We noteren het evenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:ESF1Gamer
Heb de Jumbo tompouce geproefd (n.a.v. de test in het AD). Wel de Oranjevariant en niet de lentevariant.
Vind die vd AH lekkerder. De Jumbo-variant heeft weliswaar dunnere, knapperige koek maar de banketbakkersroom smaakt werkelijk nérgens naar. En dat is toch het grootste deel vh gebakje.
Overigens vind ik persoonlijk ook de verhouding tussen koek en room in onbalans bij de Jumbo-variant (doordat de koek dunner is dus).
Dus wat mij betreft heb je de juiste keuze gemaakt qua (supermarkt)tompoucen![]()
Bedankt voor deze bijdrage aan de uitzending van Koningsdagquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb de Jumbo tompouce geproefd (n.a.v. de test in het AD). Wel de Oranjevariant en niet de lentevariant.
Vind die vd AH lekkerder. De Jumbo-variant heeft weliswaar dunnere, knapperige koek maar de banketbakkersroom smaakt werkelijk nérgens naar. En dat is toch het grootste deel vh gebakje.
Overigens vind ik persoonlijk ook de verhouding tussen koek en room in onbalans bij de Jumbo-variant (doordat de koek dunner is dus).
Dus wat mij betreft heb je de juiste keuze gemaakt qua (supermarkt)tompoucen![]()
Long Live Appie.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben gewoon naar de banketbakker gegaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
@hemarookworstquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Long Live Appie.
En daarna nog een worst van de Hema. Met een oranje vlaggetje erin.
(En daarna naar de plee.)
Ze had er maar 1 ingestudeerd, dus ze was een beetje van slag dat de familie pas zo laat kwamquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:14 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zo lang duurt dit oorspronkelijke nummer niet hoor...
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:16 schreef Toby56 het volgende:
Het Zeeuwse Blöf op herhaling?
Waarom zingen ze verdomme niet iets van het Börker Trio?
Mien Va En Mien Moe En Oens Zwientie!!
Daarom staat er ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de banketbakker gegaan.
Ze heeft een prima strot.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zal wel de lokale braderiezangeres zijn van Emmen
Dat heb ik niet onthouden, wel dat ze is geboren in Klazienaveenquote:
Lekker voelen is niet vies.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bernard zit de hele tijd aan Bernard lijkt me erg vervelend.
Hij is er maar achter gaan staan nu.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bernard zit de hele tijd aan Bernard lijkt me erg vervelend.
Of het is gewoon resting bitch face waar je ook maar weinig aan kan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is wel duidelijk geschikter als staatshoofd dan Alexia. Eén van de belangrijkste kwalificaties is toch empathie en oprechte interesse in anderen, en niet een leuk snoetje met IDGAF mentaliteit. Het is ook moeilijk aan te leren als je het niet echt van nature hebt.
Alexia heeft meer een focus op zichzelf en wat zij leuk vindt, Amalia is meer gericht op haar omgeving en een people pleaser. Dat heeft natuurlijk ook nadelen, want Amalia is waarschijnlijk gevoeliger voor kritiek dan Alexia en dat is lastig als je onder een vergrootglas ligt.
Tot zover mijn huis-tuin-en-keuken psychoanalyse
Die kijkt en klinkt alsof ze net een dikke jonko heeft geklaptquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Alexia ziet er echt een beetje vreemd uit hoor, haar gezicht staat suf ofzo
Maar écht!quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Die kijkt en klinkt alsof ze net een dikke jonko heeft geklapt
Mja, Amalia kan ook wat overkomen voor ze de troon overneemt (of tijdens) Alexia zou dan wel moeten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is wel duidelijk geschikter als staatshoofd dan Alexia. Eén van de belangrijkste kwalificaties is toch empathie en oprechte interesse in anderen, en niet een leuk snoetje met IDGAF mentaliteit. Het is ook moeilijk aan te leren als je het niet echt van nature hebt.
Alexia heeft meer een focus op zichzelf en wat zij leuk vindt, Amalia is meer gericht op haar omgeving en een people pleaser. Dat heeft natuurlijk ook nadelen, want Amalia is waarschijnlijk gevoeliger voor kritiek dan Alexia en dat is lastig als je onder een vergrootglas ligt.
Tot zover mijn huis-tuin-en-keuken psychoanalyse
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef H_T het volgende:
Burgemeester doet me denken aan Chris Woerts
Is ie nou van Oosterhout of van Emmenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van Oosterhout prima Burgermeester
Wat is er vreemd?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijstjes kloppen prima blijkt vandaag.
Lekker benzootje geklaptquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Maar écht!
Mijn man vroeg zich af of ze aan de medicatie zit ofzo
Heb je haar ook horen praten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd?
Ze heeft half geloken ogen; er zijn wel meer mensen die dat hebben.
Vroeger noemde men dat "slaapkamerogen".
En het zegt niets over wel/geen interesse.
Hij oudehoert in elk geval geen kwartier lang. Kort maar krachtig. Prima veur Emm'n.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van Oosterhout prima Burgermeester
Ze sprak ook vertraagd, sufquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd?
Ze heeft half geloken ogen; er zijn wel meer mensen die dat hebben.
Vroeger noemde men dat "slaapkamerogen".
En het zegt niets over wel/geen interesse.
Gezeliggg met Mart en Tinoquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie nu dat daar ook nog wat op is
Misschien is er wel ergens Mr Beanquote:
quote:Het is half zes
De geur van aardappelen
Je loopt op blote voeten de keuken in
Je hebt zin om aan tafel even niets tegen elkaar te zeggen
Je vindt kansen in je jus in de vorm van Barbapapa
Je bent alles tegelijk
Je bent Emmenaar
Veenarbeider, pantydrager
Je wordt gedragen zoals onze voorouders stenen droegen voor een hunebed
Je wortels ingebed in het land van de boer
Je bent een zonnebloem als trots van Van Gogh
Want wat zijn we een trots volk van weinig woorden en onnoemelijk grote gevoelens
Gevonden in de aardappelen om half zes op tafel
Een 'moi' en niet veel meer
Je voelt zon op huid maar die zonnebloem groeit daar waar je huid omheen zit
Want het ontastbare erfgoed komt van binnenuit
Ben zelf Emmenaar, maar zo voel ik mij nooit.quote:
quote:Ongeveer 30.000 bezoekers tijdens Koningsdag in Emmen, veel minder dan verwacht
Eet je wel om half zes?quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben zelf Emmenaar, maar zo voel ik mij nooit.
Wat bedoelde jequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Maxima
Is ze een soort @:de_boswachter vandaag of zo?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Liefdevolle moeder of niet, dit is geen sympathieke houding. Arrogant corpstutje lijkt me nog zwak uitgedrukt.quote:
Het is een jonge meid die donders goed weet dat elk woord van haar op een goudschaaltje gewogen gaat worden. Ga dan maar 'ns gezellig wat vertellen.... ik begrijp best dat ze daar moeite mee heeft.quote:Op zondag 28 april 2024 09:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Liefdevolle moeder of niet, dit is geen sympathieke houding. Arrogant corpstutje lijkt me nog zwak uitgedrukt.
Meestal wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |