Lekker voelen is niet vies.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bernard zit de hele tijd aan Bernard lijkt me erg vervelend.
Hij is er maar achter gaan staan nu.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vrouw van Bernard zit de hele tijd aan Bernard lijkt me erg vervelend.
Of het is gewoon resting bitch face waar je ook maar weinig aan kan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is wel duidelijk geschikter als staatshoofd dan Alexia. Eén van de belangrijkste kwalificaties is toch empathie en oprechte interesse in anderen, en niet een leuk snoetje met IDGAF mentaliteit. Het is ook moeilijk aan te leren als je het niet echt van nature hebt.
Alexia heeft meer een focus op zichzelf en wat zij leuk vindt, Amalia is meer gericht op haar omgeving en een people pleaser. Dat heeft natuurlijk ook nadelen, want Amalia is waarschijnlijk gevoeliger voor kritiek dan Alexia en dat is lastig als je onder een vergrootglas ligt.
Tot zover mijn huis-tuin-en-keuken psychoanalyse
Die kijkt en klinkt alsof ze net een dikke jonko heeft geklaptquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Alexia ziet er echt een beetje vreemd uit hoor, haar gezicht staat suf ofzo
Maar écht!quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:21 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Die kijkt en klinkt alsof ze net een dikke jonko heeft geklapt
Mja, Amalia kan ook wat overkomen voor ze de troon overneemt (of tijdens) Alexia zou dan wel moeten.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Jojoke het volgende:
Amalia is wel duidelijk geschikter als staatshoofd dan Alexia. Eén van de belangrijkste kwalificaties is toch empathie en oprechte interesse in anderen, en niet een leuk snoetje met IDGAF mentaliteit. Het is ook moeilijk aan te leren als je het niet echt van nature hebt.
Alexia heeft meer een focus op zichzelf en wat zij leuk vindt, Amalia is meer gericht op haar omgeving en een people pleaser. Dat heeft natuurlijk ook nadelen, want Amalia is waarschijnlijk gevoeliger voor kritiek dan Alexia en dat is lastig als je onder een vergrootglas ligt.
Tot zover mijn huis-tuin-en-keuken psychoanalyse
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef H_T het volgende:
Burgemeester doet me denken aan Chris Woerts
Is ie nou van Oosterhout of van Emmenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Van Oosterhout prima Burgermeester
Wat is er vreemd?quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Alexia ziet er echt een beetje vreemd uit hoor, haar gezicht staat suf ofzo
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijstjes kloppen prima blijkt vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |