Anders horen de mensen thuis het niet en dat zou natuurlijk zonde zijn!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom moeten hier zelfs microfoons bij geplaatst worden? Zo fucking ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tijd voor een staatsbezoek aan Vegas.
Die staat er met een air van waarom moet ik bij dit gepeupel staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ariane aan het oriėnteren voor studentenleven in Emmen
Anders is het 5 minuten stil, ook beetje matige tv.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom moeten hier zelfs microfoons bij geplaatst worden? Zo fucking ongemakkelijk
Boeit haar geen fuuuuck en dat zie je er ook aan afquote:
Die ligt altijd onderop. Op z'n Madrids.quote:
Zal ook weer eens geen Tim de Vries, medewerker van de Gamma zijnquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]Nee, prins Boris. Ze waren samen naar een feestje geweest, dus sindsdien gaan de geruchten.
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Ha-ha!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ligt altijd onderop. Op z'n Madrids.
Dan schakelen ze effe over naar Jannes of zo, want dit is ook niksquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders is het 5 minuten stil, ook beetje matige tv.
Ja, heel gek!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
WC's gooien bijvoorbeeld. Gek dat dat nooit is teruggekeerd op het programma
Weet wel weer waat jij 't over hebtquote:
De asperge variant sla ik overquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:36 schreef H_T het volgende:
De drie smaken kroket zijn asperge, chimichuri en Drentse droge worst
Heb je nou je zin?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan schakelen ze effe over naar Jannes of zo, want dit is ook niks
En Maxima vindt de chimichuri lekker. Heel fijn!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:36 schreef H_T het volgende:
De drie smaken kroket zijn asperge, chimichuri en Drentse droge worst
Willy sowiesoquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:38 schreef roos94 het volgende:
Maxima luistert thuis vast ook naar Jannes.
De IDGAF attitude?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef PunkieePie het volgende:
De attitude van Alexia vind ik echt fantastisch!
Om nou meteen Alexia vol te motorboaten gaat ook wat ver.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Dan sta je als volwassen man in het publiek en steek je je hand uit voor een handje
Ik zou 't stiekem toch ook wel doen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Dan sta je als volwassen man in het publiek en steek je je hand uit voor een handje
" het emmense gevoel"quote:
ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zou 't stiekem toch ook wel doen...
#Noshame
Amalia denkt nu wie dit bedacht heeft, wordt nu opgeslotenquote:
Hij is echt de enige die die bril goed vind staan.... toch?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kijkt rond voor nog wat pandjes.
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:42 schreef Arcee het volgende:
Heeft Bernard al een paar pandjes gescoord?
Zitten er ruitenwissers op?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij is echt de enige die die bril goed vind staan.... toch?
Arme Amaliaquote:
Deze heeft dunnere poten dan de klassieker, dus hij heeft er nog meerdere met die achterlijke glazen ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
In je mond proppen toch?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:43 schreef roos94 het volgende:
Waarom weet men nog steeds niet hoe tompouce te eten.
Misschien is het zonder bril nog erger?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Doet die elk jaar. Volgens mij op 538 koningsdag enzoquote:
*Petraquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:44 schreef roos94 het volgende:
Laurentien is nog de meest sympathieke van dat achterban clubje.
en Alexiaquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:44 schreef roos94 het volgende:
Laurentien is nog de meest sympathieke van dat achterban clubje.
Als ze op de fiets is gekomen jatten we die terug.quote:
Sluit blijkbaar af op t pleinquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoor Harderwijk. Leuk. Die man komt naar ons toe?
Vuilniswagen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:46 schreef cherrycoke het volgende:
rijd er een container hun achterna om al die troep in te gooien?
Was uw handen stukquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:46 schreef maily het volgende:
Al die handen schudden, en dan weer een bitterbal en weer handen, en een tompouce.
Goed voor de weerstandquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:46 schreef maily het volgende:
Al die handen schudden, en dan weer een bitterbal en weer handen, en een tompouce.
weet ik, maar wel de enige van de koninklijke familie die t nog beetje leuk maaktquote:
is dat de echte reden dat Maxima handschoenen draagt?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:46 schreef maily het volgende:
goooooorquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:46 schreef maily het volgende:
Drei vier lekkere bierquote:
Badjas?quote:
bullet catcherquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
die kale man , beveiliger.. loopt de hele tijd mee met een zwarte dunne koffer..
zou daar een dikke knepper inzitten?
Ik had daar een aboquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:49 schreef Toby56 het volgende:
Ach, de ouwe dierentuin... die was gezellie.
Volgens mij is dat een soort kogelvrij schermquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
die kale man , beveiliger.. loopt de hele tijd mee met een zwarte dunne koffer..
Volgens mij is dat een kogelvrij scherm ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
Douze points?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef FvanS het volgende:
Zo, daar wordt een vlag gejat
[ afbeelding ]
Is een uitklapbaar kogelvrij scherm die uitklapt als ze op knop drukken (echt)quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:48 schreef Kissingbird het volgende:
Heb je weinig aan als een gek met een auto gaat inrijden op de stoetquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een soort kogelvrij scherm
is er al een zwarte suzuki swift gespot?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als een gek met een auto gaat inrijden op de stoet
Geen belediging, maar een tekeningetjequote:
Inderrrdaadquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast wel rekening mee gehouden, denk je niet?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ahaaaquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is een uitklapbaar kogelvrij scherm die uitklapt als ze op knop drukken (echt)
maxima is altijd leukquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maxima heeft een nieuwe hobby gevonden.
Weet je niet, weet je niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat scherm is toch slechts groot genoeg voor 1 persoon? Ik gok dat Willem en Amalia voorrang krijgen, de rest moet het maar uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik dacht dat het konijnenkeutels waren?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand van het koningshuis tekent het aantal nullen wat ie per maand op z'n rekening bijgeschreven krijgt.
is toch leukquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:53 schreef StephanL het volgende:
Ze spreekt spaansHoor je niet vaak van haar
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:54 schreef Kanaroe het volgende:
Wie is die mevrouw met die driewielfiets?
Jetta Klijnsma, tegenwoordig commissaris van de koningquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:54 schreef Kanaroe het volgende:
Stop met deze shitquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weer zo'n marginale hobby die niemand in het echt doet in emmen
Ooooh, echt, dankjequote:Op zaterdag 27 april 2024 11:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Jetta Klijnsma, tegenwoordig commissaris van de koning
De variatie van en in Emmen zou je mee kunnen vallen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Weer zo'n marginale hobby die niemand in het echt doet in emmen
Opnames voor de nieuwe SAW film.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:54 schreef Kanaroe het volgende:
Dat zegt genoeg over jou.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:56 schreef kree het volgende:
moet zeggen nog niet iets van Emmen begrepen verder behalve zanger Jannes? maar ok
Kun jij ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:56 schreef kree het volgende:
moet zeggen nog niet iets van Emmen begrepen verder behalve zanger Jannes? maar ok
We gaan voor de TRAANquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gracias a la vida, Argentijns gedicht van Violetta Parra gezongen door oa Mercedes Sosa. In Argentiniė een klassieker dus dat kan maxima vast waarderen
gehehehe ja de rest is allemaal zelfde principe, ik zie het niet, maar zal idd wel aan mij liggen.quote:
Veiliger kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is serieus een goed nummer vind ikquote:
Blijkbaar vangen we die ook al op in Ter Apelquote:
Dat is het beste smoesje om niet te hoeven zeggen dat je er nooit komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |