Anders horen de mensen thuis het niet en dat zou natuurlijk zonde zijn!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom moeten hier zelfs microfoons bij geplaatst worden? Zo fucking ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tijd voor een staatsbezoek aan Vegas.
Die staat er met een air van waarom moet ik bij dit gepeupel staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ariane aan het oriėnteren voor studentenleven in Emmen
Anders is het 5 minuten stil, ook beetje matige tv.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:32 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom moeten hier zelfs microfoons bij geplaatst worden? Zo fucking ongemakkelijk
Boeit haar geen fuuuuck en dat zie je er ook aan afquote:
Die ligt altijd onderop. Op z'n Madrids.quote:
Zal ook weer eens geen Tim de Vries, medewerker van de Gamma zijnquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]Nee, prins Boris. Ze waren samen naar een feestje geweest, dus sindsdien gaan de geruchten.
Dit is hem:
[ afbeelding ]
Ha-ha!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ligt altijd onderop. Op z'n Madrids.
Dan schakelen ze effe over naar Jannes of zo, want dit is ook niksquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders is het 5 minuten stil, ook beetje matige tv.
Ja, heel gek!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
WC's gooien bijvoorbeeld. Gek dat dat nooit is teruggekeerd op het programma
Weet wel weer waat jij 't over hebtquote:
De asperge variant sla ik overquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:36 schreef H_T het volgende:
De drie smaken kroket zijn asperge, chimichuri en Drentse droge worst
Heb je nou je zin?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan schakelen ze effe over naar Jannes of zo, want dit is ook niks
En Maxima vindt de chimichuri lekker. Heel fijn!quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:36 schreef H_T het volgende:
De drie smaken kroket zijn asperge, chimichuri en Drentse droge worst
Willy sowiesoquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:38 schreef roos94 het volgende:
Maxima luistert thuis vast ook naar Jannes.
De IDGAF attitude?quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef PunkieePie het volgende:
De attitude van Alexia vind ik echt fantastisch!
Om nou meteen Alexia vol te motorboaten gaat ook wat ver.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Dan sta je als volwassen man in het publiek en steek je je hand uit voor een handje
Ik zou 't stiekem toch ook wel doen...quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Dan sta je als volwassen man in het publiek en steek je je hand uit voor een handje
" het emmense gevoel"quote:
ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zou 't stiekem toch ook wel doen...
#Noshame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |