Niederrhein pokal
Schwarz Weiß Essen speelt in de oberliga niederrhein, vijfde niveau(?) ze hebben inderdaad een keer op 1 punt deelname aan de Bundesliga gemist, dat was 1967.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar/hoe hoog speelt Schwarz Weiss Essen momenteel of de laatste jaren. Oud-ploeggenoot heeft daar in de jaren 70 gespeeld. Speelden toen redelijk hoog.
Ok. Toen ook dacht ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schwarz Weiß Essen speelt in de oberliga niederrhein, vijfde niveau(?)
Zeer terecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:13 schreef tong80 het volgende:
Florian Wirtz is gekozen tot speler van het jaar in de Bundesliga. De spelmaker van kampioen Bayer Leverkusen was dit seizoen goed voor elf goals en elf assists in 32 Bundesliga-wedstrijden. Hij volgt op de erelijst van de trofee van de Duitse profliga (DFL) de Engelsman Jude Bellingham op, die vorige zomer Borussia Dortmund verruilde voor Real Madrid.
De 21-jarige Duitser was de uitblinker bij Leverkusen, dat zijn eerste titel ooit veroverde en het seizoen in de Bundesliga ongeslagen afsloot. Wirtz werd uiteraard ook opgenomen in het elftal van het jaar waarin ook een plaats is voor de aanvallend ingestelde Nederlandse verdediger Jeremie Frimpong. Beiden spelen woensdag in Dublin de finale van de Europa League tegen het Italiaanse Atalanta en zaterdag de Duitse bekerfinale tegen FC Kaiserslautern.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-het-jaar~a269bd73/
Zometeen Bochum - Fortuna Dusseldorf op Sat1.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Relegationsspiele 2024 im Überblick:
Bundesliga – 2. Bundesliga
• Hinspiel am Donnerstag, 23.05.2024: Tabellen-16. Bundesliga – Tabellen-Dritter 2. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei SAT.1 und Sky)
• Rückspiel am Montag, 27.05.2024: Tabellen-Dritter 2. Bundesliga – Tabellen-16. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei SAT.1 und Sky)
2. Bundesliga – 3. Liga
• Hinspiel am Freitag, 24.05.2024: Tabellen-Dritter 3. Liga – Tabellen-16. 2. Bundesliga (20:30 Uhr, live bei SAT.1 und Sky)
• Rückspiel am Dienstag, 28.05.2024: Tabellen-16. 2. Bundesliga – Tabellen-Dritter 3. Liga (20:30 Uhr, live bei SAT.1 und Sky)
Für den Fall, dass DFB-Pokalfinalist 1. FC Kaiserslautern (DFB-Pokalfinale: Samstag, 25. Mai) als Tabellen-16. der 2. Bundesliga an der Relegation teilnimmt, finden die Partien wie folgt statt:
• Hinspiel am Mittwoch, 22.05.2024: Tabellen-Dritter 3. Liga – Tabellen-16. 2. Bundesliga (18:30 Uhr, live bei SAT.1 und Sky)
• Rückspiel am Mittwoch, 29.05.2024: Tabellen-16. 2. Bundesliga – Tabellen-Dritter 3. Liga (live bei SAT.1 und Sky, Uhrzeit des Anpfiffs folgt)
Anmerkung: Alle Anstoßzeiten gelten vorbehaltlich der Abstimmungen mit den Sicherheitsorganen, sobald die konkreten Paarungen feststehen.
Das Heimrecht im Rückspiel besitzt jeweils der Club, der gemäß Spielplan weniger spielfreie Tage vor dem Hinspiel hat.
https://www.dfl.de/de/akt(...)-und-uebertragungen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |