Het mag van mij zelfs daar, maar waarom vindt de NOS het nodig om het in beeld te brengen en er aandacht aan te schenken?quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:33 schreef kree het volgende:
demonstraties. Hugh. echt. je mag het eens zijn of niet. maar flikker lekker op naar maaiveld ofzo
Misschien deed ze dat al niet en heeft Willem nu gonorroe of schurft.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zij gaat die hand nooit meer wassen.
Omdat ze anders weer gaan janken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het mag van mij zelfs daar, maar waarom vindt de NOS het nodig om het in beeld te brengen en er aandacht aan te schenken?
Omdat de NOS neutraal verslag moet doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het mag van mij zelfs daar, maar waarom vindt de NOS het nodig om het in beeld te brengen en er aandacht aan te schenken?
Wat voor een demo was het?quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:36 schreef FvanS het volgende:
Overigens wel goed dat NOS die demo niet censureert, maar even aandacht geeft.
Waarschijnlijk krijgen ze heel veel gezeur als ze het niet doenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
nouja ik denk niet echt andere keus? ze lopen daar langs. anders is het censuur enzo. en daar ben ik het al helemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was wel beloofdquote:
die loopt daar al rondquote:
Maar dit was er nog.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht juist dat we allemaal moesten stoppen met plastic
dit is positieve plasticquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht juist dat we allemaal moesten stoppen met plastic
Voor de umlaut op de u bij "Ünd?" was amusant.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
haha denk dat ze er geen hol van verstond
pastische bewegingen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Natuurlijk bewegen.
Wat is on-natuurlijk bewegen dan?
Snelwandelenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Natuurlijk bewegen.
Wat is on-natuurlijk bewegen dan?
3 van de 4 moeten hun eigen koning/sultan/president verheerlijken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:41 schreef Rnie het volgende:
Waarom zie ik geen nederlandse marokkanen, turken, antillianen en eritreeėrs in grote getale langs de weg staan?
Lijkt pijltjes gooien wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
'en het is een sport en geen spelletje' zeggen ze..
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
'en het is een sport en geen spelletje' zeggen ze..
De multi-culti problematiek wordt heerlijk blootgelegd op zo'n dag als vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:42 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
3 van de 4 moeten hun eigen koning/sultan/president verheerlijken.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
presentatrice leest mee
prinses Anita was dat
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Veel mensen met een beperking daar in Emmen.
Of natuurlijk tijd voor een nieuwe Koningin op die plaats. Maxima heeft het vandaag qua uitstraling mee, maar het kijken naar Amalia doet mij toch beseffen dat ik weet hoe zwaar zij het krijgen zal met de visie op het Koningshuis. Wat mij betreft terecht - om verschillende redenen. Tijd voor vernieuwing in de monarchie, die čchte plaats met de werkelijke verzegeling.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:42 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk wel dat ze nog spijt als haren op het hoofd hebben van dat Griekse tripje tijdens de coronatijd. Ze zitten nog steeds op de blaren.
https://nos.nl/artikel/25(...)der-zijn-rol-vervult
Zo zie je maar dat vertrouwen komt ter voet en vertrekt per paard.
Mįxima en Amalia hebben best goede cijfers. Amalia is wel een tikje onzichtbaar, vanwege de focus op studie. Ze zal na haar studie wel naar voren moeten stappen om de goede cijfers te behouden.
Zal binnenkort wel naar buiten komen dat de hunebedden iets gevaarlijks uitstoten ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Gewoon veel inteelt op het plattelandquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel naar buiten komen dat de hunebedden iets gevaarlijks uitstoten ofzo.
ja dat zat ik ook te denken nu. hahahahahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:44 schreef Ronzz het volgende:
Zo te lezen heb ik een verkeerd rookmoment gekozen.
Ik begrijp nooit waarom mensen met een beperking tijdens Koningsdag zo geėtaleerd moeten worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:45 schreef BillDauterive het volgende:
Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:47 schreef R-woud93 het volgende:
Er wonen in mijn kleine dorp al 4 gezinnen die neef en nicht zijn.
dat vroeg ik een uur terug ook al haha daar zit blijkbaar een kogelvrije plaat inquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:48 schreef Ronzz het volgende:
Wat zit er eigenlijk in dat zwarte ‘koffertje’ van die beveiliger?
Kogelwerend ding wat ze uit kunnen klappen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:48 schreef Ronzz het volgende:
Wat zit er eigenlijk in dat zwarte ‘koffertje’ van die beveiliger?
Ah, jammer dat zoiets nodig is met al die gekken van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kogelwerend ding wat ze uit kunnen klappen...
Dat is van alle tijdenquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:49 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ah, jammer dat zoiets nodig is met al die gekken van tegenwoordig.
enorm! hahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:52 schreef Kinga het volgende:
Alexia blijft een arrogante en ongeļnteresseerde blik houden he
Weljaquote:
Fantastischquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
De skaters mochten een nieuwe skatebaan ontwerpen en gingen de gemeente trollen en die hadden het niet door.
Af en toe een beetje glimlachen doet haar geen kwaad.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:52 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom heeft Ariane een Sig-rune ketting?
precies...quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:54 schreef Solotovski het volgende:
Wat een domme vraag met de wetenschap waarom ze daar studeerde
protocol is dat. enne denk dat is jammerquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Er zit maar weinig spontaniteit in Amalia
Volgens mij heeft ze een jonko op.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:52 schreef Kinga het volgende:
Tegenwoordig hoor ik alleen maar mensen die een tussenjaar doen na de middelbare school.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:56 schreef superniger het volgende:
Een tussenjaar.
Dat kan alleen met rijke ouders.
toch meer fan van alexia. maar ze hebben beiden wel wat iddquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:56 schreef Toby56 het volgende:
Ik moet nog het meeste lachen om Ariane.
Ze heeft een komisch heksengezichtje maar ze trekt de hele dag een zeer voornaam en serieus gezicht.
Ff jezelf vinden in Aziė tochquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor ik alleen maar mensen die een tussenjaar doen na de middelbare school.
Niet als je gaat werken in dat tussenjaar, maar kunnen reizen wel ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:56 schreef superniger het volgende:
Een tussenjaar.
Dat kan alleen met rijke ouders.
Anti-oorlogslied, helemaal uit de tijd.quote:
Het klinkt wel vrolijker dan Rammsteinquote:
In Emmen en omgeving wonen bijv. heel veel (Nederlandse) supporters van SV Meppen, een voetbalclub net over de grens.quote:
quote:
die drank neus ookquote:
En plastic positivity.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:59 schreef kree het volgende:
nou heb hoop te weten gekomen over Emmen moet ik wel zeggen?
rif dat er 1000 schapen lopen en dat steen van een hunnebed 20.000 weegt.
En Jannes natuurlijk.
Helaas.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In Emmen en omgeving wonen bijv. heel veel (Nederlandse) supporters van SV Meppen, een voetbalclub net over de grens.
Wat een genot zou het zijn geweest als zij eerste troonopvolgster wasquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:58 schreef Mrmime het volgende:
Wat een stem die Alexia![]()
Die heeft hier zo geen zin in
ja en hij wil maxima doenquote:
Nou, wel blij dat ze hem uitlegde hoor!quote:
Ja jammer dat die eer naar Amalia gaatquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat een genot zou het zijn geweest als zij eerste troonopvolgster was![]()
13:25 zie ik in de EPGquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loopt het uit? Dacht van 11 tot 1.
Andersom gaan er ook veel Oost-Nederlanders de grens over om daar de kas te spekken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het stikt altijd van de Duiters in Emmen. De middenstand en Wildlands kunnen niet zonder.
Wildlands promotie moet ook nog gedaan wordenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loopt het uit? Dacht van 11 tot 1.
Scannenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef Ronzz het volgende:
Hoe zou de zebra geboren zijn? Streepje voor streepje?
je was net ff eerderquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja ik vrees dat die jas niet meer af gaat.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:05 schreef H_T het volgende:
'U heeft iets bijzonders meegenomen?'
'Jaaaaa... ik weet niet wat dat is'
ach joh, is toch ieder jaar weer hetzelfde.quote:
Dan dacht ze nu vast een bad trip te hebben na het zien van dit...kikkerdansjequote:Op zaterdag 27 april 2024 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een jonko op.
Leek wel een beetje erg gespeeldquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
dirigent kreeg een klap tegen de kop
quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Leek wel een beetje erg gespeeld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |